Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BRD] Dwa problemy (wzrastające obroty/szuranie)


hidden

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Jestem w posiadaniu A4 B7 z silnikiem BRD (2007 r.)

Co było zrobione:

- świeżo wymienione pompki na akcji serwisowej

- wywalony dpf fizycznie i programowo

- wyłączony egr

- zregenerowana turbina

- zrobiony napęd pompy oleju

- program, wyszło 195hp

Co dolega:

- w czasie jazdy, jak nacisnę sprzęgło/wrzucę luz, to obroty spadają na prawidłowe, idą wtedy na 1-2 sek. na około 1000 obrotów i powoli spadają znowu do normalnych

- w czasie jazdy, najbardziej słychać to chyba na 2 biegu, słychać około 2000-2200 obrotów po odpuszczeniu gazu takie jakby szuranie, coś ala blowoff

Czy ktoś się z czymś takim spotkał, może coś doradzić? Będę wdzięczny.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno każde BRD tak szura, jedne bardziej drugie mniej. Nic nie rób tylko lej i ciesz się z jazdy. Mój najbardziej szura jak jest mocno ciepło na zewnątrz, jak zimno to mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj grupe 004 ustawienie rozrządu.... a przede wszystkim ustawienie wałka wydechowego względem wałka ssącego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Jestem w posiadaniu A4 B7 z silnikiem BRD (2007 r.)

Co było zrobione:

- świeżo wymienione pompki na akcji serwisowej

- wywalony dpf fizycznie i programowo

- wyłączony egr

- zregenerowana turbina

- zrobiony napęd pompy oleju

- program, wyszło 195hp

Co dolega:

- w czasie jazdy, jak nacisnę sprzęgło/wrzucę luz, to obroty spadają na prawidłowe, idą wtedy na 1-2 sek. na około 1000 obrotów i powoli spadają znowu do normalnych

- w czasie jazdy, najbardziej słychać to chyba na 2 biegu, słychać około 2000-2200 obrotów po odpuszczeniu gazu takie jakby szuranie, coś ala blowoff

Czy ktoś się z czymś takim spotkał, może coś doradzić? Będę wdzięczny.

pozdrawiam

też mam to szuranie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Jestem w posiadaniu A4 B7 z silnikiem BRD (2007 r.)

Co było zrobione:

- świeżo wymienione pompki na akcji serwisowej

- wywalony dpf fizycznie i programowo

- wyłączony egr

- zregenerowana turbina

- zrobiony napęd pompy oleju

- program, wyszło 195hp

Co dolega:

- w czasie jazdy, jak nacisnę sprzęgło/wrzucę luz, to obroty spadają na prawidłowe, idą wtedy na 1-2 sek. na około 1000 obrotów i powoli spadają znowu do normalnych

- w czasie jazdy, najbardziej słychać to chyba na 2 biegu, słychać około 2000-2200 obrotów po odpuszczeniu gazu takie jakby szuranie, coś ala blowoff

Czy ktoś się z czymś takim spotkał, może coś doradzić? Będę wdzięczny.

pozdrawiam

też mam to szuranie

u mnie tez szuranie od turbo jak by wirnik obcieral.....sprawdzalem czy puszcza oliwe ale nic nie bylo suchutko.....moze ten typ tak ma;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...