Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak obnizyc A4 ????


fellini1470

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Posiadam Audi A4 w wersji 1.8 t z 1997 roku.

Samochod jest wysoko zawieszony,czyli nie zbyt milo dla oka.Slyszalem, ze mozna obnizyc auto bez wymiany amorow.Czy to prawda???Wystarczy tylko wymienic sprezyny?Podobno sa firmy ktore zmienjszaja sprezyny przez sprasowanie czy jakos tak,potem je chartuja ( podobno ).Moze polecicie mi jakies sprezyny, moze ktos z was ma takie na sprzedaz.Nie chce sportowych sprezyn, chcialbym tylko obnizyc samochod nie wiecej niz 3 cm, tzn tak na 3 palce od blotnika ( jak powiedzialem, teraz jest wyzej).Moj samochod ma oryginalne zawieszenie, wiem to na 100 %.Ciekwaw jestem dlaczego audi tak wysokie zawieszenia montowalo?Prosze o porade. Pozdrawiam - Fellini.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawieszenie mozna oczywiscie obnizyc za pomoca samych sprezyn ,ale zakladajac krotsze sprezynki na ori. amorki skracasz ich zywotnosc..hmm najlepiej to zrob sobie gwint i ustawisz sobie zawieszke na takiej wysokosci jakiej bedzie Ci pasowac , no ale to juz troszke kosztuje :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrzuć sobie do bagażnika dwa worki cementu to będziesz miał obniżony po taniości :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam mam obniżoną na samych sprężynach Weiteca -40mm + koła 17, latam tak juz 2 lata i teraz na przeglądzie amory wyszły mi 70% wiec nie wiem czy tak szybko padają.

Obraz005.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam mam obniżoną na samych sprężynach Wieteca -40mm + koła 17, latam tak juz 2 lata i teraz na przeglądzie amory wyszły mi 70% wiec nie wiem czy tak szybko padają.

Potwierdzam, mam zrobione tak samo i nawet w niemieckim briefie jest wpis o zamontowaniu samych sprężyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam założone same sprężyny H&R, i z amorkami jest wszystko w porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam mam obniżoną na samych sprężynach Wieteca -40mm + koła 17, latam tak juz 2 lata i teraz na przeglądzie amory wyszły mi 70% wiec nie wiem czy tak szybko padają.

Obrazek

nie moge sie na Twoja niunie napatrzec, gdybys jeszcze swiatla zmienil na te po II lifcie, chyba ustawilbym sobie to zdjecie na tapete :D

a co do tematu, znajomek obnizyl polo -50 mm samymi sprezynami, pojezdzil cos kolo 8-9 miesiecy i amory padly :/ z tym, ze mieszka na wsi i wyjechanie od niego z domu wiaze sie z pokonaniem kilkuset metrow po dziurach.

ja mialem fabryczne sportowe zawieszenie (-20 mm) i bylo super, nie bylo strasznie twarde ale auto prowadzilo sie bardzo fajnie, chociaz w porownaniu do seryjnego zawiasu widac roznice w komforcie.

fellini, zawsze mozesz najpierw zamontowac sprezyny a potem dorzucic do tego amorki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Ci za dużo nie pomogę mam u siebie z tego co wiem ( autko już takie kupiłem ) kompletne zawieszenie chyba razem z amorami H&R - autko jest mniej więcej posadzone tak samo jak od MAJKI 3646 ( porównywaliśmy na żywca ).

256a5e5d6f3784a5m.jpg

b84c757705673c35m.jpg

nie mam niestety zdjęcia furki centralnie bokiem

[ Dodano: 03-02-2007, 12:36 ]

2e472248e2712274m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam obniżone jeszcze niewiem o ile bo kupiłem juz obnizona na samych spreżynach... tylko problem mam taki ze drążek stabilizatora uderza o dolny wahacz przy bardzo dużych dziurach wiec twierdze ze ktos ja za bardzo zglebił i dlatego mam taki problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce sportowych sprezyn

wszyscy wciskacie koledze sportowe springi a on ich nie chce, więc jedyny słuszny sposób obniżenia jest taki jak ja zaproponowałem, albo zrobić wylewkę na podłogę z betonu samopoziomującego :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce sportowych sprezyn

wszyscy wciskacie koledze sportowe springi a on ich nie chce, więc jedyny słuszny sposób obniżenia jest taki jak ja zaproponowałem, albo zrobić wylewkę na podłogę z betonu samopoziomującego :twisted:

Skoro nie chce to faktycznie jedyne wyjście :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sportowe obnizone ,kompletne zawieszenie które zostalo zalożone a autoryzowanym servisie Audi w Essen.

Mam dość łapania wszystkich wystających elementów,już w tym tyg jade po nowe oryginalne zawieszenie bo na tym to można beton wibrować:-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam tak http://upload4.postimage.org/1897809/photo_hosting.html

tzn tak mialem jak kupilem ale potem sie okazalo ze tylne sprezyny mam popekane i zalozylewm ori.

Amorym mam sportowe firmy KONI sa krutsze od ori

Powiem tak na miesci jak niema dziur to jest fajnie bo jest fajnei agresywny i za kier mozna szarpac nie wyprowadzajac fury z rownowagi. ale tak jak Huding zahacza o skoble od bram wjazdowych i inee duperel a wyzsze krawezniki traktyje jak balustrady.

Na autostradzie jest super jedzi ejak po stole przy 2 pakach 3ma idelanie ale ze nasze krajowe drogi nie sa tak rowne jak autostrady to robi sie nieciekawie powyzej 140 nawet faudy asfaltu iodczuwa sie jak dziury

aaaha przod mam -50 a tyl - 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem Ciekawy ile robisz miesięcznie kilometrów???Ja tez bylem zaawansowanym milosnikiem tuningu ale teraz wiem co to jest za badziewie jezdzic po naszych polskich drogach na takim zawieszeniu.

Jak chcesz nabawić sie choroby sierocej to zawieszenie jest idealne!!!

:bicz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Huddig, bez przesady z tą choroba sierocą :bicz:

wcześniejsze autko miałem na gwincie supersporta i latalem tak dwa lata

do tego były fele RSL 14" przednie 8" tylne 9"

miesiecznie nie za wiele około 2000km ale zawsze coś

jedynie na zime podkręcałem deczko wyżej a latem przeswit był 5cm między glebą a lawą

i nie mam choroby sierocej i bylem zadowolony z jazdy i troszke mi brakuje tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam sprężyny Eibach'a -40/40 założone. Auto prowadzi się idealnie, wybiera ładnie dziury, nie buja i nie tłucze jak na twardych sprężynach sportowych. Kompromis pomiędzy wyglądem i komfortem jazdy, a robię sporo kilometrów.

Tak to wygląda, troszkę niżej niż seria, ale i nie za nisko.

Amory na przodzie poszły Monroe Reflex, tył jeszcze seria, ale przed wiosną zmienię na takie jak z przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam mam obniżoną na samych sprężynach Weiteca -40mm + koła 17, latam tak juz 2 lata i teraz na przeglądzie amory wyszły mi 70% wiec nie wiem czy tak szybko padają.

Obrazek

ja tez mam te sprezyny Weitec - ktore producent pozwala montowac na seryjne amorki... Jest fajnie nisko - widac roznice...

ale jezdzi sie na tym ciezko... sa za miekie - przod nurkuje przy opadaniu z kraweznikow itp. Za czesto mi sie zdaza haczyc o podloze:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam mam obniżoną na samych sprężynach Weiteca -40mm + koła 17, latam tak juz 2 lata i teraz na przeglądzie amory wyszły mi 70% wiec nie wiem czy tak szybko padają.

Obrazek

ja tez mam te sprezyny Weitec - ktore producent pozwala montowac na seryjne amorki... Jest fajnie nisko - widac roznice...

ale jezdzi sie na tym ciezko... sa za miekie - przod nurkuje przy opadaniu z kraweznikow itp. Za czesto mi sie zdaza haczyc o podloze:)

a ile masz obnizone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...