nike166 Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 Cześć, Mam jedno pytanie, jak może objawiać się zużyta tuleja gumowa banana ? Od strony kierowcy siedzi jeszcze oryginalny wahacz LMO ze znaczkami audi. Nie stuka ale guma wydaje mi się już bardzo luźna bo ręką bez wysiłku mogę go naginać na boki przy podniesionym aucie na lewarku. Czy to może mieć wpływ na to, że przy hamowaniu z dużej prędkości przód mi myszkuje na boki ? Reszta wahaczy praktycznie nowa do tego nowe amorki sportowe i sprężyny eibach także myślę, że nie powinien myszkować.
jacek70 Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 Czyli ma luz i to pewnie za duży. Stąd może być objaw niestabilności.
nike166 Opublikowano 13 Maja 2015 Autor Opublikowano 13 Maja 2015 Właśnie wróciłem z weekendu i zaczęło wczoraj stukać, ciekawe teraz co, czy oby na pewno ten banan bo jeszcze końcówki drążka stabilizatora są luźne. Dziś przy wymianie płynu od wspomagania postawiłem auto na klockach tzn przód koła były w górze i sprawdziłem luzy. Prawe koło ok sztywne lecz lewe jak złapałem za górę koła i poruszałem do siebie i od siebie to ma wyczuwalny luz, na boki wszystko sztywno, góra dół też chyba ok bo nie mogłem nic wyczuć. Nie jest to od górnych wahaczy na pewno ani od końcówki kierowniczej ani od drążka kierowniczego. Który z dolnych wahaczy może powodować taki luz ? Obstawiam na ten banan bo jest oryginalny, a auto ma już swój przebieg 230 tyś. W sumie końcówki drążka stabilizatora też są oryginalne i chodzą dość luźno lecz szarpałem za nie i luz nie czuć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się