krzysiekok Opublikowano 23 Października 2008 Opublikowano 23 Października 2008 Witam Nastepujący problem: Brak chłodzenia: byłem w 3 serwisach po 2-3 h wszyscy sie poddawali i chcieli zebym zostawil auto na 2 dni. Klima została nabita, komputer nie wskazywał żadnych błedów. Pompa tez była sprawdzano i jest ok, bezpieczniki tez sprawdzone a klima nadal nie chlodzi. Co moze byc jeszcze przyczyna? pozdrawiam Krzysiek
krzysiekok Opublikowano 23 Października 2008 Autor Opublikowano 23 Października 2008 Nie był sprawdzany, jak juz przeszlo lato to sobie darowałem i zapomnialem o klimie ale teraz zaszla koniecznosc do grzebania w silniczku to przy okazji bym klime naprawil
domelq Opublikowano 23 Października 2008 Opublikowano 23 Października 2008 A grzanie działa, nawiew?? Czy wszystko OK, czy nie ma jakiegoś nieprzyjemnego zapachu? [br]Dopisany: 23 Październik 2008, 14:12_________________________________________________ zasyfiony parownik Tylko czy Ty masz w B6 parownik??
krzysiekok Opublikowano 23 Października 2008 Autor Opublikowano 23 Października 2008 Nie wiem czy jest, grzanie i nawiem dzialaja bez problowo, zapachu tez nieprzyjemnoego nei ma, filtr kabinowy został wymieniony.
radar9 Opublikowano 28 Października 2008 Opublikowano 28 Października 2008 jeśli nie włącza sie sprężarka możę byc kilka powodów, sprawdz sobie czy dochodzi ci napiecie na cewke elektromagnesu sprzegła sprężarki, zobacz czy któryś z presostatów nie ma przerwy sa dwa jeden od niskiegi cisnienia chroni sprezarke przed brakiem freonu(moze masz taka dziure w układzie ze to co ci nabili juz ucieklo) i wtedy on blokuje lub presostat wysokiego cisnienia wyłaczajacy sprężarke przy bardzo wysokim cisnieniu pracy(np; uszkodzony wentylator skraplacza lub mocno zabrudzony skraplacz PAMIETAJCE ZE JESLI MACIE DUZE UBYTKI FREONU LUB NIE MA GO WCALE TRZEBA ZROBIC TEST SZCZELNOSCI UK ŁADU CHŁODNICZEGO.NABIC AZOTEM SUCHYM I POCZEKAC PRZYNAJMNIEJ 12 GODZIN.JESLI CISNIENIE STOI DO PRÓZNIA I PAKUJEMY FREON NA WAGE ,JAK PADLO CIŚNIENIE TO SZUKAMY DZIURY!!!!!!!!!!! NIE DAJCIE SIE ROBIC W BALONA ZE JEDZIECIE GOSC WAM NABIJA KLIME BEZ TESTU SZCZELNOSCI A PO TYGODNIU JEST KLAPA!!!!!!!!!!!!!!NIE DZILA I ZNOWU PLACIMY!!!!!!!!!!!!!!CZESTO ZDARZAJA SIE DZIURY W UKŁADZIE KTÓRE WYCHODZĄ DOPIERO PODCZAS JAZDY LUB PRACY SILNIKA. pozdrawiam
krzysiekok Opublikowano 2 Listopada 2008 Autor Opublikowano 2 Listopada 2008 Tes na na szczelność byl sprawdzany w czasie nabijanie i nic nie wykazalo. Za tydzien bede miał na weekend nowa sprezarke to bede mogl sprawdzic czy to wina sprezarki pzodrawiam
majkel_majki Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 W B6 jest sprężarka ze sprzęgłem zrywalnym, nie ma elektromagnesu. Poczekajmy aż Kolega zmieni sprężarkę, lubią padać.
konik Opublikowano 1 Grudnia 2008 Opublikowano 1 Grudnia 2008 W B6 sprężarka nie ma sprzęgła elektromagnetycznego, jest napędzana przez silnik cały czas. Sterowana jest zaworkiem elektromagnetycznym prostokątnymi impulsami. Czasem zdarza się uszkodzenie zaworka (przerwa w obwodzie cewki) lub tak jak w moim przypadku przerwany kabel obok wtyczki zaworka (od drgań silnika) Sam zaworek mimo że nie jest dostępny w ASO jako część zamienna(tylko cały kompresor) łatwo znaleźć na allegro i zamiast wymieniac cały kompresor za 600 zł wymieniamy zaworek za 50-200 zł
wojtas-audi Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Tes na na szczelność byl sprawdzany w czasie nabijanie i nic nie wykazalo. Za tydzien bede miał na weekend nowa sprezarke to bede mogl sprawdzic czy to wina sprezarki pzodrawiam Tez to mialem, okazalo sie ze przy wejsciu do chlodnicy klimy uciekalo ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się