marioog1 0 Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 wita ucieka plyn z układu chłodniczego ale nie ma zadnych plam pod autem.pomocy z góry dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki24 0 Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 sprawdz na zimnym silniku wszystkie laczenia ktorys powinien byc delikatnie mokry PS. ile koledze ucieka dokladniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioog1 0 Opublikowano 23 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 odostatniego dolania byl pusty zbiornik to byl jakies 1,5 miesiaca temu do wczoraj równiwż pusty zbiornik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcio1600 1 Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 odostatniego dolania byl pusty zbiornik to byl jakies 1,5 miesiaca temu do wczoraj równiwż pusty zbiornik Sa 2 wyjcia: 1) albo rozszczelnienie ukladu jest na tyle małe ze na zimnym jego nie widac - płyn ucieka jak powstanie cisnienie w ukladzie - jednak wtedy wyciek tez jest trudny do zauwazenia bo przy wysokiej temperaturze odrazu płyn opdarowywuje.. 2) albo płyn jest spalany - uszczelka pod głowica - autko nie kopci na bialo ?? (na cieplym silniku - bo na zimnym to normlane) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioog1 0 Opublikowano 23 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 na ciepłym nie kopci ale zauważyłem ze na zimny kapie woda z rury wydechowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcio1600 1 Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 zimny kapie woda z rury wydechowej Bedzie kapac - przy lpg to naturalne. Na benzynie rowniez bedzie wypluwalo wode wczesniej osadzona w tłumikach. Od czasu do czasu "warto przegnonic pajęczyny w wydechu" (czyt. pokrecic wysoko auto) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioog1 0 Opublikowano 23 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 wycieków nigdzie nie zauważyłem wiec niewiem gdzie sie podziewa ten plyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszek13ns 1 Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 a oleju ci nie przybywa sprawdz kolor oleju, ja obstawiam na 99% ze masz jakis maly wyciek, sprawdz wszystko dokladnie chlodnice, laczenia przewody jezeli nic nie widac golym okiem to podejrzewam minimalny wyciek z nagrzewnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioog1 0 Opublikowano 23 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 oleju nie przybywa posprawdzam jeszcze wszystko ale jak do tej pory nic nie zauważyłem dzieki za odpowiedzi pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nianiul102 0 Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Proponuję sprawdzić wszelkie połączenia gdzie wpinali sie w instalację cieczy chłodzącej gazownicy. U siebie tak miałem i zawsze było mokre tam gdzie byla "przerabiana " instalacja fabryczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinno 0 Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Ja bym jeszcze sprawdził dokładnie czujnik temperatury cieczy chłodzącej.Miałem ten sam problem,ubywało mi płynu ze zbiorniczka ,ale nie było widać wycieków ponieważ płyn wyciekał na gorącym silniku i od razu wyparowywał, przyczyną okazała się uszczelka tego czujnika,koszt to kilka zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioog1 0 Opublikowano 24 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 lpg nie mam ale sprawdze te czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 jesli nic nie znajdziesz ,podepnij waz z cisnieniem i pompuj i obserwuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daymoon Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 a dywaniki w audi masz suche? bi jak będziesz miał nagrzewnice przeciekajacą to płyn będzie uciakał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yelo 0 Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Jak nic nie pomoże, to weż auto na kanał (podnośnik), zdejmij osłonę i poszukaj dość typowych białych zacieków (płyn chłodniczy to nie woda, nie odparuje bez śladu). W aucie, które ma ponad 10 lat to normalne, że guma parcieje i zaczyna przepuszczać, zwłaszcza przy łączeniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioog1 0 Opublikowano 25 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 dywaniki suche przez 2 dni ucieklo ok 0,25 litra plynu ddziwne ale niema sladów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yelo 0 Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Sprawdź ciśnienie w cylindrach, może to uszczelka pod głowicą i płyn jest przepalany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Sprawdź ciśnienie w cylindrach, może to uszczelka pod głowicą i płyn jest przepalany. jesli nie widac wyciekow,to ta wersja wydaje mi sie najprawdopodobniejsza...tyle,ze wtedy wybijaloby wode ze zbiorniczka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yelo 0 Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Sprawdź ciśnienie w cylindrach, może to uszczelka pod głowicą i płyn jest przepalany. jesli nie widac wyciekow,to ta wersja wydaje mi sie najprawdopodobniejsza...tyle,ze wtedy wybijaloby wode ze zbiorniczka... Nie, w A4 jest zaworek i w zbiorniczku nie widać efektów nieszczelności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki24 0 Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Stawiam na wyciek jeśli to by była uszczelka to oleju by już dawno Przybylo i w takich ilościach to mało prawdopodobne, zauważył byś już dawno ze za tobą nic nie widać Kiedyś robiłem tak ściągnąłem osłonę pod silnika rozłożyłem gazety na ziemi i postawiłem na nie rozgrzany samochód i widać było kropelkę i po nitce do kłębka, w moim przypadku opaska przecięła wąż tyle że na samym dole i nie zauważalne było to z góry :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się