Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mocno szarpie pow. 4k obr. po wymianie pompy paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Ponieważ moja stara pompa paliwa zaczynała już "umierać" (za słabe ciśnienie, auto nie miało siły jeździć) wymieniłem ją na inną, no i zaczęły się kolejne problemy... (jak w temacie).

Generalnie przy obrotach do 4 tys. jest wszystko OK - auto nieźle się zbiera, zdecydowanie na + w stosunku do poprzedniej pompy. Niestety powyżej 4 tys. obrotów zaczyna być nieciekawie: autem mocno szarpie (jakby jeździł na 3 cylindry, albo na oparach - brak paliwa), przy czym nie zapala się żadna kontrolka.

Oddałem auto do sprawdzenia i komputer nie zwraca żadnych błędów (również kiedy szarpie). Podejrzenie padło natomiast na zawór upustowy turbiny - podobno "jest martwy".

Czy zawór przy turbinie rzeczywiście mógłby powodować takie objawy?

Rozumiem, że jeśli chciałbym kupić nowy zawór to tylko ASO?

Będę wdzięczny za każde wskazówki i opinie dot. problemu.


Poczytałem trochę nt. tych zaworów przy turbinie i nie jestem do końca przekonany co do diagnozy... Podejrzewam, że dalej coś nie tak z paliwem (ciśnienie), tylko w takim wypadku chyba wrócił by check dot. ubogiej mieszanki.

Druga opcja to skrzynia, już sam nie wiem co mam o tym myśleć.

Edytowane przez bigMuzzy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...