quik19 1 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 zatankowalem samochod i wyszlo mi z przeliczen ze spalil mi 20 litrow na 100 km w cyklu miejskim dodam jeszcze ze przyoszczednej jeździe max 80 km miejscami ...co może być przyczyna ...nie dawno kupiłem ten samocho myslalem ze zamkne się w 12 litrach . a tu 20 .masakra pomoze ktoś.po weekendzie lece do mechanika trzeba chyba kompa podpiac bo nie może tak być. pomoze ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adifek 4 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Mialem podobna sytyuacje ale mi 22 wyszlo po miescie okazalo sie ze wtrysk sterujacy siedzial po wymianie wszystko wrocilo do normy teraz spala 10-11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quik19 1 Opublikowano 2 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 Czy to może być przyczyną ze czujnik od temperatury nie działa w ogóle się nie podnosi wskazowka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iceweed 0 Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 czujnik temperatyury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 Owszem może to być przyczyną. A jak z termostatem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quik19 1 Opublikowano 2 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 Nie wiem jak sprawdzić termostat gdzie jest w silniku aym 2.5 tdi . Podpowie ktos jak go sprawdzić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viwaldi 1 Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 U mnie spalanie dwucyfrowe z dwójką na czele pojawiło się w parze ze spadkiem mocy. Finał kompletnie zapchany katalizator. Nie piszę że to może jest u Ciebie ale ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and016 0 Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 (edytowane) termostat , czujnik temperatury silnika(ten może podawać blednę info o temperaturze i komp będzie podawał większą dawe paliwa ), kąt początku wtrysku, korekcja wtrysków, do sprawdzenia na początek ale na początek vagulec i błędy -to podstawa Edytowane 7 Maja 2015 przez and016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quik19 1 Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Okazaly się popsuty plywak w zbiorniku dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lunatic 0 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 To po co ten zament robić że 20 litrów pali jak pływak popsuty. To jak ty sprawdzałeś że 20 litrów pokazuje. Ze wskazania na kompie.?? tylko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się