Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi 1.8t AEB GrupyWitam.


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich. Mam problem z moją b5 bo dziwnie ona jeździ raz szybko a raz to taki zamula z focus 1.4 mnie lyka :D. Chce jutro zrobić logi. Powiedzcie mi tylko jakie grupy najlepiej zlogować, żeby nie jeżdzić pół dnia i logować wszystkich. Szukałem podobnych info co do AEB ale znalazlem do innych silnikow :/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasy wtrysku, doładowanie, napięcie sondy i wiele innych parametrów. Poczytaj odpowiednie lektury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w AEBie nie wiele da sie podobno sprawdzić Vagiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasy wtrysku, doładowanie, napięcie sondy i wiele innych parametrów. Poczytaj odpowiednie lektury.

doładowanie :facepalm:

002,007,013,025

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i co kolego zrobiłeś te logi ? to wrzuć porównam z moim bo mam podobne odczucia jak ty .. hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi na PB

http://vaglog.pl/log_216643.html

http://vaglog.pl/log_216644.html

http://vaglog.pl/log_216645.html

http://vaglog.pl/log_216642.html

Logi na LPG

http://vaglog.pl/log_216646.html

http://vaglog.pl/log_216647.html

http://vaglog.pl/log_216648.html

http://vaglog.pl/log_216649.html

Mam nadzieje że dobrze je zrobiłem. Mój pas testowy ukazał się za krótki :/ Musiałem wybrać drogę publiczną. Mało uczęszczana za to stan nawierzchni kiepski i nie jest iealnie płaska, tzn. lekkie wzniesienie

Link do opisu mojego problemu jest ponizej

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/318754-aeb-nierowne-przyspieszenie-przepustnica-czy-przeplywa/

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi takie średnie co brakowało ci drogi? :) przepływka wygląda na dobrą.. ale niech się wypowiedzą osoby które się bardziej znają.. jakie ciśnienie doładowania ? sprawdzałeś może ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak troche drogi mi brakowalo :) dodam że od wczoraj na ZIMNYM silnku po wcisnieciu gazu na biegu jalowym porzadnie zaszarpie silnikiem. Na benzynie szarpnie z dwa razy a na gazie z 5, po nagrzaniu problem nie tyle ze ustepuje ale jest mneijszy. Jak to cisnienie doladowania sprawdzic ? bo coś mi sie wydaje ze tylko nanometr wchodzi w rachubę, a ja mechaniki kiepski jestem :/ ps. a tak se pomyslalem ze to moze N75 jest walniety :/ Czy mozna go jakos zlogowac ?:D

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

manometr.. albo turbo boost (wskaźnik turbo), moje log są bardzo podobne do twoich a ja n75 mam dobry..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może DV do kosza Jest. Dodam że jak zdejme rurkę od filtra powietrza to po puszczanie gazu słychać taki mocny warkot lub chrobotanie

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lpg napewno do regulacji bo zalewa go na maksa i pewnie rozjechane korekty sterownika, sciagnij na chwile kleme i zobacz jak jedzie po tym na pb i zrób od razu 002+007.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...