Sancheziks Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Czesc. No to tak: *** Opis auta *** Audi A3 8L1 2000r 1.6 benzyna *** Krotka historia *** Kupilem auto kilka miesecy temu. 1msc auto odpalalo dobrze i wszystko gralo. 2msc wydawalo mi sie ze za slabo wciskam gaz dlatego czasami gasnie. 3 msc auto przestalo palic na wszystkie gary. 4 msc pojawaily sie problemy z odpalaniem a do tego nusialem dolac 1L oleju po przejechaniu 3 tys km ( czytalem ze te moedele tak maja chociaz to dla mnie dziwne. *** Problemy *** - falujace obroty (przy odpalaniu skacza gora - dol kilka razy, na biegu jalowym nie utrzymuja sie w miejscu, od 1000 do 1200 nie idzie ich utrzymac) - silnik czasami chodzi jakby na 2 gary - na zimnym silniku auto odpala za 1 razem za to na cieplym nie zawsze *** Co zostalo wymienione *** - swiece - kable wysokiego napecia - sensor temperatury chlodzenia - przeplywomierz *** Co jeszcze podejrzewam do wymiany *** - cewka *** Bledy VAGa *** marzec VCDS-Lite Version: Release 1.2 Tuesday, 14 April 2015, 17:40:26. Control Module Part Number: 06A 906 033 J Component and/or Version: SIMOS33 1,6l 2V 01HS3488 Software Coding: 00011 Work Shop Code: WSC 00562 VCID: 263F759BD1FF Additional Info: WAUZZZ8LZ1A082340 AUZ5Z0A1122126 2 Faults Found: rayz 3 - 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 35-10 - - - Intermittent 16486 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0102 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent poczatek kwietnia VCDS-Lite Version: Release 1.2 Monday, 20 April 2015, 17:02:40. Control Module Part Number: 06A 906 033 J Component and/or Version: SIMOS33 1,6l 2V 01HS3488 Software Coding: 00011 Work Shop Code: WSC 00562 VCID: 263F759BD1FF Additional Info: WAUZZZ8LZ1A082340 AUZ5Z0A1122126 5 Faults Found: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 35-10 - - - Intermittent 16486 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0102 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 16556 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0172 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 16556 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Rich P0172 - 35-10 - - - Intermittent 16497 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0113 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent koncowka kwietnia VCDS-Lite Version: Release 1.2 Tuesday, 28 April 2015, 17:11:50. Control Module Part Number: 06A 906 033 J Component and/or Version: SIMOS33 1,6l 2V 01HS3488 Software Coding: 00011 Work Shop Code: WSC 00562 VCID: 263F759BD1FF Additional Info: WAUZZZ8LZ1A082340 AUZ5Z0A1122126 2 Faults Found: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-10 - - - Intermittent 17698 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1290 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent VCDS-Lite Version: Release 1.2 Tuesday, 28 April 2015, 18:21:06. Control Module Part Number: 06A 906 033 J Component and/or Version: SIMOS33 1,6l 2V 01HS3488 Software Coding: 00011 Work Shop Code: WSC 00562 VCID: 263F759BD1FF Additional Info: WAUZZZ8LZ1A082340 AUZ5Z0A1122126 3 Faults Found: 16556 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Rich P0172 - 35-10 - - - Intermittent 17698 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1290 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 16556 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0172 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent*** Prosze o pomoc ***Nie za bardzo rozumiem te bledy a tak naprawde to wcale, to moje 1 kontakty z VAGiem. Auto jest strasznie zamulone. Pali na 3 gary i ma falujace obroty. Jak myslicie i co sadzicie o tym? Czy ktos z was wie gdzie mozna znalezc spis wszystkich bledow VAGa? Kazdemu chetnemu mi pomoc z gory dziekuje. Pozdrawiam. Michal.
Mateuszek1001 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Wydaje mi sie że pomocne byłoby sprawdzenie kompresji
Sancheziks Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Wydaje mi sie że pomocne byłoby sprawdzenie kompresji OK, zobacze w weekend. Mam nadzieje ze to nie uszczelka. Bo kawy nie ma w plynie chlodniczym.
Robero321 Opublikowano 2 Maja 2015 Opublikowano 2 Maja 2015 Kolego błędy to 17698 --> Czujnik G83 temperatury płynu chłodzącego (wyjście z chłodnicy) za duża wartość sygnału 16486 ---> Miernik masy powietrza (G70). Sygnał za mały. Górna wartość skrajna przekroczona. Dolna wartość skrajna przekroczona. Zwarcie z masą Czyli możliwe że jest uwalony przepływomierz wymieniaelś na nowy czy używany zamiennik czy nowy Sprawdź go poprzez odłączenie zonbacz jak silnik będzie zachowywał się na odpietym przepływomierzu i jak będzie odpalał.. 16556 --> Rząd cylindrów 1, system pomiaru paliwa, mieszanka za bogata Tu możliwe że sonda podaje złe parametry lub również wina przepływomierza.. 16497 ---> Czujnik G42 temperatury zasysanego powietrza, za wysoka wartość sygnału
Sancheziks Opublikowano 3 Maja 2015 Autor Opublikowano 3 Maja 2015 (edytowane) Kolego błędy to 17698 --> Czujnik G83 temperatury płynu chłodzącego (wyjście z chłodnicy) za duża wartość sygnału 16486 ---> Miernik masy powietrza (G70). Sygnał za mały. Górna wartość skrajna przekroczona. Dolna wartość skrajna przekroczona. Zwarcie z masą Czyli możliwe że jest uwalony przepływomierz wymieniaelś na nowy czy używany zamiennik czy nowy Sprawdź go poprzez odłączenie zonbacz jak silnik będzie zachowywał się na odpietym przepływomierzu i jak będzie odpalał.. 16556 --> Rząd cylindrów 1, system pomiaru paliwa, mieszanka za bogata Tu możliwe że sonda podaje złe parametry lub również wina przepływomierza.. 16497 ---> Czujnik G42 temperatury zasysanego powietrza, za wysoka wartość sygnału Czujnik zostal wymieniony na nowy. ( nic sie nie zmienilo - blad zniknal ) Przeplywomierz zostal wymieniony na nowy. ( auto minimalnie sie odmulilo ) Cewka zaplonowa zostala wymieniona na nowa. (auto odzyskalo przyspieszenie ) Kable i swiece zostaly wymienione ne nowe. ( pali teraz wszystkie iskry , przed wymiana czasami nie lapalo na 3 [ na VAGu sprawdzalem] Wszystko robie sam. Falujace obroty nadal zostaly. Kompresja na cylindrach (oczywiscie od rozrzadu): 1. 15 2. 15 3. 15 4. 14 <<< Strasznie duze >>> *** Niestety auto zaczelo tez brac olej na 5 tys km dolalem 1L oleju. *** *** Nadal falujace obroty zostaly *** Edytowane 3 Maja 2015 przez Sancheziks
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się