Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Buczenie chrobotanie z filtra powietrza


Seta-1.8t

Rekomendowane odpowiedzi

Bo dopiero zaczęła działać jak należy :)

Mi tez to nie przeszkadza. Wymiana ezektora raczej Ci nie pomoże. Tak mi się wydaje bo u mnie właśnie po zrobieniu całej odmy się to zaczęło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc Panowie i panie napisze w wielkim skrócie. Wczoraj siedziałem cały wieczór ok 6h nad całym podciśnieniem i odmą ale powiem że warto było. Za całe dziwne buczenie nie był winny eżektor (i tak go wyczyściłem) lecz jeden malutki zaworek zwrotny który się rozpadł i nie spełniał swojego zadania. Podczas pracy przenosił dziwne drgania powietrza które się spotęgowało w filtrze powietrza który wraz z obudową stworzył tubę i wydobywał się dziwny dźwięk.

726c4ff83c3bbac5m.jpg

Jak kogoś to denerwuje tak jak mnie to polecam. Zamiennik z Toprana (jakośc ori) w granicach 15zł.

Edytowane przez Seta-1.8t
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne....

ja wymieniiałemm ten zaworek i nie pomoglo :/

rozumiem ze wyminiles go i pomoglo ? zalozyles toprana?

ja zalozylem ori i bylo tak samo.... moze topran poprostu ma mocniejsza , slabsza sprezyne w srodku..

a ori dziala na pograniczu zamkniecia/otwarcia na podcisnieniu ktore panuje fabrycznie w BFB ...

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak założyłem Toprana. Ten który wymontowałem w nim była rozwalona sprężynka i to co było w środku sobie swobodnie "latało". Nowy który założyłem był ciasno spasowany i działał jak trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie za to buczenie może odpowiadać też inny zaworek a jest ich chyba z 9 ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozbierając cały układ sprawdzałem wszystkie po kolei. natrafiłem akurat na ten i go wymieniłem. Trzeba po prostu szukać po kolei :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak działa dobrze to poco zmieniać :) w jedna ma przepuszczać w drugą nie i tyle ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie zaworek nie był do końca sprawny bo wariowały obroty na jałowym, po wymianie jak ręką odjął więc taki był powód wymiany ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie niby wsio okey ale czasami- szczególnie na nierozgrzanym silniku obroty potrafią zatrzymać sie na 800. Trwa to chwile jest pyk i wracaja na 760. Zawór w odmie wymieniony bo kiedys był cyrk wieczakładam że jest sprawny i myslałem ze tak ma być. Czytając ten temat postanowiłem zerknąc do tych zaworków chociaż nic u mnie nie chrobocze z filtra. Sprawdzając zaworek 67 dmucham w niego a on tak pierdzi - czy to tak ma być???
Dodatkowo zauważyłem że trójnik z zaworem kolo ezektora też chyba coś szwankuje. Bo w jedną stronę pełny przelot a w drugą jest ale minimalny. Ktoś wie jak to powinno wyglądać? czy ma bezwzględnie puszczać tylko w jedną tak jak strzałka pokazuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedz z tym zaworkiem zamowilem z torpana (przyszedł troche mniejszy) bo byl walniety ten sam co opisujesz i chrobotanie po wymianie ustspilo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja stara nie pierdzi jak się ją dmucha :)

Sorki ale jak przeczytałem pytanie to nie mogłem się powstrzymać [emoji14]

Edytowane przez Joziek79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spisałem dzisiaj numer tego zaworka bo chce go wymienić pojechałem do sklepu i powiedzieli mi że to część serwisowa i kosztuje 100zł jest to możliwe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...