p-not Opublikowano 20 Maja 2015 Autor Opublikowano 20 Maja 2015 Te kółko jest jakby na gumie . Ciężko to sprawdzić. Napinacz się rusza ale czasem tak nim trzesie jak jest coś zwalone że szok . To chyba aż tak źle nie jest bo rusza się tak raczej znośnie jak dla mnie Przynajmniej nie wygląda jakby tańczył breaka po dopalaczach Chwilkę mnie nie było... i oto co się zmieniło przez ten czas... Zmieniłem poduszki pod silnikiem i skrzynią na nowe oryginalne Audi (wcześniej wymieniałem też na nowe ale Febi), wymieniłem łącznik elastyczny wydechu (nie wiem czy jest ich więcej ale wymieniony został ten, który jest z przodu za kolektorem)... I teraz najważniejsze... efekty.. otóż efekty są takie że jestem sporo kasy w plecy a samochód jak drżał tak drży :/ Co prawda lekko się poprawiło ponieważ czasami jest dość znośnie ale silnik zaczął jakby głośniej pracować. Panowie machanicy posprawdzali jeszcze na komputerze czasy (czy tam kąty) wtrysków i jeszcze jakieś inne cuda wianki i twierdzą że wszystkie te sprawdzane podzespoły działają malinowo... tak więc chyba w moim egzemplarzu chyba gdzieś zginęła ta "przewaga dzięki technice"... chyba że ten samochód jest tak technicznie zaawansowany że ni cholery nie da się zlokalizować problemu i na tym polega jego przewaga.. nad użytkownikiem.. :/
soul87 Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 jak masz cierpliwość jeszcze to koło dwumasowe...
p-not Opublikowano 20 Maja 2015 Autor Opublikowano 20 Maja 2015 (edytowane) jak masz cierpliwość jeszcze to koło dwumasowe... Cierpliwość już się kończy.. ale bardziej chodzi o koszty... portfel już mi mocno wyszczuplał.. A mógłbyś mi podpowiedzić jak sprawdzić czy jest szansa że to to? I jeszcze jedno... to pewnie głupie pytanie... ale czy jak mam automatyczną skrznię biegów to też mam to koło dwumasowe? Edytowane 20 Maja 2015 przez p-not
zen8000 Opublikowano 22 Maja 2015 Opublikowano 22 Maja 2015 Witam mam podobny problem tylko w manualu :/ poduchy wymienione i nic nie dały najprawdopodobniej dwumas. U mnie jeszcze podczas ruszania muszę dać wyzsze obroty tak ok 1100-1200rpm by ruszył w innym wypadku przygasa. w automacie też jest dwumas
Klaudiusz Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Witam, u mnie objawy są następujące: - samochód silnie drga na biegu jałowym na zimno i na ciepło; - kiedyś odpalał na dotyk, a teraz trzeba chwilę pokręcić rozrusznikiem by zapalił i na zimno i na ciepło; - po dodaniu gazu przyspiesza powoli nagle wyrywa go do przodu. Wszystko co mogłem wymieniłem: - wszystkie poduszki - świece żarowe - filtry - płyny ustrojowe... Dodam, że jakiś czas temu te silne drgania pojawiały się sporadycznie, Teraz niestety sporadycznie ich nie ma... Pomocy !!!
bongod Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Niepamietam już czy wymieniałeś zawór odmy i zaworek tan na trojniku pod kolektorem . Ale jak korekty lambdy są dobre to nie to .
Chudy_Byk Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Kolego skrzynia do wymiany miałem to samo w swojej . U mnie polegało min. na tym że jak ruszałeś to samochód "skakał". były , gdy już było 20-30km/h było normalnie. Przy ruszaniu potrafił zgasnąć albo stał w miejscu jak na "D" mi dodawania gazu. Na luzie jak mu dałeś buta do podłogi obroty stały w miejscu. Teraz po wymianie skrzyni , chodzi jak by z salony wyjechał. Po prostu prosi się żeby dać w pi*zdę
Norakus Opublikowano 31 Lipca 2019 Opublikowano 31 Lipca 2019 P-not - i jak rozwiązałeś problem tych drgań na postoju?
p-not Opublikowano 31 Lipca 2019 Autor Opublikowano 31 Lipca 2019 Po tych wszystkich naprawach, które opisałem powyżej odwiedziłem jeszcze dwa inne warsztaty w których panowie chcieli mi wymieniać po kolei te same rzeczy które już wcześniej wymieniałem więc im podziękowałem. W kolejnym warsztacie okazało się że wydech w okolicach silnika niedomagał. Jeżeli dobrze pamiętam to tam jest taka plecionka, która już trochę puściła i trzeba było ją wymienić albo zespawać wydech. Już nie pamiętam dokładnie. Po tej operacji drgania zelżały ale nie usunęło to całkowicie problemu (choć różnica była odczuwalna). Generalnie jeżeli chodzi o mój przypadek to po wymianie poduszek pod skrzynią i silnikiem i właśnie po naprawie wydechu drgania się zmniejszyły. Nie ustały całkowicie ale faktycznie to sporo poprawiło. Jeżeli chodzi o poduszki to pod skrzynią wymieniałem dwa razy. Raz na jakieś dobrej klasy zamienniki a za drugim razem na takie które zaleca Audi i tutaj faktycznie było czuć różnicę. To znaczy po zamontowaniu tych preferowanych przez Audi drgania były dużo mniejsze. Więc chyba coś jest w tym co piszą na niektórych forach że jest w nich trochę inny rodzaj gumy. Oczywiście i jedne i drugie poduchy były nowe. Co do wydechu to ta plecionka (czy przerwa, bo jak już pisałem nie do końca pamiętam ale wydaje mi się że to była ta elastyczna złączka zrobiona z plecionki...), która nie domagała była blisko silnika. Dobrze to było widać jak gość w warsztacie podniósł samochód i zdjął osłony pod silnikiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się