norek Opublikowano 30 Stycznia 2007 Opublikowano 30 Stycznia 2007 Witam, mam następujący problem: turbina jest po regeneracji i przy jeździe na 2 biegu wciskam gaz do dechy to turbina pompuje za duże ciśnienie ( 1bar) natomiast jeżeli zaczne dodawać gazu od 3 tysięcy obrotów to ciśnienie jest 0.6 bara. To co napisałem wyżej dzieje się na każdym biegu do 3 tysięcy jest ciśnienie za duże a powyżej jest takie jak powinno być w związku z tym auto mi bardzo muli na niskich obrotach dopiero na wyższych od około 3 tysięcy ciągnie normalnie. Regulowałem ciśnienie na gruszce tak aby od wolnych obrotów było takie ciśnienie jak zaleca producent i wtedy do około 3 tysięcy było wporządku natomiast powyżej 3 tysięcy ciśnienie doładowania było w okolicach 0.1 bara lub mniejsze. Tak więc proszę was o bardzo szybką pomoc. POZDRAWIAM
insula Opublikowano 31 Stycznia 2007 Opublikowano 31 Stycznia 2007 jeżeli dodatkowo więcej pali i fiksuje ABS z ESP to może to być czujnik stopu.
norek Opublikowano 31 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2007 odnośnie zaworka to musze go sprawdzić, a z ABS nic się nie dzieje [ Dodano: 03-02-2007, 15:50 ] w końcu mam spokój udało mi się opanować to przeładowanie :biggrin: kilka godzin regulacji ciśnienia, testów drogowych i się udało wyregulować w całym zakresie obrotów doładowanie na poziomie od 0.5bar do max 0.7 bar POZDRAWIAM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się