bigMuzzy Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 (edytowane) Witam, Ponieważ moja stara pompa paliwa zaczynała już "umierać" (za słabe ciśnienie, auto nie miało siły jeździć) wymieniłem ją na inną, no i zaczęły się kolejne problemy... (jak w temacie). Generalnie przy obrotach do 4 tys. jest wszystko OK - auto nieźle się zbiera, zdecydowanie na + w stosunku do poprzedniej pompy. Niestety powyżej 4 tys. obrotów zaczyna być nieciekawie: autem mocno szarpie (jakby jeździł na 3 cylindry, albo na oparach - brak paliwa), przy czym nie zapala się żadna kontrolka. Oddałem auto do sprawdzenia i komputer nie zwraca żadnych błędów (również kiedy szarpie). Podejrzenie padło natomiast na zawór upustowy turbiny - podobno "jest martwy". Czy zawór przy turbinie rzeczywiście mógłby powodować takie objawy? Rozumiem, że jeśli chciałbym kupić nowy zawór to tylko ASO? Będę wdzięczny za każde wskazówki i opinie dot. problemu. Poczytałem trochę nt. tych zaworów przy turbinie i nie jestem do końca przekonany co do diagnozy... Podejrzewam, że dalej coś nie tak z paliwem (ciśnienie), tylko w takim wypadku chyba wrócił by check dot. ubogiej mieszanki. Druga opcja to skrzynia, już sam nie wiem co mam o tym myśleć. Edytowane 19 Czerwca 2015 przez bigMuzzy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się