Konrad222 Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 Witam, Ostatnio oddałem auto na wymianę uszczelki pod głowicą. I ku mojemu zaskoczeniu mechanik poinformował mnie że oznaczenie silnika w mojej b7 to BEX i pod ten kod silnika zamawiał wszystkie części. Jednak w b7 nie montowano tych silników. Byłem pewien że oznaczenie silnika to BFB (tak mam we wlepce oraz m.in. na plastiku który chroni pasek rozrządu) . Moim zdaniem auto nie jedzie tak jak powinno przy mocy 190 koni. Jestem na maksa w tym momencie zagubiony gdyż sam nie wiem jaki posiadam w danym momencie silnik pod maską( wiem, brzmi to bardzo śmiesznie) Wiem czym różni się budowa tych silników... jednak czy możliwe jest by ta część silnika na której jest wybite oznaczenie była po prostu wspólna dla tych silników? co o tym myślicie ?
vdm Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 sam słupek BEX niczym się nie różni od BFB. moc uzyskana w BEX jest z osprzętu TURBO, Wtryski, dwa IC i samej mapy silnika Miałeś wymieniony prawdopodobnie sam słupek
kawowy19 Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 sam słupek albo głowica z bex była założona do Twojego bfb a róznice jak wyżej napisał vdm
Konrad222 Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Opublikowano 12 Maja 2015 Więc jeśli jest założony słupek lub głowica od BEXA (chociaż wydaje mi sie ze bardziej prawdopodobna jest druga opcja) rozumiem że nie ma sie czym martwic ? czy ma to jakis wplyw negatywny ?
Konrad222 Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Opublikowano 12 Maja 2015 (edytowane) Dzieki za odp nie ma żadnych negatywnych skutków dzieki za odp Edytowane 12 Maja 2015 przez Konrad222
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się