Dawidos-1 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Witam, mam audi a4 z 1998r z silnikiem 1.8 125km Wydawało mi się, że moje audi pali za dużo 10-11l/100km bez rożnicy czy w mieście czy na trasie co też mnie zdziwiło. Na diagnostyce u mechanika wyskoczyły błędy z przepustnicą jak się później okazało zrzucony był węyk od podćiśnienia więc założyłem go z powrotem jednak teraz auto delikatnie faluje na wolnych obrotach ( 700-1100 ) ale wydaje mi się że spalanie delikatnie spadło. Za co odpowiedzialny jest ten wężyk podciśnienia i czy możliwe, że po jego założeniu auto pali mniej czy to tylko efekt placebo ? Co może być powodem falujących obrotów ? Co mogę jeszcze sprawdzić w związku z dużym spalaniem ?
ja74687 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Wężyk ten zapewne idzie do regulatora ciśnienia PB na listwie wtryskowej Jeżeli chodzi o spalanie zrób logi sondy i wstaw je Dodatkowo uzupełnij profil.
Dawidos-1 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Niestety nie mam możliwości podłączenia auta do komputera. Natomiast wyczyściłem dziś przepustnice przy czyszczeniu okazało się, że jeden z weżyków jest peknięty nie mam nowego więc na szybko go po kleiem auto odpaliło po całej operacji i ładnie pracuje ale po odpaleniu stopniowe zaczybają rosnąć oroty od 900 idę powoli w górę. Czego to może być prztczyna, może to się dizać przez łapanie lewego powietrza ?
rhinbac Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Adaptacja przepustnicy była ? Odme masz cała bo lubi pekac w tych silnikach ?
Dawidos-1 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) Temat rozwiązany wymiana wężyków i odłączenie na pare godzin aku za adoptowalem ponownie i śmiga aż miło. spalanie zeszło na 9l Teraz mam jeszcze jedno pytanie. Przy 100km/h i 5 biegu obroty wynoszą 2800-2900. Czy to normalne czy nie bardzo ? Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez Dawidos-1
ja74687 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Coś koło tego ma, wszystko jest w normie
rhinbac Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Tak jest z tymi obrotami na 5, Przydałby sie jezscze jeden bieg
kundziu93 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 mam właśnie podobny problem czy może byc to przyczyna pęknientego plastiku przy odmie?
rhinbac Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Moze byc przez to bedzie lapal lewe powietrze.
kundziu93 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Wymieniłem ten plastik i nadal silnik pracuje żle a mianowicie po dodaniu gazu zchodzi na niskie obroty tak niskie że aż światła przygasają i ponownie wraca do 900 obrotów i tak kilka razy weże od podciśnienia zostały wymienione czy to może wina jakiegoś czujnika bo najprawdopodobniej na chwile obecną nie możliwe jest to że łapie lewe powietrze wszystko co możliwe zostało już przejrzane kończa mi sie już pomysły co to morze być?
Dawidos-1 Opublikowano 19 Maja 2015 Autor Opublikowano 19 Maja 2015 sprawdziłeś wszystkie węże przy przepustnicy ? Jeżeli tak to spróbuj odpiąć aku na pare dobrych godzin i później adaptacja, ja robiłem jakieś 5-6 razy i dopiero zaskoczyło za to porawa niesamowita
chesterman Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 (edytowane) Mam problem z wężykiem wychodzącym od przepustnicy, który jest połączony z listwa wtrysku paliwa. Na tym odcinku wstawiony jest trójnik. Wężyk wychodzący z tego trójnika leży sobie nigdzie nie podłączony. Gdzie powinien być podłączony? Obrazek Edytowane 23 Maja 2015 przez chesterman
mariusz.b13 Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 Mam pytanie mam wolne miejsce na na wezyk przy przepustnicy
chesterman Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 Mam lpg, ale nie widzę żadnego połączenia z systemem LPG. Czy to ma być tak luzem czy to nie było potrzebne mechanikowi do jakiegoś pomiaru?
mariusz.b13 Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 sporzy ktoś na moje zdjecie nie wiem co tu powinno byc podłaczone proszę o pomoc http://postimg.org/image/uygun4sgp/
ja74687 Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 sporzy ktoś na moje zdjecie nie wiem co tu powinno byc podłaczone proszę o pomoc http://postimg.org/image/uygun4sgp/ Powinno być to podłączone z regulatorem ciśnienia na listwie PB. Mam lpg, ale nie widzę żadnego połączenia z systemem LPG. Czy to ma być tak luzem czy to nie było potrzebne mechanikowi do jakiegoś pomiaru? Nie do pomiaru tylko podejrzewam że do LPG było kiedyś potrzebne, podłącz ten wężyk bezpośrednio pod regulator ciśnienia na listwie PB i będzie git
mariusz.b13 Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 tak ale już do listwy mam podłączony jeden wężyk czyli co mam dać trójnik i podłaczyć pod tamten przewód rozwiazanie jest taki powinna być tylko gumowa zaslepka _ pozdrtawiam wolne miejsce miałem przy korektorze ssącym przy grubym wężyku do serwa bodajże nie chce wprowadzić w błąd obok tego przewodu gumowa zaślepka
chesterman Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 W moim przypadku (fotka z zerwanym wężykiem) chodziło o podłączenie do regulatora od instalacji LPG. Podłączone i jest git
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się