kuboleoss Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Witam Przed wymianą części auto zacząeło mi pływac( jeszcze na zimówkach), na początek zmieniłem opony na letnie lecz nic to nie dało, poźniej zmieniłem tuleje tylnej belki, następnie wszystkie wahacze przodu plus łączniki stabilizatorów a kolejną wymianą były amortyzatory z tyłu ze sprężynami, zrobiona geometria dwukrotnie bo myslałem że może pierwszy fachura od geometrii źle ustawił a auto dalej pływa mi po drodzę zwłaszcza kiedy jest mokro i gdy sucho na nierównym asfalcie - może być gładki bez kolein poprzecznych ale nierówny i auto pływa - takie dziwnie uczucie nie do opisania jakby auto miało w poślizg wpaść i buja się jakby po przekątnej góra dół a po nacisnięciu na błotniki amorki odbijaja ładnie niby. Ma ktoś może jeszcze jakies pomysły?? Napomnę, że na postoju ruszając kierownicą nie widać luzów na maglownicy, drązki i końcówki drążków tez sprawdzone i jest ok. Byłem na kilku SKP i nigdzie nic nie znaleźli, wszyscy rozkładają ręce i nikt nie wie co może być. nie wymieniałem jeszcze amortyzatorów z przodu i to chyba tyle. Proszę o jakąs podpowiedź. Pozdrawiam
Leopold27 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 (edytowane) Najpierw sprawdz amortyzatory na SKP ,miałem podobny objaw ale nie wiem czy w takim stopniu jak ty ale amory jak miały jeden 28% drugi 21% to wymieniłem i do drogi się kleił ,tym się nie sugeruj ale amory możesz sprawdzić wszystkie cztery,apropo ja zakładałem 5lat temu Monroe,badałem na wiosnę to żaden poniżej 60 procent nie zchodził 89 tys km. Edytowane 2 Czerwca 2015 przez Leopold27
kuboleoss Opublikowano 2 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2015 słuchaj... ja badałem amorki przed wymianą i było na tyle 30 i 45%. Wymieniłem tył i po wyjęciu okazało się ze amorki chodziły tak sztywno jak te nowe kayaby które założyłem. byłem ponownie na skp i znowu takie same wyniki juz z nowymi kayabami. z przodu jeszcze nie wymieniałem bo niby mają po około 60%. A mechanik powiedział mi żebym na skp usiadł do bagaznika to pokaze 80% bo d*pa jest lekka i podkakuje na badaniu. nie wiem sam co myslec o tym. Przed wymianą amorków z tyłu tez tak się działo i miałem w reku stare i udałem si edo mechanika z nimi i do handlarzy uzywanymi czesciami i powiedzieli ze one są w super stanie. nawet pokazywali mi nowe amorki GH(takie tansze) i te moje stare sachsy z wiekszym oporem chodziły. tylko nie wracały od razu tak jak tamte tylko wolniej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się