Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ASN] Zapaliła się kontrolka motorelektronik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Wszystko było ok jak nie zatankowałem samochodu. Po 100km wyskoczyła mi kontrolka silnika (rysunek silnika z wiatraczkiem). Samochód jedzie tak jak wcześniej, po diagnozie wyskakuje ok. Wiem że napiszecie żebym podpiął pod VAG i tak oczywiście zrobię ale pytanie moje jest takie czy to może być od złego paliwa? i jakie są prawdopodobne awarie? :mysli:

Pozdrawiam.

Jeżeli nie ten dział to przepraszam i proszę o przeniesienie :)

Opublikowano

Może mieć to związek ze złym paliwem, a może to być czysty przypadek. To porostu wróżenie z fusów.

Sprawdź błędy, to będzie coś więcej wiadomo.

Opublikowano

Witam. Wszystko było ok jak nie zatankowałem samochodu. Po 100km wyskoczyła mi kontrolka silnika (rysunek silnika z wiatraczkiem). Samochód jedzie tak jak wcześniej, po diagnozie wyskakuje ok. Wiem że napiszecie żebym podpiął pod VAG i tak oczywiście zrobię ale pytanie moje jest takie czy to może być od złego paliwa? i jakie są prawdopodobne awarie? :mysli:

Pozdrawiam.

Jeżeli nie ten dział to przepraszam i proszę o przeniesienie :)

Podepne się pod wątek bo mam tak samo.

Możesz napisać jak to rozwiązałeś i co było przyczyną tej usterki.

Opublikowano

Co do mojej usterki to ją usunąłem. Padała mi sonda lambda za katalizatorem. Początkowo probowałem kasować błędy VAGiem ale robiło sie to uciążliwe.

Powiem że auto z uszkodzoną sondą było trochę słabsze i mniej paliło, nawet pokazywało błąd że jest za uboga mieszanka, raczej to jest dziwne przy uszkodzonej sondzie.

Wymieniłem na zamiennik boscha i na razie jest po kłopocie.

Opublikowano

to samo co u mnie.

tydz temu VAG-COM pokazal błąd sondy lambda i blędy za bogatej/ zbyt słabej mieszanki. Olałem to i zrobilem jeszcze ze 300km - caly czas jezdzilem na Pb95.

Dzisiaj zatankowalem Verve 98 i depnąlem na obwodnicy do 160km/h. Zapalila sie zolta kontrolka check-engine i juz nie zgasla.

Takze u mnie tez Lambda do wymiany.

pozdrawiam

Opublikowano

Witam, u kolegi w A4 B6 1.9 85KW po włączeniu zapłonu zapala się żółta lampka od motorelektornik po odpaleniu gasnie. Po podpięciu Vaga pojawił się błąd:

w Engine

1 Fault Found:

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 000 - -

wykasowałem błąd, przejechał trochę i ponowne sprawdzenie nie wykazało już błędu jednak kontrolka dalej się pali przy odpalaniu.

Proszę o pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...