jarfab0511 Opublikowano 2 Maja 2015 Opublikowano 2 Maja 2015 (edytowane) witam prosze o analize logów pacjent to vw polo cross z silnikiem 1,9 TDI BMT zaczał duzo palic ok 10 l/100 km na trasie przy predkosci 130-150 miasto ok 8l/100km zero błędów w sterowniku DPF pokazuje 0% http://vaglog.pl/log_215523.html http://vaglog.pl/log_215524.html Edytowane 5 Maja 2015 przez jarfab0511
szogun0 Opublikowano 3 Maja 2015 Opublikowano 3 Maja 2015 Zacząłbym od uszczelek pod pompowtryskiwaczami.
jarfab0511 Opublikowano 3 Maja 2015 Autor Opublikowano 3 Maja 2015 po czym kolego tak twierdzisz?? jak uszczelki byłby padniete ciezko paliłby z rana po postoju gdyz cisnienia by nie trzymał kopciłby a tu nic nie wskazuje na uszczelki nawet patrzac na bloki pompowtryskiwaczy wg mnie sa w dobrym stanie
jarfab0511 Opublikowano 3 Maja 2015 Autor Opublikowano 3 Maja 2015 (edytowane) ja sie az tak nie znam kolego dlatego wystawiłem logi na forum w których blokach widzisz ze gumki do wymiany? blok 23?? Edytowane 3 Maja 2015 przez jarfab0511
leo... Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 bez diagnostyki nie ruszysz z miejsca ... bloki wartosci mierzonych trzeba ogladnac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się