Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1.8T BEX


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

230 km powiadasz, kolego w tym momencie jesli chodzi o moc to nawet seryjnych 190 km moze nie miec.

Opublikowano (edytowane)

Tak jak mówisz kolego auto nie jedzie jak powinno dlatego proszę o pomoc w czym jest problem

Edytowane przez mr_jaru
Opublikowano

Wychodzi jakieś 180- parę koni. Sprawdź szczelność .

Opublikowano

Powiadasz dolot jest nieszczelny. Generalnie cały czas pojawia się błąd niskiego ciśnienia doładowania, wcześniej był problem ze szczelnoscia bo była dziura w dolocie. Po jej zaspawanie jest lepiej ale to jeszcze nie to co powinno być przy 230PS

Opublikowano

Zrób jeszcze logi parami 002+033, 031+020 po kasowaniu błedów nawet jak nic nie ma.

Opublikowano

Coś robiłeś przez ten czas w aucie? bo w logach za dużo się nie zmieniło, poza tym napisz coś więcej o tym aucie bo nikt nie ma szklanej kuli, fimic chyba jest włozony jakiś? turbo seria? wtryski seria? dolot jest napewno szczelny? przepływka za mało cały czas wskazuje.

Opublikowano

Albo masz nieszczelność i tego bym szukał , albo przepływka szwankuje. Nadal jest za mało. Jak na serię to by uszło bo pokazuje ok.190 jednak do 230 sporo brakuje.

Opublikowano (edytowane)

auto posiada fmic , turbo seria , dv nowy seria, wtryski podejrzewam ze tez seryjne, przelotowy układ wydechowy. Auto w takiej konfiguracji przyjechało z Niemiec. Przed nowymi logami znalazłem nieszczelność w dolocie po czujniku która została naprawiona. Po tym zabiegu auto troszkę lepiej jedzie. sprawdziłem tez szczelność dolotu ciśnieniowo, niby dolot jest ok ale słuchać jak powietrze wtłaczane w dolot uchodzi przez bagnet oleju wiec nie wiem co jest grane. No i cały czas wyskakuje błąd niskiego ciśnienia turbo.

Edytowane przez mr_jaru
Opublikowano

A w logach coś widać?

Opublikowano

No dziwnie to wyglada, turbo niby laduje i nie powinno wywalac bledu, choc lekkie niedoladowanie jest, dziwne jakies niskie wysterowanie n 75 tak jakby jakas wieksza turbina byla albo cos bylo kombinowane z gruszka turbiny. Zacznij od podmiany przeplywki na 100% sprawna.

Opublikowano (edytowane)

kolejna porcja logów do oceny.Teraz wymienione zostały przewody od n75 i n75 na nowy, brak już błędu niskiego ciśnienia doładowania. Przepływka była podmieniona i nic to nie dało. Zauważyłem jeszcze ze podczas lekkiego wciskania gazu auto potrafi ładnie wyrwać do przodu i jechać tak do 6500obr. Gdy wciskam gaz oporu auto muli się i nie jedzie jak powinno. podczas próby gaz nie był wciskany do oporu.czym to może być spowodowane?

http://vaglog.pl/log_226882.html

http://vaglog.pl/log_226881.html

http://vaglog.pl/log_226880.html

http://vaglog.pl/log_226879.html

http://vaglog.pl/log_226878.html

Edytowane przez mr_jaru

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...