Jump to content
0
loczkin

problem z wibracja silnika

Recommended Posts

Witam odałem auto do warsztatu z problemem drgania budy oraz lewarka zmiany biegów


problem wystepował najbardziej na 2 3 4 biegów



mechanik stwierdził że może być uszkodzona wiązka elektryczna pompowtryskiwaczy została wymieniona na nowa


niestety problem nie został zlikwidowany mechanik stwierdził, że problem leży w pd wiec zostały i wyciągnięte i wysłane do nadarzyn w celu sprawdzenia podobno 2 pompki miały uszkodzony korpus a 2 były wzglednie dobre do założenia serwis w nadarzynie zaproponował regeneracje 4 pd po odebraniu samochodu po wymianie wibracje nadal wystepuja mechanik twierdzi, że poroblem może leżeć w dwumasie podczas montażu pd coś pozmieniał w ustawieniu rozrzadu.




dzisiaj odebrałem auto lecz na szybko nie miałem czasu posprawdzać dopiero teraz zrobiłem logi i parametry wtrysków wyglądaja jak by w ogole nie były regenerowane



bipy na wolnych -60, - 60 ,- 70 ,-70 a podczas przygazowania 2 wtryski siegaja nawet do - 116, i - 115


dawka 0, -0, 14 , 0.5 , 0,64


kanał 18 same zera a po gazowaniu powyzej 2500obr same 4


kanał 4 synchronizacja ustawiona na 0.5



podejrzewam, że zostałem oszukany i żadnej regenercaji nie było i mechanik wciska mi kit gdyż takie same parametry były przed regeneracja


jak myślicie żądać zwrotu pieniędzy czy problem może leżeć w złej regeneracji w nadarzynie.


Share this post


Link to post
Share on other sites

Po użyciu środka do czyszczenia pd logi się znacznie polepszyły a co dopiero po regeneracji... Koleś robi Cię w ciula..

. :-\

z mądrego telefonu

Poza tym sprawdź poduchy pod silnikiem.

z mądrego telefonu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasyka, mechanik strzelał w ciemno a ty płaciłeś, co do wysokich bipów to ja zmierzył bym cisnienie paliwa na tandem pompie bo książkowym przykładem wysokich bipów jest brak paliwa.

Edited by lukaszooo

AutoMotUr - Cegłów/Mińsk Maz 511246350

Share this post


Link to post
Share on other sites

ciśnienie na tandem pompie niby było sprawdzanie tak jak i cała tandem pompa zamieniona na sprawna prawdopodobnie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ciśnienie czy podciśnienie ???? jest to duza i istotna róznica.


AutoMotUr - Cegłów/Mińsk Maz 511246350

Share this post


Link to post
Share on other sites

oczywiście ciśnienie paliwa tak, ale była tez podmieniona na sprawna w 100% tak twierdził mechanik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ujemne bipy powstają przeważnie przez problemy z paliwem, w twoim przypadku czyli b7 zakres wynosi +-60 więc jeszcze tragedi nie ma. Skoro wszystko sprawdzane i wymienione to zostały poduszki.


AutoMotUr - Cegłów/Mińsk Maz 511246350

Share this post


Link to post
Share on other sites

mechanik twierdzi, że dwumas jest jeszcze do sprawdzenia a był wymieniany 7000km temu :D problem leży tutaj w regeneracji pd czy ona faktycznie była bo ja już sam nie wiem

parametry przed regeneracja jak i po regeneracji sa identyczne a to jest zastanawiające a wiem, że kompresja była też sprawdzana. i wszystko było ok

Edited by loczkin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na to pytanie ci nie odpowiem. Wiem ze raz wsadziłem nową pompkę w miejsce niby walniętej a korekcje praktycznei sie nie zmieniły i była wielka awantura o naciąganie ....... Od tamtej pory wymiane pompek staram sie zostawiać inny szpecom.

Edited by lukaszooo

AutoMotUr - Cegłów/Mińsk Maz 511246350

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja siostra miała coś takiego (golf 5 1.9 143KM), ale do były bardzo silne drgania podczas ruszania i mniejsze podczas jazdy na niskich obrotach. Dwumas był wymieniany wcześniej, zrobione na nim 13000 km. Dwumas został uszkodzony przez śrubę w której urwał się łepek i sprzęgło nie spadało symetrycznie. Jak będę na kompie to dodam zdjęcie tego elementu.
Ja tez mam w swojej b7 jakieś wibracje ale to na silniku przy 1700 obr nawet na postoju. Musze jakieś konkretne logi zrobić. Tak jak sprawdzałem to dawki i korekta jest w normie. Przypuszczam ze to regulacja wałków rozrządu by pomogła odrobinę.

Edited by damianoss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...