Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Moje 3.0 TDI


Maniusiek28

Rekomendowane odpowiedzi

Było 269km/570Nm ale to było dla niegu za dużo(wał popadał w wibrację) i program został złagodzony , jak odwiedzę hamownie dodam nowy wykres.


Aktualny Look A4 :

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

DSC_0523.jpg

DSC_0521.jpg

Edytowane przez Maniusiek28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było 269km/570Nm ale to było dla niegu za dużo(wał popadał w wibrację) i program został złagodzony , jak odwiedzę hamownie dodam nowy wykres.

Aktualny Look A4 :

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Jest fajne ale może być lepiej, wywalić emblemat A4, zmienić tylne końcówki i lekko obniżyć :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niżej nie będzie ma 1BE mi to styka(to auto całej rodziny), co do końcówek to bardzo zastanawiam się nad DP(obecnie pierwszy kat wybity drugi usuniety) oraz zmianą tłumików końcowych na przelotowe z prostymi końcówkami oczywiście tylko boję się że na pełnym przelocie będzie głośno. Myślałem na RM Motors z racji odległości.

Edytowane przez Maniusiek28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest 326 km i 656 Nm i wal nie wpada w wibracje, sekretem jest moc która jest rozwijana u góry, auto nie urywa głowy od 1500 obrotów ale za to wal nie wibruje i do tej pory siedzi seryjne sprzęgło z przebiegiem ponad 200 tyś:) co do wydechu to jak wywalisz katy i dpf to trzeba jeden środkowy tłumik i dwa końcowe też przelotowe i będzie ok, u mnie są tylko te końcowe i jest na zewnątrz ekstra ale w środku dłuższe trasy męczą;) w razie pytań służę pomocą :)

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

A tak poza tym to jakie wymiary ma ten twój fmic i o ile spadły temperatury w dolocie? Widzę że obyło się bez cięcia belki?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wydechu to właśnie taki jest plan 3 tłumiki. Mój Fimic ma 23 cm. Belka niestety została podcięta inaczej by nie wszedł. Co do wibracji na słabszym niutonie ich nie mam, ale na większym są i to jest denerwujące.......a bardzo lubię swój mocniejszy program, gdybym wiedział który element skrzyni lub wału się poddaje to bym go wymienił,ale nikt nie potrafi wskazać.Nawet rozmawiałem z ecu-project w temacie wału ale nie pomogli, rozmawiałem także z poprzednim właścicielem twojego auta niestety również nie wiedział. Chyba pozostaje mi oddać wał do regeneracji i robić w nim wszystko nowe, ale co jeżeli to nie wał lecz skrzynia? Mechanicy u mnie w mieście h... Się znają. Szukam także speca który zrobiłby mi przełanczanie map po guziku, niestety w edc16 jest to problem.

Edytowane przez Maniusiek28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WIesz to może być np nawet jakaś poduszka pod skrzynią, silnikiem lub tylnym dyfrem, może to być też przegub wewnętrzny którejś z półosi, sama skrzynia raczej ciężko żeby popadała w wibracje, regeneracja wału w WCS Mysłowice z tego co pamiętam coś między 3-4 koła więc nie mało, u nie nawet dwumas już słychać czasem przy gaszeniu a nic nie wibruje, tylko tak jak pisałem, auto jedzie z dołu , ale strzał w plecy jest przy 3 tyś obrotów więc nie katuje tak tym momentem elementów napędu z dołu, a i ja też o to dbam i nie przyspieszam ze 100 km/h z gazem w podłodze na 6 biegu tylko redukuję i dopiero ogień :) u mnie finalne strojenie odbyło się w VAGTUNE - może oni coś pomogą ?

Sam się zastanawiam nad FMICEM takim jak u ciebie i dobiciem do około 340 km/680 Nm bo to jest max co może znieść seryjne sprzęgło oczywisćie jeśli ktoś ma pojęcie jak się obchodzić z takim autem, napisz mi z ciekawości jak u ciebie z tymi temperaturami w dolocie przy takich upałach jak teraz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w kręgu podejrzanych są: podpora wału, krzyżak, przeguby wewnętrzne. te wibracje to z okolicy podpory dochodzą. Zrobic wszystko to jakieś 5 koła. Moment został zmniejszony i wibracji brak.......troche brak mi tego jebnięcia od dołu.

Edytowane przez Maniusiek28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...