Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A5 Sportback 170KM by bzyk


bzyk21

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Przygoda z Audi rozpoczeła się od a4 b6 2003 (143 oookm)

6481a88586534068med.jpg

Nastepnie przesiadka na cos nowszego, 2008 2.0 TDI 143KM (109 oookm)

c495d77dd16352damed.jpg

Naprawde fajny samochodzik to byl, ale ciut za słaby wiec...

Od żony na 30-tke dostałem cos takiego (oczywiscie prezent kontrolowany przeze mnie)

2010 Audi A5 Sportback 2.0TDI 170KM z przebiegiem (51 oookm).

Co prawda mam go juz prawie rok ale dopiero teraz prezentuje wam mojego srebrnego kocura

d14f590dead37ce9med.jpg

ef6e2146a3343572med.jpg

ważna sprawe odgrywał srodek auta ponieważ nie przepadam za ciemnymi.

dff47b0327e6f2ffmed.jpg

W skład wyposażenia wchodzi :

- xenon z ledem

-podgrzewane przednie fotele

-Czujniki cofania przód + tył

-Kolorowy FIS

-Tempomat aktywny ACC z fukcją info. o samochodzie w martwym polu w lusterku oraz info. kierowcy kiedy auto zjeżdza z lini (jakis taki auto śpioch, kiedy przekroczymy linie bez kierunkowskaza kierownica wibruje dość ciekawe :naughty: )

-Złącze AUX

- czujnik zmierzchu i deszczu

- Audi audio symphony

No i takie tam inne juz wymieniać mi sie niechce :decayed:

Po prawie roku użytkowania zrobilem pare MODOW

1. Najażniejszy wymiana środkowego tunelu bo podlokietnik rzecz przydatna (tak naprawde jak ktos mogl takie auto skonfigorowac bez podłokietnika) Fartneło mi sie bo kupilem tunel od Ski wraz z mieszkiem to i całość wymieniłem

2b9a778d826482c7med.jpg

04761fd256678a14med.jpg

2. malowanie zacisków farba foliatech

a1cb3c616609a941med.jpg

3. Listwa chromowana 4mm na tasmie samoprzylepniej. Dość ciekawie, proste i efektowne polecam !!!!!

9b43301136f4a78fmed.jpg

5267a01b9e7896dfmed.jpg

7419b8f4c5015c8cmed.jpg

3. Wracajac z ubiegłych wakacji wpadlem do fabryki AUDi w Ingolstadt i kupiłem orginalne MADE IN GERMANY ramki do tablic (foto powyżej) oraz gumowe dywaniki :P

A tu pare luźnych fotek

7578879a7f99a1a4med.jpg

a1578c3c1898057bmed.jpg

7ffdae2df1fe080emed.jpg

e3e0e5379f1c6847med.jpg

I CO O TYM MYŚLICIE????

Edytowane przez bzyk21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratki autka i ... żonki :decayed: .

Większa felga by się przydała :wink: - oby się dobrze sprawowała maszyna :good:

Edytowane przez MarianekZg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

felgi... mam takie same, na zimę.. żałuję, że takie mam :decayed:

pomyśl o innym kole i może o fotelach.. sportowe są o niebo wygodniejsze.

nie myślałeś o dołożeniu MMI?

poza tym piękna, jak każda A5tka :) przebiegu masz tyle co nic, tyko jeździć :) moja ma już spooooro więcej nakulane :decayed:

Edytowane przez jedrekx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

info. kierowcy kiedy auto zjeżdza z lini (jakis taki auto śpioch, kiedy przekroczymy linie bez kierunkowskaza kierownica wibruje dość ciekawe :naughty: )

audi line assist

małe koło - na serio

Edytowane przez Kamyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A5 Sportback dobrze wygląda w srebrnym kolorze :thumbup1:

Jeżeli brakowało Ci mocy to nie prościej było zrobić chipa skoro zmieniłeś silnik z 2.0TDi na 2.0TDi ? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A5 Sportback dobrze wygląda w srebrnym kolorze :thumbup1:

Jeżeli brakowało Ci mocy to nie prościej było zrobić chipa skoro zmieniłeś silnik z 2.0TDi na 2.0TDi ? :decayed:

Nie jestem w 100% przekonany do chipa, kumpel brdzo niedawno wymienił nowe turbo (z ASO) zaplacił koszmarne pieniądze do A6 z 2003. Poszedl zrobił Chipa u znanej firmy ale z grzeczności nie powiem gdzie i po 2 miechach padło mu nowe turbo.Poszedl jeszcze raz do tych kolesi od chipa, cofneli mu go i poszedl do ASO zareklamować turbo (w ASO jakies fachury powiedzieli ze to turbo wyglada jak po 250 000km a nie po 35 000km), ale po 10 dniach dostał nowe turbo, z chipa zrezygnowal.

Poza tym z 140Km zchipowac na 170km to 21% roznicy to moim zdaniem zbyt mocne obciążenie i wyżyłowanie silnika co szybko odbije się czkawką na podzespołach.

No felga wieksza by sie przydała aczkolwiek tutaj pojawia sie ale!!! bo od miesiaca mam "nojki" opinki

Goodyear Vector 4Seasons

cokolwiek o nich powiecie jestem naprawde zadowolony (z opon) bo felge z checia bym zamienił

http://www.oponeo.pl/dane-opony/goodyear-vector-4seasons-225-50-r17-94-v#90348951

4b29ae595aa53560med.jpg

Edytowane przez bzyk21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ja wiem czy takie wyżyłowanie.. zwłaszcza, że te silniki w serii mają po 150-160 koni (CAGA 143 PS)... ja u siebie mam chipa, zrobiłem na nim już 50 tys km i żałuję.. że zrobiłem go tak późno! w chwili obecnej mam 210 koni (w serii było 180 koni).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra ale z 180km na 210km to jest 15%, A kady procent ma znaczenie na zywotnoci i trwaoci silnika. Moim zdaniem chipy do 12% jest w miare bezpieczny, chociaż te marginesy bezpieczenstwa coraz mniejsze sie robia z kazdym modelem. Walka trwa caly czas miedzy inżynierami co chca robić dobre samochody a ekonomistami co odchudzaja auta w nieskończoność z jakości podzespołów i kosztów. Marki samochodowe maj polityke że każdy nowy model jest lżejszy od poprzedniego, oczywiście zawdzieczamy to inżynieri materiałowej, ale odchudzeniu paddaje sie dużo wiecej niż powiino się.

Edytowane przez bzyk21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pierdziel tylko jedz i zrób męski program . ja mam dołożone 100 KM wiecej i nic sie nie dzieje z silnikiem . Właśnie podkładałem ojca q5 oznaczenie CAHB. To samo co CAHA tylko na Belgię ograniczone konie na 160 . Wsadziłem IC od 3.0 tdi biturbo i jadę do rogala na program . Skoro mój wiekowy ojciec nie boi sie mocnego programu , to ty tez nie powinieneś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO dobra, to dajcie jeszcze dobry adres na pomorzu gdzie warto zrobić tego CHIPA. Pojadę, pogadam,rozważe, obczaje,

Tak jak by dali z 170KM na 190KM to bede usatysfakcjonowany.

A tak jak juz mowimy o chipach to gotowce te boxy sie nie sprawdzają?

Edytowane przez bzyk21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

177km w moim, wywaliłem dpf i chip na 205KM. Zobaczysz jaki zadowolony wyjedziesz po chipie, chciałbym zobaczyć tą minę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO dobra, to dajcie jeszcze dobry adres na pomorzu gdzie warto zrobić tego CHIPA. Pojadę, pogadam,rozważe, obczaje,

Tak jak by dali z 170KM na 190KM to bede usatysfakcjonowany.

A tak jak juz mowimy o chipach to gotowce te boxy sie nie sprawdzają?

Właśnie przez takie boxy jak ludzie zakładają masz własnie takie opinie o chip tunigu . Jedz do dobrego tuneta a nie bedziesz miał pózniejszych problemów z motorem .

Edytowane przez marcinch001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żadne boxy tylko indywidualny program do twojego auta z hamownią oczywiście. Zobaczysz że będziesz zadowolony. I nie mów że wystarczy ci 190 KM

Bo może masz w super stanie jednostkę i po lekkim modzie wyjdzie 200KM .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO dobra, to dajcie jeszcze dobry adres na pomorzu gdzie warto zrobić tego CHIPA. Pojadę, pogadam,rozważe, obczaje,

Tak jak by dali z 170KM na 190KM to bede usatysfakcjonowany.

A tak jak juz mowimy o chipach to gotowce te boxy sie nie sprawdzają?

Pomorze to Tune Up.. chyba, że pojedziesz do Warszawy to R-Performance

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedź do wawy do Rogala

jedyne co można podpowiedzieć w temacie

i przestań gadać o zwiększaniu mocy o 20 KM

u mnie ze 136 w B8 wyszło 187 :naughty:

38 % - samymi mapami, żadnych gratów !



Nie pierdziel tylko jedz i zrób męski program

:thumbup1: :thumbup1: :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


żadne boxy tylko indywidualny program do twojego auta

Wszystko gites, tylko żaden nie chce powiedzieć co takiego indywidualnego jest w każdym silniku. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to co ktoś ma mocniejsze wtryski - lepiej dają paliwo, turbo lepiej reaguje itd . Dlatego każde auto jest inne . Wiem ze każdy tuner w pierwszej kolejności wgrywa swojego gotowca a pozniej dopiero obrabia go po sprawdzeniu jak auto zareagowało na moda .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


ktoś ma mocniejsze wtryski - lepiej dają paliwo, turbo lepiej reaguje itd
Zepsute czesci sie wymienia ;) Specyfikacja tych urzadzonek jest tak waska ze ma to moze znaczenie w F1, ale nie w zwyklam aucie. Sorry za OT Bzyk.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...