Skocz do zawartości
IGNOROWANY

analiza logów a4 b6 quattro 1.9 tdi avf 1756vk


przemo0000

Rekomendowane odpowiedzi

witam prosze o analize logów jestem nowy w temacie vaga to są moje pierwsze logi poniewaz znajomy ostatnio jezdzil moim autem i twierdzi ze zamula na niskich obrotach grupa 03 i 011 dynamiczne

http://vaglog.pl/log_216393.html

http://vaglog.pl/log_216392.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega dobrze twierdzi, zadane cisnie masz dopiero przy 2100rpm, prawdo podobnie masz dziurę w dolocie.

Auto jest po programie ??? Dość wysokie ciśnienie wymaga ecu, avf przewanie ma ok 2450 u ciebie dochodzi do 2700

Edytowane przez lukaszooo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odp ..wiec tak samochod jest po remapie z tym ze remapa byla robiona pod orginalną turbine i ic teraz mam 1756 i fmic i nadal tą mape czekam na wymiane ukladu hamulcowego i wtedy bedzie robiona mapa planuje tak na 200km i 400nm...czasmi mi sie pojawia błąd p0299 niedoładowanie turbiny było tak na starej turbinie to samo było gdy wstawiłem 1756 i to samo gdy wymieniłem ic na fmic wiec te podzespoły napewno są oki wymieniłem też wszystkie cienkie wężyki na zaworkach itp. ten bład sie pojawia gdy jade dłuższy czas np.130km/h bo jak cisne ze zmiennymi obrotami nawet pod 4000 nic sie niedzieje np. jak robiłem logi wszystko oki gdzie podejrzewasz ta dziure? co najlepiej sprawdzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz zrobic korektę w soficie. A tak w ogole to jeżeli mapa była robiona pod seryjną turbine to masz ustawione za wysokie ciśnienie doładowania. Kto Ci robił soft?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mieszkam w irlandi i tutaj mialem robione tuner powiedzial ze juz wczesniej byla jakas mapa robione poprzedni wlaeciciel a on wprowadzil tylko jakies drobne poprawki a wiesz moze jak wrocic do seryjnej mapy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach