Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BBK] S4 B6 Avant koloru czerwonego na 19'' BBS CHR :)


Patryk1533

Rekomendowane odpowiedzi

To znaczy że masz rozrząd do wymiany... Na forach piszą że to normalne, a nie jest. U mnie po wymianie rozrządu dźwięk ustąpił :-)

Części nie są drogie (bez fazatorów, nastawników)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego auta nie kupisz kpl rozrzadu w sklepie z częściami- bez urazy...a śmiesznie niska cena wg ciebie to ile??

Jeśli chcesz mieć wszystko oki to dobrze ci radzę, zamów czesci w ASO...taka dobra rada.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się nie mylę to czwartym byłem chyba Ja , po mnie był jeden , albo dwóch .

Nie chce cię martwić , ale eska miała dzwonka przodem , fakt nie mocno ,ale był , poprzedni (właściciel z Zakopca ) zebrał babkę na przejściu po pijaku , dzwoniłem do niego żeby dopytać , dlatego przód miał inny odcień , a błotniki na dole przy połączeniu ze zderzakami były lekko szpachlowane.

Ja ją kupiłem od handlarza z Częstochowy który ją wybebeszył z katów i zapierdzielił felgi ori avusy 3 , a w zamian założył stare avusy 2, zorientowałem się jak zapas wyjąłem z bagażnika.

Ja w niej zrobiłem LPG, zawieszenie przód , regeneracja maglownicy, łożyska kół przód , przegłuby wewnętrzne przód, hamulce komplet , nowe sondy itd.

Sprzedałem bo potrzebowałem kasy na działalność , ale i tak szykowała się gruba robota , rozrząd , sprzęgło i odświeżenie silnika .

Mogę Cię tylko pocieszyć że konstrukcyjnie , przynajmniej za mojej kadencji esa była ok , sam ją rozbierałem z nadkoli , osłon itd. żeby posprawdzać czy nie jest jakimś gniotem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze miała lekkie bum z przodu ale po moich oględzinach nic szczególnie mocnego wiec tym się akurat nie martwię a silnik i tak chce robić bo chce go przerobić trochę pod większą moc sprzęgło i dwumas są okej. Wiec silnik tak czy inaczej miał dostać nowe mocniejsze życie a rozrząd przy okazji tez nowy zawita :)

Do tego auta nie kupisz kpl rozrzadu w sklepie z częściami- bez urazy...a śmiesznie niska cena wg ciebie to ile??

Jeśli chcesz mieć wszystko oki to dobrze ci radzę, zamów czesci w ASO...taka dobra rada.....

1500zł mi powiedzieli niby oryginał łańcuchy i napinacze. Jutro zadzwonię jeszcze do ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tam skrzynia przy ostrym przepinaniu z 2 na 3 , nie charczy ? Zwłaszcza w chłodniejsze dni .

Życzę powodzenia , mam do niej lekki sentyment , więc będę wątek odwiedzał .

Powodzenia w modach :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tam skrzynia przy ostrym przepinaniu z 2 na 3 , nie charczy ? Zwłaszcza w chłodniejsze dni .

Życzę powodzenia , mam do niej lekki sentyment , więc będę wątek odwiedzał .

Powodzenia w modach :wink:

W skrzyni jest cisza nic nie zgrzyta ani nie harczy przy wbijaniu następnego biegu na wysokich obrotach i przy redukcji cisza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz 4 napinacze, 4 łancuchy, 4 lub 5 ślizgi. Do tego kilka uszczelek i oringów. Chyba że dojdą fazatory to diametralnie zmieni cenę (1700 jeden ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dźwięki podczas zapalania i wypadanie zapłonów (w zależności od stopnia zużycia)

Na zimnym silniku obrócić wałem, jeśli usłyszysz strzelanie z wałka to masz do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wypadały zapałony, nowe cewki czy tez świece w tym momencie mi nie pomogły....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wypadały zapałony, nowe cewki czy tez świece w tym momencie mi nie pomogły....

Często Ci wypadały te zapłony? u mnie też jest grzechotka przy starcie i raz miałem wypadanie zapłonów, ale wydaje mi się że od kiepskiego paliwa. Świece ok, cewki muszę sprawdzić czy są po akcji serwisowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wypadały zapałony, nowe cewki czy tez świece w tym momencie mi nie pomogły....

Często Ci wypadały te zapłony? u mnie też jest grzechotka przy starcie i raz miałem wypadanie zapłonów, ale wydaje mi się że od kiepskiego paliwa. Świece ok, cewki muszę sprawdzić czy są po akcji serwisowej.
U mnie

W pewnym momencie zaświecil mi sie check, zadrgalo całą buda i auto straciło moc, nie paliło na wszystkie cylindry..jak próbowałem przyspieszyć to całym autem szarpalo...najpierw poszły świece, potem cewki po kolei itd itd a suma Summarum okazało sie ze zrobic trzeba kpl rozrzad...grzechotaniem sie nie powinieneś przejmować aż w takim stopniu....99. % esek to ponoć ma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wypadały zapałony, nowe cewki czy tez świece w tym momencie mi nie pomogły....

Często Ci wypadały te zapłony? u mnie też jest grzechotka przy starcie i raz miałem wypadanie zapłonów, ale wydaje mi się że od kiepskiego paliwa. Świece ok, cewki muszę sprawdzić czy są po akcji serwisowej.
U mnie

W pewnym momencie zaświecil mi sie check, zadrgalo całą buda i auto straciło moc, nie paliło na wszystkie cylindry..jak próbowałem przyspieszyć to całym autem szarpalo...najpierw poszły świece, potem cewki po kolei itd itd a suma Summarum okazało sie ze zrobic trzeba kpl rozrzad...grzechotaniem sie nie powinieneś przejmować aż w takim stopniu....99. % esek to ponoć ma...

U mnie wyglądało to tak. Raz stanąłem w korku na autostradzie i nagle zaczęło całą budą szarpać do tego stopnia, że myślałem że zgaśnie zaraz, kontrolka check zaczeła migać. Jak dodawałem gazu to przestawało, stawałem to znowu. Jak wydostałem się z tego korka to potem już nie było tego zjawiska. Tylko wtedy zatankowałem słabe paliwo 95 (dałem się zaskoczyć rezerwie, a nie było innej stacji). W komputerze zapisał się błąd wypadania zapłonów na kilku cylindrach i problem z ciśnieniem paliwa (nie pamietam już kodów). Po skasowaniu nigdy więcej już nie wystąpił ten problem.

Co do grzechotki, to znalazłem oficjalne stanowisko Audi w tej sprawie:

"Regulacja rozrządu sterowana jest hydraulicznie przez ciśnienie oleju silnikowego. Jeżeli silnik został wyłączony przez dłuższy czas, ciśnienie oleju spada i olej częściowo spływa z powrotem do miski olejowej. Aby zapewnić skuteczną regulację rozrządu zaraz po zimnym starcie silnika, ciśnienia oleju wewnątrz regulatorów wałka rozrządu musi być osiągnięte tak szybko, jak to możliwe. W tym czasie, grzechotanie lub stukanie może być zauważalne.

Ten hałas jest normalny na początku pracy silnika i potrwa aż ciśnienie oleju zostanie w pełni osiągnięte, trwa to około 1-2 sekund. Nie ma zastosowania konstrukcyjnego rozwiązującego ten problem"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

keiza1990 jest rozwiązanie tego problemu, pod kolektorem ssącym są dwa zaworki podtrzymujące ciśnienie oleju przy wyłączonym silniku właśnie aby nie było grzechotania po dłuższym postoju, oba zaworki znajdują się w bloku, w którymś temacie Darek wrzucił foto gdzie dokładnie się znajdują :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jeszcze 2 tygodnie i ruszam z pracą nad moja eSką, juz sie doczekac nie mogę pracy przy niej i efektów na hamowni :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...