tobi665 Opublikowano 3 Maja 2015 Opublikowano 3 Maja 2015 witam Znów zapiekł sie tylny zacisk, znaczy reczny, ta dźwigienka zablokowała sie przez brud co dostał sie pod tą uszczelke gumowa z tyłu zacisku. Rozruszałem to, miałem też tą gumową uszczelke, wyczyściłem i wymieniłem, wszystko ładnie pieknie chodzi (kiedyś i tak pewnie trzeba będzie jeszcze raz to rozkrecić już całkiem. Zacisku nie zdejmowałem z samochodu ani nie odkręcałem przewodu. Jedynie jak ruszłem tym ręcznym to tłoczek do końca sie wyktęcił. i teraz problem lub nie. Jak hamuje to w pierwszym naciśnięciu do takiego lekkiego oporu hamuje (czuć takie jakby szrpniecie zahamowanie) i później pedał troszeczke wpada nizej i dobrze hamuje. Jak jade szybciej i konkretnie depne to tego przeskoku nie czuć i hamuje ładnie. Natomias jak hamuje delikatniej to ten przeskok czuć ( czuć hamowanie później schodzi pedał nizej, jak schodzi ten centymetr czy dwa to jakby przestawał hamowac i znów hamuje). Czy przez to że tłoczek sie wykręcił, ale nie wypadł mógł sie zapowietrzyć?? Ma ktoś jakiś pomysł??
tobi665 Opublikowano 4 Maja 2015 Autor Opublikowano 4 Maja 2015 jednak zapowietrzył sie, ale którędy?? sporo powietrza wywalił (zacisk w rekach) znów ładnie pedał pracuje
Romeck Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 Wyczysc wszystko pozadnie i kup komplet naprawczy do zaciskow. Wymien tłoczek wraz z gumkami i problem powinien zniknąć. Hamulce to bezpieczeństwo, nie ma co sie tak bawic...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się