damdam555551231 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Witam, Zwracam się z prośbą o interpretację logów VAG. Moje audi a4 b5 1.9 TDI 90 km 1z 1997 r ma problem z obrotami tak jak by nie wiem paliwa nie dostawał czy co V max ma teraz około 160 km na godzinę co wcześniej nie miałem problemu osiągnąć 180 km nagle jest problem bo kończą się w pewnym momencie obroty, nie dość tego powyżej 3 tyś obrotów ma dziwne zachowanie traci moc dziwne skoki ma mocy. Dynamiczne logi zrobię jutro. Ja niestety podjąłem się sam doszukania przyczyn bo mój mechanik, któremu ufałem wyjechał do Niemiec a jak oddałem do innego to nie dość, że mnie naciągnął na wymianę gum od turbiny pomimo tego, że nie trzeba było, prosiłem go o sprawdzenie wtrysków bo widniał w serwisie Bosh-a jako autoryzowany serwis to on mi po miesiącu mówił, że puścił na komputerze test i nic nie zrobił i mnie nie powiadomił. Dlatego byłem zmuszony by zacząć na własną rękę szukać przyczyn. Powiem tak parę miesięcy temu zaczął mi kopcić i strasznie stracił moc, przejrzałem co to może być i znalazłem, że trzeba było wymienić przewód od interculera moc wróciła ale jeszcze coś jest nie tak z nim bo w pewnych momentach czyli na każdym biegu brakuje mocy na 2 nie sprawdzałem bo szkoda silnika, na 3 kończą się obroty około~4000 rpm na 4 to już 3800 rpm 5 już 3200 rpm przy czym silnik zaczyna strasznie głośno pracować. Jak ktoś może mi poradzić co powinienem sprawdzić był bym wdzięczny Logi statyczne: http://vaglog.pl/log_222352.html http://vaglog.pl/log_222351.html http://vaglog.pl/log_222350.html http://vaglog.pl/log_222349.html http://vaglog.pl/log_222348.html http://vaglog.pl/log_222347.html http://vaglog.pl/log_222346.html http://vaglog.pl/log_222345.html http://vaglog.pl/log_222355.html http://vaglog.pl/log_222354.html http://vaglog.pl/log_222353.html Logi BS: http://vaglog.pl/log_222359.html http://vaglog.pl/log_222358.html http://vaglog.pl/log_222357.html http://vaglog.pl/log_222356.html
Homiczek Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 wstepnie jakby egr nie pracował - pasowałoby zaglądnąć i ew sprawdzić/wyczyścić sprawdzić też wężyki podciśnieniowe do egr turbo i klap więcej po logach dyn
lukaszooo Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Kolega musi jeszcze sporo poczytać o logach Masz bardzo niska dawke paliwa ok 5.4, przestaw na 2.6-3.0, druga sprawa to kąt wtrysku jest bardzo opózniony 10 a powinno byc ok 50-55 czyli przyspieszony. Po tych zmianach auto powinno wyraźnie ozdrowieć. Wyprzedze twoje pytanie , oto linki do opisu jak to ustawić. Kąt wtrysku: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142235 dawka paliwa:
Homiczek Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Kolega musi jeszcze sporo poczytać o logach Masz bardzo niska dawke paliwa ok 5.4, przestaw na 2.6-3.0 to sie pochwal ;p jak damdam ma to zrobić, skoroś taki mądry...
lukaszooo Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 (edytowane) Jest film na którym wszystko pokazane jest krok po kroku. Gdy zaczynałem zabawe z vagiem nie było neta i wszystkiego uczyłem sie sam na własnych bardzo drogich błędach. Teraz proponuje pomoc ale tylko dla ludzi którzy tego chcą........ Edytowane 28 Czerwca 2015 przez lukaszooo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się