Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak siły, szarpanie, skoki obrotów w ADR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Moja audi A4 B5 nie ma mocy, po odpaleniu silnika obroty wzrastają jakbym trzymał pedał gazu, za chwilę się uspokajają ale czasem jak ruszam to samochód nie ma mocy wcale, cisnę pedał gazu a on ani rusz, tylko się toczy, przy jeździe po zdjęciu nogi z pedału gazu samochód szarpie i zwalnia, zaobserwowałem że po osiągnięciu około 3tys obr/min szarpania ustają przynajmniej na jakiś czas, nie ma mocy takiej jaką powinien mieć, nie pali na dotyk tylko kręci chwilę zanim odpali, komputer u diagnosty pokazuje błąd wskaźnika płynu chłodniczego. Jakieś 2 miesiące temu zostały wymienione świece i cewka zapłonowa. Co się może dziać? Może to przepustnica?

Opublikowano

Wymieniłeś czujnik płynu chłodniczego?

Opublikowano

A robiłeś coś z przepustnicą? U mnie kiedyś w ADR mechanik źle dokręcił klapkę i takie były objawy ( przycinała się).

Opublikowano

Wymieniłeś czujnik płynu chłodniczego?

jeszcze nie ale wątpię że takie objawy dawał by czujnik

A robiłeś coś z przepustnicą? U mnie kiedyś w ADR mechanik źle dokręcił klapkę i takie były objawy ( przycinała się).

właśnie pojawiła się taka opcja że to może być przepustnica. Przejadę się do mechanika za kilka dni (teraz brak czasu) i popytam, niech zobaczy

Opublikowano
chudineze, dnia 15 Cze 2015 - 19:36, napisał:

Wymieniłeś czujnik płynu chłodniczego?

jeszcze nie ale wątpię że takie objawy dawał by czujnik

No jak masz taki błąd to chyba jest jasne i logiczne, że czujnik daje złe wskazania temp płynu chłodzącego, a co za tym idzie komputer podaje zły skład mieszanki.

Opublikowano

ok, pojadę do mechanika i obgadam to z nim i dam znać jeśli coś nowego wyjdzie, ale prędko to nie będzie bo teraz niestety nie mam czasu żeby to zrobić. Dzięki za pomoc ;)


sprawa zakończona. od czujnika były oderwane 2 z 4 kabelków, przylutowane zabrały szarpanie w niepamięć, gorzej ze skokami obrotów i resztą nieprzyjemności. Czeka mnie wymiana silnika. pech to pech. dzięki za pomoc, pozdrawiam

Opublikowano

nierówne ciśnienie w cylindrach (w drugim tylko 7), pierścienie do wymiany itd, lista długa, naprawa nieopłacalna

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...