kawowy19 Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 ja zakładałem uszczelke elringa i silikon czarny wurth'a. czerwony to bym sobie odpuscił uszczelkę pod napinacz bez silikonu. co do mycia, to co możesz to wytrzyj ale ja żadna piana bym nie myl. Kup sobie zmywacze uniwersalne w spray i resztę zapsikasz i spłynie.
tomeks80 Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 najlepiej posmarować Masa uszczelniająca beżowa Elring 030.790 DIRKO
razorsl Opublikowano 18 Września 2015 Autor Opublikowano 18 Września 2015 Polecam sprawdzić simeringi na wałkach rozrządu. Swego czasu też miałem wyciek jak na zdjęciu, okazało się, że leje simering a wiatr pchał olej na silnik. i masz racje! U mnie okazalo sie ze jest to samo przyczyna wycieku
radziodm Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 (edytowane) Potwierdzam, warto też ogarnąć simering x2. Ja u siebie mam jakiś siwy silikon (pod uszczelką napinacza też). Po wielkiej i uciążliwej walce z wyciekami okazało się, że kupiony napinacz łańcucha "puszcza" olej przy cewce (jakiś kiepski oring). Edytowane 22 Września 2015 przez radziodm
myrmillo Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 Miałem podobny problem, wyciek gdzieś z prawie strony od pasażera, podejrzany był wąż od turbo, ale po wytarciu okazał się suchy, póki co wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów załatwiła sprawę, jest czysto i sucho
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się