RRafał Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Witam. Ja może z trochę innej beczki, ale w podobnym temacie. Chciałbym mojego troszkę jak na moje potrzeby, za słabego 1.8 20V ADR swapować na 1.8T, jednak pomyślałem sobie czy nie można by wykorzystać oryginalnych podzespołów? Może ktoś orientuje się które elementy można by wykorzystać aby go uturbić, a które należy wymienić? Chodzi mi o blok albo głowicę, a dokładnie o ich różnice między 1.8 20V, a 1.8T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozgu Opublikowano 4 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2016 temat wałkowany duzo razy, nie niewykonalne ale nieopłacanle ponieważ swój motor tez bys musial rozebrac i odprężyc zwykłe 1.8 ma stopien sprzężania 10,3 a turbo ma 9.5 i gdybys dorobił smarowanie itp itd to zaraz by ci uszczelke dmuchnęło czy pękł tłok. Najtańszy sposób to swap na 1.8T z np anglika bo masz dawce i wiekszość przełożysz a co zostanie i twoje graty sprzedajesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booolek Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 tylko taka opcja jak kolega wyżej napisał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RRafał Opublikowano 8 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 No właśnie zamiar jest taki żeby i tak go rozebrać w celu zakucia korbowodów i wymiany takich podzespołów jak: panewki, uszczelniacze zaworów, samoregulatory oraz polerowanie dolotu i wydechu w głowicy. planuję też zastosować szpilki zamiast śrub do głowicy, żeby nie "gwałcić" gwintu w bloku oraz wałki rozrządu z mojego 1.8 20V ADR ponieważ krzywki są o 1mm większe co dało by lepsze wypełnienie komory spalania. Tak na marginesie, to z tego co wiem to odprężenie silnika polega tylko na zmianie płaskich tłoków 1.8 20V na takie z wyżłobieniem z 1.8T. Oczywiście na oryginalne z firmy MAHLE, które w 1.8T wytrzymywały spokojnie do 350 KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztefen89 Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 Podepnę się pod temat. Mam 1.8 z 99r. polifta i chciałbym mieć coś mocniejszego. Pierwsza opcja to oczywiście 1.8T. Temat znany i wałowany więc nie mam pytań. Druga opcja to 2.7 biturbo. Temat mniej znany, na pewno bardziej wymagający zarówno jeśli chodzi o czas jak i o kasę. Jednak jeśli ktoś z Was orientuje się ile kosztowałyby takie swapy (bez uwzględnienia kosztów za jakie kupię dawcę) to prosiłbym o porównanie. Jeśli kwota nie różniłaby się jakoś znacząco to nie ukrywam, że wolałbym 2.7 Trzecia opcja to subaru ale wolałbym zostać przy moim audi jeśli fajnie by latał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się