kamilnumero10 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam,pacjent:-audi a4 b7 1.9 tdi brb.objawy:-muł do 2100obr/min (główny problem)-szarpanie przy przyśpieszaniu na zimnym przez pierwsze kilkaset metrów.Zostało wykonane do tej pory:-sprawdzona turbina pod kątem zapieczenia łopatek, jest ok.-nowy filtr paliwa-sprawdzenie pompy vacum. -vcds pokazał zapełnienie dpf 96g, może tu jest problem?Logi statyczne:http://vaglog.pl/log_203794.htmlhttp://vaglog.pl/log_203793.htmlLogi dynamiczne:http://vaglog.pl/log_203795.htmlhttp://vaglog.pl/log_203797.htmlPozdrawiam. Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez kamilnumero10
Homiczek Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 -vcds pokazał zapełnienie dpf 96g, może tu jest problem? hmm norma max to chyba 40g o ile dobrze pamiętam
lukaszooo Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 korekcje ok, bipy masz do 60 norma dla 1.9 od 2005r to własnie 60 więc tragedii nie ma, przepływka ok, synchro ok, turbawka delikatnie faluje ale jest ok. Obstawiam DPF, Poczytaj na temat wypalania http://forum.vw-passat.pl/threads/55260-Czyszczenie-%28regeneracja%29-filtra-cz%B1stek-sta%B3ych-DPF-FAP?p=562268#post562268
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się