Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b5 2.8 v6 193 słabe osiągi


Trycho

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam audi a4 b5 avant czym spowodowane są tak słabe osiągi rozpędza się jak 1.9

jednostka napędowa to 2.8 v6 quattro skrzynia automat silnik uszczelniony kompletnie po wymianie olejów

lpg zainstalowane pół roku przejechane ok 10 tyś na instalacji

Przebieg auta to 250 tyś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może trzeba ręczny spuścić :)

A tak na serio....hmmm, chodzi na wszystkie gary ? Cewki ponoć były wrażliwym elementem tego auta, u mnie narazie jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wszystkich garach gra cewki też okej , kompletny przegląd był robiony przed zakładaniem Lpg

a no własnie katalizator jak sprawdzić trzeba demontować ? kupować nowy może jakieś czyszczenie czy wycinka ? I jeszcze może coś w tym jest odpalam zimną audencie faluje mi na obrotach ale tylko jak nie odpalana jest dzień albo dłużej i przez chwile a potem wszystko gra może i coś związane ze spalinami ?

Moc wystarczająca mi była do kupi nie objechała mnie a6 c5 też 2.8 automat bez quattro a3 1.9 130 km manual i bmw e34 2.0 150 km automat a tego ostatniego juz nie podaruje trzeba sie brać za naprawę

a może to przez oponę i felgę 17` 225/45

Edytowane przez Trycho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem ten temat. :)

Tutaj masz filmik obrazujący jak to mniej więcej powinno chodzić u Ciebie. Na moje oko całkiem zdrowo to wygląda, porównaj sobie.

https://www.youtube.com/watch?v=6EAksVFMuMA

Druga rzecz, to że TIPTRONIC to generalnie nie jest szatan prędkości, nawet na "S".

Znajomy kupił ostatnio C5 z 3 litrowym ASNem i Tiptroniciem. Przy założeniu, że nadwyżka mocy rekompensuje różnice masy, to i tak nie ma startu do manuala w moim AMXie. Ta skrzynia po prostu jest wolniejsza.

Wstaw najlepiej filmik, to zobaczymy jak to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta bmw ta a3 powinieneś wciagnac nosem a6 mogła cie pojechać bo quattro ma trochę straty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Falowanie obrotów miałem na nieszczelnej odmie, sprawdź czy masz sprawny ten układ regulacji długości kolektora dolotowego. Ja właśnie wymieniłem wszystkie wężyki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadam audi a4 b5 avant czym spowodowane są tak słabe osiągi rozpędza się jak 1.9

jednostka napędowa to 2.8 v6 quattro skrzynia automat silnik uszczelniony kompletnie po wymianie olejów

lpg zainstalowane pół roku przejechane ok 10 tyś na instalacji

Przebieg auta to 250 tyś

Doskonale Cie rozumiem, też posiadam taki sam zestaw tyle że w sedanie. Silnik uszczelniony, wydech to samo, sondy sprawne, ale służbowe a3 1.9 / nawet Astra nowa w dieslu spokojnie mnie objeżdża. Albo to chyba taki urok Tipa, że zamula, szczególnie na starcie - miałem okazje jechać manualem , zupelnie inna zabawa. Do tego u mnie spalanie to nieporozumienie - 25l lpg w mieście. Pora się rozstawać z 2.8... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Tipa i naprawdę nieźle jeździ , więc chyba z Waszymi jest coś nie tak :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Tipa i naprawdę nieźle jeździ , więc chyba z Waszymi jest coś nie tak :)

fajnie to pojęcie względne. Te 200 koni na bank nie czuć... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba 1.8t 180hp to juz lepiej idzie jak zwykle 2.8 kolezko jedzilem takim i takim 1.8t szlo lepiej jak 2.8 w manualu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica w przyspieszeniu jest minimalna, miałem obydwa... Jedno jeszcze mam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osiągi skrzynia automatyczna » 0-80km/h 6.5s » 0-100km/h 9.2s » v-max 233km/h

Osiągi skrzynia manualna

» Przyśpieszenie 0-80 5.1 » Przyśpieszenie 0-100 7.3 » Przyśpieszenie 0-200 b.d. » Prędkość maksymalna

238

Wydaje mi się, że tu najbardziej zamula przez automat. Osobiści mam jeszcze b5 1.9 TDI 90KM z automatem i Astrą b kombi 1.7DTI 75KM połykam audice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No automat zawsze jest wolniejszy niestety.

Nie mniej jednak widać jak zbliżone są osiągi 2.8 i 1.8 T 180 KM, lepsze nawet na rzecz 2.8 więc sprawne auto jeździ w miarę przyjemnie.

Edytowane przez Joziek79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No automat zawsze jest wolniejszy niestety.

Nie mniej jednak widać jak zbliżone są osiągi 2.8 i 1.8 T 180 KM, lepsze nawet na rzecz 2.8 więc sprawne auto jeździ w miarę przyjemnie.

V-kę kupiłem tylko z jednego powodu. Dźwięk i kultura pracy, nie osiągi. Myślę, że nie jestem odosobniony. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No automat zawsze jest wolniejszy niestety.

Nie mniej jednak widać jak zbliżone są osiągi 2.8 i 1.8 T 180 KM, lepsze nawet na rzecz 2.8 więc sprawne auto jeździ w miarę przyjemnie.

V-kę kupiłem tylko z jednego powodu. Dźwięk i kultura pracy, nie osiągi. Myślę, że nie jestem odosobniony. ;)
No tak, ale ja nigdzie nie napisałem że nie warto, sam posiadam i jestem mega zadowolony :)

Koledzy piszą że auta wolne i palą 25 w mieście... niech najpierw auto naprawią a potem piszą jakie ono złe i wolne...

Moja w mieście przy ciężkiej nodze i jeździe 4.5 km do pracy nie przekracza 20l i naprawdę ładnie się zbiera jak na automat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Także mam zestaw 2.8 Q ale w manualu i osiągi nie są jakieś rewelacyjne. Silnik raczej chodzi jak ma chodzić ale masa robi swoje, to ciężki silnik i cały samochód waży prawie 1600kg. Raz próbowałem się z golfem 4 kolegi 1.9tdi 110km i odjechałem tylko troszke. Ja wybrałem raczej dlatego, że jest mało awaryjny, z gazem nie pali więcej niż 15l gazu i kocham ten dźwięk :D ponadto ostatnio wziął sobie spalił sporo oleju xd nie mam mu tego za złe :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica w przyspieszeniu jest minimalna, miałem obydwa... Jedno jeszcze mam

prosze cie cie chyba miales zajezdzone te 1.8t 180hp jezdzilem takim i takim 2.8 niema szasn z zdrowym 1.8t 180hp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...