koszykj Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) Siema, szczerze mówiąc nie przyglądałem się jakoś specjalnie jak inni ludzie przedstawiają swoje samochody, najpierw sam to zrobię a potem zobaczę jak inni to robią. Dziś przedstawiam Wam moje a4 b5, samochód mam koło półtorej roku, kupiłem go od brata, wcześniej był sprowadzony, ogólnie stan jego moge smiało ocenić na bardzo dobry blacharski jak i techniczny, narazie jest seryjne 1.8t ajl 180km. Jest powoli przygotowywane (sukcesywnie) pod zrobienie większej mocy - w zamyśle jest koło 250km na 2 mapach (jednej seryjnej i jedna 250km). Mój brat wczesniej zamontował tam procedure startu ale niestety w decie coś się pokićkało i muszę to ogarnąć. Narazie jest przerobiony układ wydechowy - strumienica za turbo, końcowy wycięty, środkowy wspawany przelotowy i muszę przyznać, że daje to efekt dźwiękowy świetny ale końcówka jest ucięta - samotna i będzie trzeba coś z tym zrobić. Dodatkowo jest zrobiony dv dający ładny świst - oczywiście w modyfikacjach wejdzie coś co będzie wytrzymywało więcej niż seryjne ciśnienie). Dlaczego czarny bandyta? A dlatego, że ma taki kolor a do tego stoi na czarnej stali z dystansem 2cm, do tego przyciemnione szyby i wyrzucona tylna wycieraczka co daje dość "bandycki" look. Miałem kiedyś 'faze' na czarne ringi również ale nie dało to zbyt fajnego efektu moim zdaniem i powrócilem do chromu. Na to lato planuje 18-stki, oczywiście czarne. Zawieszenie seryjne 1be. Troche koza, ale mimo tego mi się podoba. Kupiłem zderzak z eski, będę malował i za niedługo wrzucał. Polecam przeczytać to co wyżej ale w dużym skrócie:Jest:- seria 1.8t quattro ajl 180km - wersja poliftowa, zderzaki i wszystko ori - xenon bajera - czarna skóra w środku, 'wypierdziany fotel', drewno - z tyłu światła ledowe kierunków i stopu (aktualnie nieaktywne - zwykłe, bo musze przelutować płytkę) i podświetlenia tablicy- wyrzucona wycieraczka z tyłu i przyciemnione szyby - zawieszenie seria 1be - felgi 15' z dystansem 20mm - strumienica za turbem, środkowy tłumik wymieniony na przelotowy, końcowy wycięty - zawór dv Plany: - dbanie o samochód :>- fmic - turbo hybryda - jeszcze nie wiem jakie dokładnie, zobaczymy co wyjdzie w praniu - większe wtryski - mocniejszy zawór upustowy - 2 mapy - jedna seryjna 180km, druga 250km - na nowej turbosprężarce oczywiście - przywrócenie procedury startu - felgi 18 cali, czarne - przedni zderzak s4 - malowanie bocznych tylnych drzwi, które mi zarysował niezbyt miły człek - zaszycie 'wypierdzianego' fotela, lub obszycie obu środków foteli na brązowo (jeszcze nie przesądzone) - możliwe, że mocniejsze sprzęgło I wiele innych, jak czegoś zapomniałem to będę uzupełniał. Zdjęcia środka dodam za jakiś czas, bo aktualnie robie przy aucie i siedzą w nim też czasem narzędzia na dywanikach i takich tam. Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez koszykj
xsebo1 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) Autko zadbane, quattro więc podniesienie mocy jak najbardziej na miejscu. Lustro, buty w wojsku tak mi się błyszczały. Gratuluję zakupu, wydech do ogarnięcia. Mile wspominam Bielsko Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez xsebo1
krzysiek_92 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 ładny bandyta Nie zlewa Ci się czarna fela z kolorem samochodu?
koszykj Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Dzieki, fele nie zlewaja sie bo sa matowe, dlatego to robi całkiem niezłą robotę
Czaki89 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Fajny bandzior , dawaj foty w całości i profilu Czy mi sie wydaje czy jest lekka koza?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się