Delta Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Witam! Moja audi A4 B5 nie ma mocy, po odpaleniu silnika obroty wzrastają jakbym trzymał pedał gazu, za chwilę się uspokajają ale czasem jak ruszam to samochód nie ma mocy wcale, cisnę pedał gazu a on ani rusz, tylko się toczy, przy jeździe po zdjęciu nogi z pedału gazu samochód szarpie i zwalnia, zaobserwowałem że po osiągnięciu około 3tys obr/min szarpania ustają przynajmniej na jakiś czas, nie ma mocy takiej jaką powinien mieć, nie pali na dotyk tylko kręci chwilę zanim odpali, komputer u diagnosty pokazuje błąd wskaźnika płynu chłodniczego. Jakieś 2 miesiące temu zostały wymienione świece i cewka zapłonowa. Co się może dziać? Może to przepustnica?
chudineze Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Wymieniłeś czujnik płynu chłodniczego?
jacek70 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 A robiłeś coś z przepustnicą? U mnie kiedyś w ADR mechanik źle dokręcił klapkę i takie były objawy ( przycinała się).
Delta Opublikowano 17 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2015 Wymieniłeś czujnik płynu chłodniczego? jeszcze nie ale wątpię że takie objawy dawał by czujnik A robiłeś coś z przepustnicą? U mnie kiedyś w ADR mechanik źle dokręcił klapkę i takie były objawy ( przycinała się). właśnie pojawiła się taka opcja że to może być przepustnica. Przejadę się do mechanika za kilka dni (teraz brak czasu) i popytam, niech zobaczy
chudineze Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 chudineze, dnia 15 Cze 2015 - 19:36, napisał:Wymieniłeś czujnik płynu chłodniczego? jeszcze nie ale wątpię że takie objawy dawał by czujnik No jak masz taki błąd to chyba jest jasne i logiczne, że czujnik daje złe wskazania temp płynu chłodzącego, a co za tym idzie komputer podaje zły skład mieszanki.
Delta Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2015 ok, pojadę do mechanika i obgadam to z nim i dam znać jeśli coś nowego wyjdzie, ale prędko to nie będzie bo teraz niestety nie mam czasu żeby to zrobić. Dzięki za pomoc sprawa zakończona. od czujnika były oderwane 2 z 4 kabelków, przylutowane zabrały szarpanie w niepamięć, gorzej ze skokami obrotów i resztą nieprzyjemności. Czeka mnie wymiana silnika. pech to pech. dzięki za pomoc, pozdrawiam
Gość Opublikowano 12 Września 2015 Opublikowano 12 Września 2015 wymiana silnika? a cóż to sie takiego tam stało?
Delta Opublikowano 20 Września 2015 Autor Opublikowano 20 Września 2015 nierówne ciśnienie w cylindrach (w drugim tylko 7), pierścienie do wymiany itd, lista długa, naprawa nieopłacalna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się