bongod Opublikowano 29 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 To dusza furki tak gada . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joziek79 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 Bo dopiero zaczęła działać jak należy Mi tez to nie przeszkadza. Wymiana ezektora raczej Ci nie pomoże. Tak mi się wydaje bo u mnie właśnie po zrobieniu całej odmy się to zaczęło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seta-1.8t Opublikowano 1 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 (edytowane) Więc Panowie i panie napisze w wielkim skrócie. Wczoraj siedziałem cały wieczór ok 6h nad całym podciśnieniem i odmą ale powiem że warto było. Za całe dziwne buczenie nie był winny eżektor (i tak go wyczyściłem) lecz jeden malutki zaworek zwrotny który się rozpadł i nie spełniał swojego zadania. Podczas pracy przenosił dziwne drgania powietrza które się spotęgowało w filtrze powietrza który wraz z obudową stworzył tubę i wydobywał się dziwny dźwięk. Jak kogoś to denerwuje tak jak mnie to polecam. Zamiennik z Toprana (jakośc ori) w granicach 15zł. Edytowane 1 Lipca 2015 przez Seta-1.8t Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 (edytowane) dziwne.... ja wymieniiałemm ten zaworek i nie pomoglo :/ rozumiem ze wyminiles go i pomoglo ? zalozyles toprana? ja zalozylem ori i bylo tak samo.... moze topran poprostu ma mocniejsza , slabsza sprezyne w srodku.. a ori dziala na pograniczu zamkniecia/otwarcia na podcisnieniu ktore panuje fabrycznie w BFB ... Edytowane 1 Lipca 2015 przez soul87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seta-1.8t Opublikowano 2 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 Tak założyłem Toprana. Ten który wymontowałem w nim była rozwalona sprężynka i to co było w środku sobie swobodnie "latało". Nowy który założyłem był ciasno spasowany i działał jak trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod Opublikowano 2 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 Widocznie za to buczenie może odpowiadać też inny zaworek a jest ich chyba z 9 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seta-1.8t Opublikowano 2 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 Ja rozbierając cały układ sprawdzałem wszystkie po kolei. natrafiłem akurat na ten i go wymieniłem. Trzeba po prostu szukać po kolei Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod Opublikowano 2 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 Dasz schemat wszystkich? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seta-1.8t Opublikowano 2 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 Ten sam co wysłałem wcześniej do tego pozycje: 22,50,57 i eżektor 17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod Opublikowano 2 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 Tak mało ich? kiedyś słyszałem że więcej ok szukam dziex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazman Opublikowano 2 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 Ja tez wymieniałem u siebie ten zaworek na ori i bulgotanie dalej zostało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod Opublikowano 2 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 Jak działa dobrze to poco zmieniać w jedna ma przepuszczać w drugą nie i tyle . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazman Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 u mnie zaworek nie był do końca sprawny bo wariowały obroty na jałowym, po wymianie jak ręką odjął więc taki był powód wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawowy19 Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 u mnie niby wsio okey ale czasami- szczególnie na nierozgrzanym silniku obroty potrafią zatrzymać sie na 800. Trwa to chwile jest pyk i wracaja na 760. Zawór w odmie wymieniony bo kiedys był cyrk wieczakładam że jest sprawny i myslałem ze tak ma być. Czytając ten temat postanowiłem zerknąc do tych zaworków chociaż nic u mnie nie chrobocze z filtra. Sprawdzając zaworek 67 dmucham w niego a on tak pierdzi - czy to tak ma być???Dodatkowo zauważyłem że trójnik z zaworem kolo ezektora też chyba coś szwankuje. Bo w jedną stronę pełny przelot a w drugą jest ale minimalny. Ktoś wie jak to powinno wyglądać? czy ma bezwzględnie puszczać tylko w jedną tak jak strzałka pokazuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisc31 Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Dzięki za podpowiedz z tym zaworkiem zamowilem z torpana (przyszedł troche mniejszy) bo byl walniety ten sam co opisujesz i chrobotanie po wymianie ustspilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawowy19 Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 te wasze stare tak właśnie pierdziały jak sie w nie dmuchało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joziek79 Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 (edytowane) Moja stara nie pierdzi jak się ją dmucha Sorki ale jak przeczytałem pytanie to nie mogłem się powstrzymać [emoji14] Edytowane 4 Lipca 2015 przez Joziek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisc31 Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Stary pierdział Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielAudiDaniel Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Spisałem dzisiaj numer tego zaworka bo chce go wymienić pojechałem do sklepu i powiedzieli mi że to część serwisowa i kosztuje 100zł jest to możliwe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się