Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BBK] S4 B6 Avant koloru czerwonego na 19'' BBS CHR :)


Patryk1533

Rekomendowane odpowiedzi

Najlepsze w tym wszystkim jest to ze jak jeździłem innymi autami,tego nie było...w esce niestety odprysku są i beda sie pojawiać,chyba ze będziesz jeździć przepisowo :)...

Uważam ze najwiecej ich sie pojawia w momencie kiedy jedziesz np autostrada za kimś lewym pasem powyżej 200km/h i tylko czekasz zeby ci pas zwolnił...dla kogoś to już v-max a dla ciebie to szybkość normalna- przelotowa bo w tym aucie tego sie nie czuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno ale tak czy inaczej chce ją trochę odświeżyć i zrobić te opryski plus pełen detailing musi wyglądać jakby wyjechała z fabryki bo jestem strasznym pedantem z każdym swoim samochodem tak miałem wiec sądzę że to duża zaleta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej, przed tym zabiegiem porob sobie szczegółowe fotki, przyda sie to przy sprzedaży w późniejszym czasie.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak są pierwsze zimowe plany długoterminowe na S4 o ile oczywiscie nie bede jej chciał szybciej sprzedac bo ja juz tak mam :) Strasznie szybko zmieniam samochody, ale ta S4 mnie przekonała i może zostanie ze mną dłużej. Jako ze mam rodzinną firmę dosyc znaną bo wysyłaja nam silniki nawet z niemiec do roboty wiec plan moj jest nastepnujący. Chce wyjechać z silnikiem i go troche podłubać kanały ssące i wydechowe w głowicy porozwiercać i wypolerować na lustro, wszystkie 40 zaworów spolerować, jak uda mi się to rozwiercić troche silnik o ile dostane wieksze tłoki pojecia nie mam czy wystepują takie może ktoś coś wie na ten temat? Przy okazji zerknąć do rozrządu podobno był kiedys robiony ale zapobiegawczo można sprawdzić i w razie czego wymienić, myślałem zeby zastapić oryginalne sprzęgło na spiek, poprawić dolot no i komletny ukłąd wydechowy zmienić. Chciał bym osiągnąć 380 może 400 koni. Jest to możliwe tylko pytanie co z tymi tłokami bo jak nie dostanę to bede musiał zostawić oryginalne. O ile wszystko pojdzie po mojej mysli żadna niespodzianka nie wyskoczy ani poważniejszy wydatek to czerwona S4 bedzie baaadzo szybka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/420530-Post-for-new-members-Faq-over-view-PLEASE-READ

  1. What are the first performance modification I should do to my car: Exhaust is the single best place to start.

    It will be the core of the foundation for future modifications. Start with Dp's. You can do a great free modification on your stock DP's just by removing the precat. Your stock exhaust measures as close to 2.0 as it gets. So I never understood why people would get a 2.2" exhaust when The 2.5" exhausts can offer the same noise quiet exhaust levels as the 2.0 and the 2.2" you just need to get the proper one.

    All out power wise. JHM headers and a solid 2.5 catback is the performance primer for exhaust. For ALOT more GREAT information on this please see the Break down on the performance options available Section. It will cover lots of the common modifications
    The list of available mods are as follows
    ECU calibrations (chips)
    Superchargers
    Nitrous kit. (direct port)
    Headers
    Down pipes
    Cat back exhaust systems
    intake spacers
    modified intake manifold
    L/W flywheel
    L/W crank pulley
    L/W rotors (brake)
    Short shifter and transmission shifter linkage
    Clutch upgrades
    Larger oil cooler


    What is the best chip for my car. Simple.


    While I always say the best chip for your car is a good exhaust this sums it up best.
    http://www.audizine.com/forum/showth...ustomer-review
    Z czego najlepszy efekt daje z tego co widziałem w rozsądnych pieniadzach, układ wydechowy, podkładką pod kolektor ssacy, zmodyfikowany kolektor ssacy i soft.
Edytowane przez wampir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompresor tez wchodzi w grę ale póki co chce się pobawić z silnikiem, dolotem, chłodzeniem i wydechem ;) ale to plany dopiero na długie zimowe wieczory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompressor wyjdzie w ciulll $$$$$

Na stronie jhm w USA maja fajne zestawy ...najtańszy coś ok 8tys dolarów...ale do tego wydech, mapa... plus to co Patryk napisał-- to wyjdzie ze 60 tys lekka ręka....

Powodzenia :D

A co z hamulcami???

Edytowane przez PrzemoS4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamulce też swoje pochłoną :wink: może ktoś chce zaciski ZR18 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patryk :) w zimę i ja będę jednak dłubał :) tyle, że sam będę wstawiał kompresor i spawał kolektor pod niego :) w wyścig zbrojeń się nie będę bawił, ale z samej ciekawości :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompressor wyjdzie w ciulll $$$$$

Na stronie jhm w USA maja fajne zestawy ...najtańszy coś ok 8tys dolarów...ale do tego wydech, mapa... plus to co Patryk napisał-- to wyjdzie ze 60 tys lekka ręka....

Powodzenia :D

A co z hamulcami???

Hamulce też swoje pochłoną :wink: może ktoś chce zaciski ZR18 ?

Patryk :) w zimę i ja będę jednak dłubał :) tyle, że sam będę wstawiał kompresor i spawał kolektor pod niego :) w wyścig zbrojeń się nie będę bawił, ale z samej ciekawości :)

Panowie jak juz napisałem to się wszystko okażę ale myśle ze S4 zostanie ze mna na dłużej a co się z tym wiaze to rozwiert silnika+wydech+dolot no i coś z chłodzeniem bede musiał wykombinować. Jak to wszystko poskładam to bede myslał nad hamulcami albo od RS`a albo od Porsche a co do kompresora to się okażę bo zdaje sobie sprawe ze to bardzo droga zabawa możę coś sam poskłądam tak jak chcee to niebieski708 zrobić mysle ze to o wiele tańsze rozwiązanie :)

Co do tuningu samego silnika to bedą mnie kosztowały tylko części bo robocizne mam jak napisałem wyżej po kosztach (darmową) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PATRYK - takiemu to dobrze bo ze mnie zdarli skore za robociznę w ASO. Niestety nie miałem innej opcji zeby gdzie indziej eske zostawić ...przynajmniej wiem ze dobrze poskladane a teraz siesze sie jazda.... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że wyścig zbrojeń się zaczyna :wink: będzie trzeba coś pomyśleć :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patryk wrzuć zdjęcia z pod maski , jakie są komponenty instalacji lpg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby znam tą eskę , widzę że jesteś już szóstym, albo siódmym właścicielem , ładnie ją podpicowali .

Na tylnych prawych drzwiach powinna być rysa,wgniecienie pod klamką .

Komponenty lpg to: LpgTech, Barracuda, Klon Prinsa (Ocootec).

Jak nie był robiony rozrząd to jest na 100% do zrobienia, tak samo sprzęgło i dwumasa .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło, dwumas i maglownica były robione i są okej. Rozrząd niby był robiony ale i tak chce go wymienić przy okazji jak będę robił silnik, jestem 4 właścicielem w Polsce. Niebieski708 tak mam ten dźwięk

Panowie ile wy płaciliście za sam rozrząd napinacze i łancuchy? Bo dzisiaj byłem w sklepie z czesciami i mi powiedzieli za wszystko dziwnie niską cenę

Edytowane przez Patryk1533
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...