Skocz do zawartości
IGNOROWANY

czerwone turbo 1.8t


zbyszek190

Rekomendowane odpowiedzi

auto to a4 b5 1.8t

150km
rok 06.06.2000 po lifcie

witam zakupiłem turbo rozwiercone z kolem kompresji z audi tt 225km

bo stare turbo było koło klapki pekniete i ciśnienie uciekało i turbo odłaczało

stare turbo było orginalne z 150kmm

auto po programie ma 204km

po paru przejazdach mocnych czerwone jest turbo

co moze byc przyczyna .nowy olej

dolot jeszcze seria czyli na 150km nie wyrabia w upalne dni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

katalizator jest tylko czy np na analizie spalin sprawdzi jego sprawnosc

..jak dobrze butowalem to naweet kolektor wydechowy byl czerwony i zalezy jak go gazuje jak bardzo to bedzie bardzo czerwone.

wczesniej mialem seryjna turbine 150 i sie nie grzala do czerwonosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wywal kata bedzie lepiej

chyba, że.. brakuje paliwa i jezdzisz na ubogo wtedy będzie źle :)

sprawdz czasy wtrysków

Edytowane przez Imhotet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wywal kata , wstaw większe chłodzenie bo jak ze 150 masz zrobione 204 to faktycznie sie tam wszystko bedzie gotować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj założyłem fmica dzisiaj bede testowal co i jak ale niestety cos zderzak mi wejsc nie chce nie wiem co koledzy robili ze im weszedl normalnie a mi przeszkadza z jednej strony na dole z drugiej kolo halogenu

dziwi mnie ze niby temperaturaa auta osiagnela 90 stopni na wolnych kolo domu a temp dolotu pokazala 26 cos to za duzo

Edytowane przez zbyszek190
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Why? 26C na postoju to normalka. Chlodzenie nastepuje w trakcie ruchu przez wiatr. Jakiej wielkosci masz ten FMIC oraz jakie orurowanie ze Ci nie pasi?

Tu masz logi mojej temp w dolocie przy fmic:

http://vaglog.pl/log_211743.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź błędy N75 jak padł u mnie to Turbo też było wiecznie czerwone po zmianie problem znikł .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj założyłem fmica dzisiaj bede testowal co i jak ale niestety cos zderzak mi wejsc nie chce nie wiem co koledzy robili ze im weszedl normalnie a mi przeszkadza z jednej strony na dole z drugiej kolo halogenu

dziwi mnie ze niby temperaturaa auta osiagnela 90 stopni na wolnych kolo domu a temp dolotu pokazala 26 cos to za duzo

czyli prawidłowo , IC ci silnika nie schłodzi , 26 st to już fajnie , wcześniej na bank miałeś na dolocie z 70-80

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

intercoller 550x140x65

srednica wylotu ,wlotu 57mm

rury57mm


bledów z n75 nie ma zadnych.

co to temperatury na starym to napewno tyle miala jak piszesz głupio ze sobie tego nie sprawdziłem ale napewno tak było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


chyba, że.. brakuje paliwa i jezdzisz na ubogo wtedy będzie źle

Albo za bogata i czesc idzie ze spalinami do wirnika i dlatego ci sie grzeje. Co d kolektora to ma prawo byc czerwony po ostrej jezdzie ja w TDI czasem tak mam ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie....czy przypadkiem nie szukacie dziury w całym ? małe turbo więc po kilku ostrych przelotach będzie "świecić" i tyle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...