Skocz do zawartości
IGNOROWANY

miską olejowa jak sciagnać ?


babol009

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem z ściągnięciem miski olejowej w silniku 1.8T AEB. Swoją drogą to uznanie dla konstruktora za super rozwiązanie miski. Odkręciłem wszytkie sruby, miska rusza się od strony zderzaka nawet lekko ale od strony skrzyni coś jak by ja trzymało chodź da sie przesunąć do przodu. Ale jak przesunę do przodu to już sie blokuje i nie porusza. Jest jakiś motyw o którym zapomniałem. Już drugi dzień walczę i przegrywam. :facepalm: Wie ktoś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na łączeniu miski ze skrzynia sa dwa otwory i w nich sa wie sruby jeszcze pewnie one trzymają.Sanki jest tez najlepiej zdjąć bo się umordujesz.

Edytowane przez sawul
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pakujesz lewarek pod skrzynię i sprężarke klimy i odkręcasz śruby lub tylko luzujesz do połowy i silnik unosisz na lewarkach do góry i też miska zejdzie i patrz na wentylator żeby nie urwać jak będziesz podnosił .

Edytowane przez sawul
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko po zdjęciu i montażu sanek chyba trzeba na zbieżność jechać... a i roboty z odkręceniem nie jest tak malutko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiedziłem że w tych otworach sa śruby, jutro po robocie spróbuje poszukać w tych otworach i jak sciagne to dam znać. dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec mieliście rację chłopaki są dwie śrubki od strony skrzyni które widać dopiero po obróceniu wału korbowego. Jak sie obraca wałem to trzeba patrzeć na koło zamachowe bo ma wyciecie w jednym miejscu i po kolei przestawiać na każdą ze śrub. Ja wał obróciłem wrzucając piąty bieg i lekko pchnąć. Do wyciągnięcia miski to odkręciłem tylko sanki z przodu ( nie wiem co bedzie przy zakładaniu czy z tyłu też trzeba sanki odkręcić). Może to komuś sie przyda w podobnej pracy.

A nie wiecie czy uszczelkę pod miskę (metalowo-gumowa) smarować jakimś silikonem temperaturowym czy nie? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec mieliście rację chłopaki są dwie śrubki od strony skrzyni które widać dopiero po obróceniu wału korbowego. Jak sie obraca wałem to trzeba patrzeć na koło zamachowe bo ma wyciecie w jednym miejscu i po kolei przestawiać na każdą ze śrub. Ja wał obróciłem wrzucając piąty bieg i lekko pchnąć. Do wyciągnięcia miski to odkręciłem tylko sanki z przodu ( nie wiem co bedzie przy zakładaniu czy z tyłu też trzeba sanki odkręcić). Może to komuś sie przyda w podobnej pracy.

A nie wiecie czy uszczelkę pod miskę (metalowo-gumowa) smarować jakimś silikonem temperaturowym czy nie? :)

Uszczelki niczym nie smarujesz zakładaj i skręcaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Do wyciągnięcia miski to odkręciłem tylko sanki z przodu ( nie wiem co bedzie przy zakładaniu

jak będziesz skręcał sanie z przodu,to zobaczysz otwory montażowe-najlepiej wepchnąć w nie z jednej i drugiej strony sań kawałek rurki o średnicy tych otworów i można wtedy skręcać śmiało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...