Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chiptuning 2.5 tdi V6 tiptronic 150 KM


dimik

Rekomendowane odpowiedzi

Manual 5 biegów. Program robiony około 2 miesiące temu. Zrobiłem na cipku z 3 tys.km. Spalanie w zasadzie zostało bez zmian przy normalnym użytkowaniu.

Jeździ lepiej niż poprzednie 2.8 AAH w Coupe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pięknie... no z tiptronikiem to napewno nie da się na tym poziomie [370 Nm] zawalczyć jednak Twój przypadek może daje jakieś nadzieje... :biggrin:

z tego co sie orientuje i pytałem w roznych źrodłach to sie da. zapytałem ile da sie wyciagnać z 1,9 tdi 130ps tiptronic i panowie z compsortu powiedzieli, ze robili takie silniki na 160PS i 370Nm ( jest to bezpieczny program)- wiecej nie robi sie przez wzglad na sprzegło. jesli tiptronic nie bedzie chcial z wiekszym momentem lagodnie wspolpracowac to przeprogramuja dodatkowo sterownik skrzyni i bedzie OK.

[ Komentarz dodany przez: piotr1602: 10-04-2007, 11:31 ]

regulamin kolego sie klania punkt 1 i 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pięknie... no z tiptronikiem to napewno nie da się na tym poziomie [370 Nm] zawalczyć jednak Twój przypadek może daje jakieś nadzieje... :biggrin:

z tego co sie orientuje i pytałem w roznych źrodłach to sie da. zapytałem ile da sie wyciagnać z 1,9 tdi 130ps tiptronic i panowie z compsortu powiedzieli, ze robili takie silniki na 160PS i 370Nm ( jest to bezpieczny program)- wiecej nie robi sie przez wzglad na sprzegło. jesli tiptronic nie bedzie chcial z wiekszym momentem lagodnie wspolpracowac to przeprogramuja dodatkowo sterownik skrzyni i bedzie OK.

[ Komentarz dodany przez: piotr1602: 10-04-2007, 11:31 ]

regulamin kolego sie klania punkt 1 i 2

optymistycznie przedstawiony pogląd na sprawę... oby tak było:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam a6 2,5tdi 6 gang quattro z chipsem i jest spoko ma 180KM i 360nm

chodzi calkiem ladnie ale to nie to co moja poprzednia bryczka bmw 740 4.4L 286KM

to dopiero chodzilo ale to i tak nic w porownaniu jak sa auta po 550KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! chciałem się dołaczyć do tematu skoro mowa o Tip-ach.Moja furka to A4 B5 1.8T Własnie TipTronic.Narazie seria 150KM.Chce ten silnik zchipować albo zamontowaćc smt7 bo smt6 mi odradzono ze wzgledu że 7-mka lepiej współpracuje z przepływką a ja mam własnie przepływke bo to AEB.No i już bym zchipował ten silniczek ale martwie się o skrzynie, że przy wyższej mocy i momencie coś się sypnie.Dbam o silnik dużo w nim powymieniałem mam cała liste.O skrzynie też dbam-wymiane oleju itd.. olej tylko specjalny ATF,filtry itd.. .W benzynce wiadomo nie ma takiego momentu jak w 2.5TDi stąd też zapytania czy w 2.5TDi są te same skrzynie TipTronic co z 1.8T czy różne.Bo skoro w Dieslach wytrzymują Chipsa przy o wiele wyższym momencie to czemu by w benzynce nie wytrzymały??A chyba czynniekiem zabijającym najbardziej skrzynie jest moment.Ale mam jednak obawy.Pytanie kieruje głównie do "Rogalotti"-iego.Ale każdy może się wypowiedzieć co już coś z tą skrzynią przeszedł.Mowa była też o poslizgach i brutalnych zmianach biegów.Moja skrzynka też czasami ma mały poslizg,szczególnie na wyższych obrotach i zawsze na 3 biegu.Z tego co się dowiedziałem to przez to że na 3 biegu najbardziej zaczyna działać sprzęgło hydrokinetyczne.Co prawda poslizg nie jest na siedzeniu kierowcy wyczuwalny ale widać go na obrotomierzu bo obroty podskoczą o 100...150obr/min. ale bieg mimo wszystko wejdzie płynnie.To jest efekt tego typu jakby ktoś przy manualu spóznił się troche z odpuszczeniem pedału gazu przy zminie biegu.Nie ma natomiast brutalności przy zmienie biegów o którym też pisano.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...