Rek1n82 Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 Hej Decyzja zapadła!! Jutro z teściem wyciągamy skrzynie na stół. Objawy uszkodzenia w moim przypadku to: - tzw tarka przed pełzaniem i przed wyhamowaniem - przy ok 2000 falujące obroty i poszarpywania - szarpanie/przerywanie przy agresywniejszym przyspieszeniu Na trybie ręcznym tylko tarka Mam zamiar rozbebeszyć skrzynie i wymienić (jeśli nie będzie masakry z łańcuchem i bieżniami) tarczki przód, tłok przód, filtr i olej. I w tym momencie mam prośbę do wszystkich którzy mieli już styczność z multitronic'iem o rady i podpowiedzi na co uważać i co ew. jeszcze wymienić. Od razu mowie ze jeśli bieżnie i łańcuch będą uszkodzone to ze względów finansowych składam wszystko do kupy i szykuje się do swapa na manual. Nie mam zamiaru pompować tam 4tys i jeździć z dusza na ramieniu. BAAAARDZO będę wdzięczny na wszelkie uwagi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się