Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rozwalona Turbosprężarka- przyczyny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Myślałem o ok. 140KM , myślę, że więcej nie ma sensu bo silnik ma już 285tysi przejechane- przynajmniej tak mi się wydaje, ze tyle ma :D a i zależy mi, żeby mi mało spalał. A po zmianie na turbo AWX spalanie nie wzrośnie?

Panowie jeszcze druga sprawa.. jeden mechanik poleca mi turbinę regenerowaną, podobno zaufana firma i nigdy go nie zawiodła (koszt ok. 1000zł), z kolei inny mechanik mowi, żebym nie bawiłsię w regenerowane, tylko szukał porządnej turbo AWX z jakiegoś rozbitka, którą kupię za 300-600zł niby.

Co lepiej? regenerowana z rzekomą gwarancją, która w praktyce wygląda różnie.. czy używana ?

Aha.. a ten reduktor do AWX to trzeba dokupić czy mozna np. tą część turbiny przełożyć z mojej? żeby wejście pasowało?

Edytowane przez Brayker
Opublikowano

Myślałem o ok. 140KM , myślę, że więcej nie ma sensu bo silnik ma już 285tysi przejechane- przynajmniej tak mi się wydaje, ze tyle ma :D a i zależy mi, żeby mi mało spalał. A po zmianie na turbo AWX spalanie nie wzrośnie?

Panowie jeszcze druga sprawa.. jeden mechanik poleca mi turbinę regenerowaną, podobno zaufana firma i nigdy go nie zawiodła (koszt ok. 1000zł), z kolei inny mechanik mowi, żebym nie bawiłsię w regenerowane, tylko szukał porządnej turbo AWX z jakiegoś rozbitka, którą kupię za 300-600zł niby.

Co lepiej? regenerowana z rzekomą gwarancją, która w praktyce wygląda różnie.. czy używana ?

Aha.. a ten reduktor do AWX to trzeba dokupić czy mozna np. tą część turbiny przełożyć z mojej? żeby wejście pasowało?

Według mnie na 140KM.nie trzeba Ci turbiny z AWX dobra seryjna wystarczy Ci :wink:

Porządnej AWX będzie ciężko znaleźć w okolicy 300 zł raczej już w okolicy 600 i więcej i do tego musisz mieć redukcje bo ze starej nie przełożysz nic ,to kolejny wydatek

Ja bym szukał dobrej ori używki jesli Ci wystarczy 140KM. i nie szedł w koszty ...ale decyzja nalezy do Ciebie ....

Opublikowano

Trochę już czytałem o czip tune i z tego co wywnioskowałem to piszą, że seryjna turbawka AJM własnie tak wytrzymuje do 140 koni ale w tych granicach mocy się męczy już i może ją zniszczyć znowu..

Opublikowano

to niech szuka na forum suszary z awx od pewnego sprzedawcy i bez problemu bedzie miał te 150kuni, wiem, że na grupie na fejsie TDI TUNING Grupa VAG kilka osób sprzedaje ok 600zł w dobrym stanie

Opublikowano

Czyli odradzacie zakup regenerowanej ?

Poszukam po zanajomych szrotach tej turbawki..jeszcze jak coś to jeden mechanik może mi poszukać dobrej uzywki.

aaa, jeden typek mi mówił, że niektóre turbawki AWX miały nieco inne wejście na ten gumowy wąż i pasowały bez używania przejściówki. Pytanie tylko ile w tym prawdy.

Jeszcze mam pytanie.. czy moje turbo mogło być od nowości auta? przebieg na liczniku 285tysięcy ?

Opublikowano

A co to za różnica? mogło i nie mogło, jak to sprowadzony z niemiec avant w klekocie to nie ma możliwosci zeby 285kk było ;) nawet się nie łudź

Opublikowano (edytowane)

Po sprawdzeniu VIN w niemczech był do 2005 roku i miał chyba 130 tysięcy nabite a potem do PL trafił :D mniejsza z tym... niby tak to wszystko w silniku wygląda dobrze.. wałki też nie powycierane więc możliwe ze przebieg nie jest oszukany.

Zna ktoś kogoś z Łodzi i okolic kto miałby na sprzedaż turbo od AWX lub też zajmuje sie Czip tunem?

EDIT:

a czy zamiast kupować przejściókę pod AWX można zastosować wąż gumowy pochodzący z AWX?

Edytowane przez Brayker

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...