rav_lcj Opublikowano 21 Października 2008 Opublikowano 21 Października 2008 Siemandero! Jest taki problem : po regeneracji turbo wymienilem olej z semi syntetyka na full . Niedawno skapnąłem się ,ze bierze olej i to duzo . Poradzcie cos ? Co robic ,zeby nie bral. Ktos niby kazal mi wymienic olej na mineral,ale z tego co wiem to diesel'e nie bardzo banglaja na mineralch. Z gory dzieki za pomoc rav_lcj
Wihajster Opublikowano 21 Października 2008 Opublikowano 21 Października 2008 co to znaczy dużo?sprecyzuj??
rav_lcj Opublikowano 21 Października 2008 Autor Opublikowano 21 Października 2008 Duzo tzn. po regeneracji turbiny przyznam sie nei sprawdzalem poziomu, ostatnio wyjechalem w Polskie zrobilem ok. 400 km , sprawdzilem okazalo sie ze prawie oleju nie ma , dolalem olej , po powrocie do domu czyli znow ok. 400 km stan byl ponizej minimum. Dolalem przeszlo 0,5 l , wiec podczas zrobienie 400 km zrzarl mi ok. 0,5 l .
GILI Opublikowano 21 Października 2008 Opublikowano 21 Października 2008 sprawdź czy gdzieś nie leci,bo to strasznie duży ubytek.
rav_lcj Opublikowano 21 Października 2008 Autor Opublikowano 21 Października 2008 właśńie chodzi o to, że wycieków żadnych nie widać , nie kapie, nie leci , itd. rav_lcj
domelq Opublikowano 22 Października 2008 Opublikowano 22 Października 2008 Nigdzie nie masz widocznych chlapnięć pod maską? Bo aż dziwnie nie naturalnie bierze ten olej...
Gość deadcow Opublikowano 26 Października 2008 Opublikowano 26 Października 2008 Ja również mam problem po zalaniu pełnego syntetyka, dlatego przymierzam się teraz do pół syntetyka 10w40 Motul i zobaczymy czy dalej będzie tyle żarł
lukaszr Opublikowano 26 Października 2008 Opublikowano 26 Października 2008 Jak mocno auto kopci z rury wydechowej podczas przyspieszania ?
wojtekce Opublikowano 26 Października 2008 Opublikowano 26 Października 2008 przy takim poborze oleju powinien kopcić niebieskawo
Gość deadcow Opublikowano 27 Października 2008 Opublikowano 27 Października 2008 W moim przypadku bierze podobne ilości oleju a nie kopci chyba że porządnie depnę to minimalnie na czarno ale to w normie
slawekk1980 Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 U mnie po zalaniu syntetykiem 5w40 zaczął brać trochę oleju (po ok. 3000 km na bagnecie spadek o ok. 0,5 cm) , dodaję że nie wiem czym był zalany wcześniej, sugerowałem się przebiegiem 170 tys. km (udokumentowanym), będę obserwował i w razie czego chyba zaleję półsyntetyk. W zwiazku z powyższym mam pytanie czy przejście z semi synt. na full synt. może być przyczyną brania oleju przez silnik, dodaję że nie ma żadnych wycieków (lekko tylko poci się w okolicach EGR), auto nie kopci, jedyne co zauważyłem to że trochę dmucha gdy odkręcę korek wlewu oleju przy pracującym silniku.
Musashi Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 U mnie po zalaniu syntetykiem 5w40 zaczął brać trochę oleju (po ok. 3000 km na bagnecie spadek o ok. 0,5 cm) , dodaję że nie wiem czym był zalany wcześniej, sugerowałem się przebiegiem 170 tys. km (udokumentowanym), będę obserwował i w razie czego chyba zaleję półsyntetyk. W zwiazku z powyższym mam pytanie czy przejście z semi synt. na full synt. może być przyczyną brania oleju przez silnik, dodaję że nie ma żadnych wycieków (lekko tylko poci się w okolicach EGR), auto nie kopci, jedyne co zauważyłem to że trochę dmucha gdy odkręcę korek wlewu oleju przy pracującym silniku. polsyntetyk do silnika z turbina i do tego na pompowtryskach??? super pomysl
marewel Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 Jest wogóle półsyntetyk do silników na pompowtryskach?>
Musashi Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 oczywiscie ze nie ma. stad pomysl ... genialny.
domelq Opublikowano 21 Listopada 2008 Opublikowano 21 Listopada 2008 A co powiecie o zalaniu półsyntetykiem MOTUL 6100 Synergie+ silnika AFN?
SZYCHA Opublikowano 21 Listopada 2008 Opublikowano 21 Listopada 2008 to ja dodam, że AFN 1,9 110 KM bierze mi 0,5 l oleju Midland pełny syntetyk na ok 4000 km. ciekawostką jest to że gdy przegonię motorek do 200 km/h oleju bierze więcej. Myślę że w moim przypadku to turbina (uszczelmniacze pomału mówią dowidzenia). W przypadku brania oleju regenerowanej turbiny nie wykluczyłbym fuszerki naprawy (jak na gwarancji to polecam niech ją sprawdzą ponownie). Pytanie konkursowe: Ile może kosztować wymiana uszczelniaczy w turbinie? lub zakup nowego środka turbiny (bez muszli) ? Pozdrawia Szycha
Rudi Opublikowano 10 Stycznia 2009 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Ja za regenerację mojej turbawki zapłaciłem 700 PLN z dwuletnią gwarancją. 1,5 roku jazdy i na razie ok. Mam 330 000 km i na 15 000 pomiędzy zmianami i nic nie dolewam. Fakt przedmuchy na korku wlewu oleju widać ale olej na bagnecie nie schodzi mi poniżej min.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się