Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP na QUATTRO manual w A4 B8


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

Poda ktoś gdzie trzeba wpiąć kable od pływaka ? Quattro już siedzi zostało tylko podpiąć pływak i przekodować licznik


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile mnie pamięć nie myli to do licznika, ale dokładnie gdzie nie pamietam. Proponuje zerknąć na manuala Grzegorza WRC Laguna


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, gruzin519 napisał:

A co jeśli skrzynia w ośce ma przełożenie 34/11 (LLQ) a wrzucimy skrzynie quattro z przełożeniem 38/11? Jaki to ma wpływ na pracę silnika?

I jeszcze jedno pytanie, jak to jest w tej etce, że nie jest określony typ silnika (benzyna/diesel)? Mam rozumieć że skrzynie z benzyny można zamontować w dieslu?

Co do długości skrzyni to w quattro jest sporo krótsza, fajna na miasto, ale na trasie jest uciążliwa. Do 160km/h jest w porządku powyżej brakuje przełożenia. Przy 180km/h jest chyba jakieś 3.200 obr. na 6 biegu. Co do skrzyni benzyna a diesel, to raczej są inne, ale most przy skrzyni LRV w diesel występuje w dwóch skrzyniach przy 2.0 TFSI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu ‎2017‎-‎11‎-‎27 o 08:22, Green_I napisał:

Hej

Pytanie moje jest następujące. Czy można ta operacje wykonać partiami?

To znaczy na początku włożyć tylne zawieszenie z półosiami i mostem i tak jeździć - bez wpiętego walu?

(Wiem ze jak miałem jeepa to odpięcie walu nie było problemem;) )

A w drugiej fazie dokupić wal / skrzynie/ zbiornik paliwa / pompe abs 

Albo ewentualnie odwrotnie - najpierw sama skrzynie z quattro a w 2 gdzie resztę?

Z gory dzieki za odpowiedz

 

Pytałem mechanika i bez spiętego wału auto nawet nie ruszy. Niestety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.12.2017 o 20:03, Szkita napisał:

Co do długości skrzyni to w quattro jest sporo krótsza, fajna na miasto, ale na trasie jest uciążliwa. Do 160km/h jest w porządku powyżej brakuje przełożenia. Przy 180km/h jest chyba jakieś 3.200 obr. na 6 biegu. Co do skrzyni benzyna a diesel, to raczej są inne, ale most przy skrzyni LRV w diesel występuje w dwóch skrzyniach przy 2.0 TFSI

Ja u siebie w manualu bez quattro przy 200km/h mam 3700obr/min czyli masz ciut dłuższe przełożenia. 

Edytowane przez Kodzak33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wracałem ostatnio to sprawdziłem przy 180km/h jest 3300 obr. A przy 220km/h równe 4.000 obr. i skrzynia się kończy. Kaganiec nie pozwala przekroczyć 4.000 ?[emoji849][emoji6]


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Szkita napisał:

Jak wracałem ostatnio to sprawdziłem przy 180km/h jest 3300 obr. A przy 220km/h równe 4.000 obr. i skrzynia się kończy. Kaganiec nie pozwala przekroczyć 4.000 ?emoji849.pngemoji6.png


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dziwne u mnie przy 264km/h było ok 5 tys obr/min.  

received_1144979722305317.jpeg

received_1144979712305318.jpeg

received_1144979708971985.jpeg

Edytowane przez Kodzak33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno jest kaganiec bo czuć takie bujanie jakby odpuszczał i dodawał paliwa. Może nie wszystkie mają. Kolega w astrze miał blokadę na tej samej zasadzie przy 225km/h a ja zafirą 230km/h mogłem przekroczyć. Chyba nie ma reguly


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Szkita napisał:

Na pewno jest kaganiec bo czuć takie bujanie jakby odpuszczał i dodawał paliwa. Może nie wszystkie mają. Kolega w astrze miał blokadę na tej samej zasadzie przy 225km/h a ja zafirą 230km/h mogłem przekroczyć. Chyba nie ma reguly


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jedź do tunera i Ci powie czy masz i w razie od ręki zdejmie

Edytowane przez Kodzak33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autem jeździ żona, wiec 220km/h wydaje się być wystarczające [emoji6][emoji16]


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie posiadam quattro, ale wozek tył i zbiornik jest od wersji quattro czy to możliwe ze takie auta wychodziły ?

Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wrclaguna. Mam taką samą audi z tym samym silnikiem dorwałem graty i mam parę pytań jeśli można. Czy skrzynia quattro o oznaczeniu LRZ z 2.0TDI też może być? Czy jest mocowanie na wał czy trzeba dorabiać? Czy konieczna jest wymiana baku u mnie wygląda jak by było wystarczająco miejsca? I ostatnie czy sprzęgło może zostać z ośki i pasuje skrzynia do niego czy też trzeba wymienić? Pozdrawiam i z góry dziękuję za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.03.2018 o 19:12, audiGrzegorz napisał:

Czy skrzynia quattro o oznaczeniu LRZ z 2.0TDI też może być?



nigdzie nie widze w ETCE takiej skrzyni  LRZ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.03.2018 o 19:12, audiGrzegorz napisał:

Czy konieczna jest wymiana baku u mnie wygląda jak by było wystarczająco miejsca?

wg ETKI  zbiornik jest inny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.03.2018 o 19:12, audiGrzegorz napisał:

I ostatnie czy sprzęgło może zostać z ośki i pasuje skrzynia do niego czy też trzeba wymienić?


Ja wymieniałem wszystko na NOWE  i pod QUATTRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem i wiem już na 100% że mam zbiornik i wózek tylni przygotowany pod quattro jakim cudem nie wiem zauważyłem tylko że osoby które mówią że mają tak samo jak ja również mają tą audi z 2008r. więć może była seria na początku z częściami od quattro a potem zmienili nie wiem ale fakty są takie że nie trzeba u mnie zmieniać już baku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wszystkie skrzynie biegów pasują od 2.0tdi do 2.0tdi caga czy wersje po lifcie mają inne skrzynie ?

Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...