Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Ucieka płyn chłodniczy


marioog1

Rekomendowane odpowiedzi

odostatniego dolania byl pusty zbiornik to byl jakies 1,5 miesiaca temu do wczoraj równiwż pusty zbiornik

Sa 2 wyjcia:

1) albo rozszczelnienie ukladu jest na tyle małe ze na zimnym jego nie widac - płyn ucieka jak powstanie cisnienie w ukladzie - jednak wtedy wyciek tez jest trudny do zauwazenia bo przy wysokiej temperaturze odrazu płyn opdarowywuje..

2) albo płyn jest spalany - uszczelka pod głowica - autko nie kopci na bialo ?? (na cieplym silniku - bo na zimnym to normlane)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zimny kapie woda z rury wydechowej

Bedzie kapac - przy lpg to naturalne. Na benzynie rowniez bedzie wypluwalo wode wczesniej osadzona w tłumikach. Od czasu do czasu "warto przegnonic pajęczyny w wydechu" :decayed: (czyt. pokrecic wysoko auto)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a oleju ci nie przybywa sprawdz kolor oleju, ja obstawiam na 99% ze masz jakis maly wyciek, sprawdz wszystko dokladnie chlodnice, laczenia przewody jezeli nic nie widac golym okiem to podejrzewam minimalny wyciek z nagrzewnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję sprawdzić wszelkie połączenia gdzie wpinali sie w instalację cieczy chłodzącej gazownicy. U siebie tak miałem i zawsze było mokre tam gdzie byla "przerabiana " instalacja fabryczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym jeszcze sprawdził dokładnie czujnik temperatury cieczy chłodzącej.Miałem ten sam problem,ubywało mi płynu ze zbiorniczka ,ale nie było widać wycieków ponieważ płyn wyciekał na gorącym silniku i od razu wyparowywał, przyczyną okazała się uszczelka tego czujnika,koszt to kilka zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nic nie pomoże, to weż auto na kanał (podnośnik), zdejmij osłonę i poszukaj dość typowych białych zacieków (płyn chłodniczy to nie woda, nie odparuje bez śladu). W aucie, które ma ponad 10 lat to normalne, że guma parcieje i zaczyna przepuszczać, zwłaszcza przy łączeniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź ciśnienie w cylindrach, może to uszczelka pod głowicą i płyn jest przepalany.

jesli nie widac wyciekow,to ta wersja wydaje mi sie najprawdopodobniejsza...tyle,ze wtedy wybijaloby wode ze zbiorniczka... :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź ciśnienie w cylindrach, może to uszczelka pod głowicą i płyn jest przepalany.

jesli nie widac wyciekow,to ta wersja wydaje mi sie najprawdopodobniejsza...tyle,ze wtedy wybijaloby wode ze zbiorniczka... :mysli:

Nie, w A4 jest zaworek i w zbiorniczku nie widać efektów nieszczelności.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawiam na wyciek jeśli to by była uszczelka to oleju by już dawno Przybylo i w takich ilościach to mało prawdopodobne, zauważył byś już dawno ze za tobą nic nie widać :evil:

Kiedyś robiłem tak ściągnąłem osłonę pod silnika rozłożyłem gazety na ziemi i postawiłem na nie rozgrzany samochód i widać było kropelkę i po nitce do kłębka, w moim przypadku opaska przecięła wąż tyle że na samym dole i nie zauważalne było to z góry :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...