Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o pomoc z logami A4 b5 1.9TDI 90 km 1z


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Zwracam się z prośbą o interpretację logów VAG. Moje audi a4 b5 1.9 TDI 90 km 1z 1997 r ma problem z obrotami tak jak by nie wiem paliwa nie dostawał czy co V max ma teraz około 160 km na godzinę co wcześniej nie miałem problemu osiągnąć 180 km nagle jest problem bo kończą się w pewnym momencie obroty, nie dość tego powyżej 3 tyś obrotów ma dziwne zachowanie traci moc dziwne skoki ma mocy. Dynamiczne logi zrobię jutro. Ja niestety podjąłem się sam doszukania przyczyn bo mój mechanik, któremu ufałem wyjechał do Niemiec a jak oddałem do innego to nie dość, że mnie naciągnął na wymianę gum od turbiny pomimo tego, że nie trzeba było, prosiłem go o sprawdzenie wtrysków bo widniał w serwisie Bosh-a jako autoryzowany serwis to on mi po miesiącu mówił, że puścił na komputerze test i nic nie zrobił i mnie nie powiadomił. Dlatego byłem zmuszony by zacząć na własną rękę szukać przyczyn.

Powiem tak parę miesięcy temu zaczął mi kopcić i strasznie stracił moc, przejrzałem co to może być i znalazłem, że trzeba było wymienić przewód od interculera moc wróciła ale jeszcze coś jest nie tak z nim bo w pewnych momentach czyli na każdym biegu brakuje mocy na 2 nie sprawdzałem bo szkoda silnika, na 3 kończą się obroty około~4000 rpm na 4 to już 3800 rpm 5 już 3200 rpm przy czym silnik zaczyna strasznie głośno pracować.

Jak ktoś może mi poradzić co powinienem sprawdzić był bym wdzięczny

Logi statyczne:

http://vaglog.pl/log_222352.html

http://vaglog.pl/log_222351.html

http://vaglog.pl/log_222350.html

http://vaglog.pl/log_222349.html

http://vaglog.pl/log_222348.html

http://vaglog.pl/log_222347.html

http://vaglog.pl/log_222346.html

http://vaglog.pl/log_222345.html

http://vaglog.pl/log_222355.html

http://vaglog.pl/log_222354.html

http://vaglog.pl/log_222353.html

Logi BS:

http://vaglog.pl/log_222359.html

http://vaglog.pl/log_222358.html

http://vaglog.pl/log_222357.html

http://vaglog.pl/log_222356.html

Opublikowano

wstepnie jakby egr nie pracował - pasowałoby zaglądnąć i ew sprawdzić/wyczyścić

sprawdzić też wężyki podciśnieniowe do egr turbo i klap

więcej po logach dyn

Opublikowano

Kolega musi jeszcze sporo poczytać o logach :) Masz bardzo niska dawke paliwa ok 5.4, przestaw na 2.6-3.0, druga sprawa to kąt wtrysku jest bardzo opózniony 10 a powinno byc ok 50-55 czyli przyspieszony. Po tych zmianach auto powinno wyraźnie ozdrowieć.

Wyprzedze twoje pytanie , oto linki do opisu jak to ustawić.

Kąt wtrysku: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142235

dawka paliwa:

Opublikowano

Kolega musi jeszcze sporo poczytać o logach :) Masz bardzo niska dawke paliwa ok 5.4, przestaw na 2.6-3.0

to sie pochwal ;p jak damdam ma to zrobić, skoroś taki mądry...

Opublikowano (edytowane)

Jest film na którym wszystko pokazane jest krok po kroku. Gdy zaczynałem zabawe z vagiem nie było neta i wszystkiego uczyłem sie sam na własnych bardzo drogich błędach. Teraz proponuje pomoc ale tylko dla ludzi którzy tego chcą........

Edytowane przez lukaszooo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...