Radzio0808 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 A4 B5 1.6 ADPWitam tak jak w temacie Pytanie dlaczego ???A o to cała historia...Przed remontem silnika praktycznie nie brał oleju ( 0.2l na 10tyś km )Po remoncie głowicy(PAPLA Bielsko-Biała) tzn uszczelniacze, zawory, planowanie, nowa uszczelka oraz wszystkie uczelniacze dookoła całego silnika Audi bierze kosmiczne ilości oleju nawet do 1L na 1000KMZmierzyłem ciśniecie w cylindrach w wszystkich w okolicach 14 at I pytanie czy rozwaliło pierścienie olejowe czy głowice spierdolili ????Pozdro
Tobike Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Z Jakiego powodu był remontowany silnik? Jeżeli nie ma wycieków na zewnątrz to znaczy że go spala. Co było robione w głowicy?
Bartollo Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Moze uszkodzili uszczelniacze zaworowe przy ich wbijaniu. Rano kopci na niebiesko ?
Radzio0808 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2015 Śmierdzi olejem Remont był robiony z tego powodu że tak mi sie zachciało bo mam to autko od 3 lat i co najmniej drugie tyle zostanie w rodzinie )W głowicy uszczelniacze sprawdzone prowadnice dotarte zawory 1 wymieniony i planowanie
Tobike Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Byłeś przy pomiarze ciśnienia? Robione było na ciepło czy na zimno? Jeżeli ciśnienia są poprawnie zmierzone to spala olej przez uszczelniacze zaworowe albo przez odmę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się