Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Wymiana dwumasy na jednomas


GUSTLIK_

Rekomendowane odpowiedzi

witam wymianiał ktoś może dwumase na jednomas w AUDI A4 1.9 AWX ???

szykuje sie umnie wymiana w niedługim czasie i chciałbym wrzucić jednomas i mieć spokuj ale czy warto ?

czy niebendzie drgań jakiś dziwnych dzwięków i czy niebendzie sie ślizgałoi bo zamierzam wymienić turbinke i wycisnąć około 180 km..

prosze o wszelkie wskazuwki bardziej doświadczonych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wedlug mnie slaba opcja

Lepiej wsadzic nowy dwumas ze sprzeglem i miec spokoj na dlugie lata

Sprzeglo ori wytrzyma taka moc bez problemu

koszt 1400-1600zl to nie jest duzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z chłopakiem z BizonGarage i mają jednomasy które podobno sprawdzają się nawet w 6biegowej skrzyni.
Podobno jeżdżą auta na ich sprzęgłach i każdy zadowolony, próbowałem zgłębić temat, ale internety coś słabo wyszukują :kwasny: Gdybym dowiedział się miesiąc wcześniej to pewnie bym wsadzał zamiast dwumasy i miał święty spokój.
W golfie IV jednomas sprawdza się dużo lepiej niż wcześniejsza dwumasa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden lubi czekolade drugi jak mu nogi śmierdzą..... Jeździłem Passatem na jednomasie, kierownik był zadowolony a ja czułem na fotelu pasazera drgania i byłem zdziwiony ze tyle wpakował w auto a chodzi jak mój stary 1Z.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to chyba zostane przy dwumasie skoro mówicie że wytrzyma troszke wiecej kucy :) bo wsumie oto mi najbardziej chodziło

dzięki wielkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na sam program spokojnie wystarczy i wytrzyma grubo ponad 100tys. Jeśli chcesz więcej chłopaki wsadzają sprzęgło z AVF które jest delikatnie większe bo avf ma coś ok 20NM więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam jedno-mas w avf i jest lipa.na początku miałem tarcze od 1.9 na kewlar i nie-dało sie jeździć teraz mam tarcze od 2.5 z tłumikiem drgań i jest lepiej. Ale i tak nie polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robię właśnie sprzęgło do swojego awx sztywne koło tarczą 240mm jak wrzuce to napiszę jak to jeździ wcześniej miałem sztywne koło w . Od g60 i rozniccy nie było pedal sprzęgła chodził tylko lżej a co do tarczy musi mieć sprężyny tłumik drgań to podstawa .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem jednomase 5 lat temu z valeo. Miała być właśnie do modelu AWX 130 i po włożeniu masakra. Chciałem ją oddać bo nie dało się jeździć. A tu lipa. Powiedzieli że sprzęgło zostało uszkodzone przy montażu a sam osobiście je wkładałem i nie uznali reklamacji. Koszt 1400 zł. Odsprzedałem je koledze który ma je do dziś w Passacie tylko ze słabszy sinik i u niego gitara, jeździ do dziś. Ja osobiście nie polecam, kupiłem dwumase z Luka i jeżdze do dziś. Też ją montowałem :D Pozdrawiam. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem w BKC ori zestaw od G60 (falki ASO), kultura pracy spoko, komfort ok problem tylko ze zmianą biegów... przy bardziej agresywnym stylu trudno było wbić bieg, często z chrobotaniem. Cała operacja wyszła mnie tyle co nowy 2mas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co rozmawiałem z BizonGarage tarcza sprzęgła musi mieć odpowiednio mocne sprężyny. Podobno sprawdza się nawet w 6 biegowej skrzynce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko powiedz jaki to ma sens ???? Kolo dwumasowe wytrzymuje 250-300 tys przy orginalnej mocy wiec powiedz po co poprawiac cos co jest dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysl na wsadzenie zwyklego kola zamiast dwumasowego wymyslili tunerzy i robili to w mocno modzonych autach aby sprzeglo potrafilo przeniesc duza moc bez wzgledu na komfort. Niestety nasz oszczedny narod podlapal temat i powstaja takie glupie pomysly oszczedmosci bo wiekszosci chodzi o to zeby auto sie tanio toczylo do przodu i bylo mlodsze od auta sasiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy golfa zrobionego na jednomasie 90KM na ok 160KM. Jednomas zrobił już grubo ponad 50tysi i zrobi jeszcze dużo więcej niż dwumasa.
Ostatnio robiliśmy z bratem passata B6 i jednomasa sprawdza się bardzo dobrze.

Tylko powiedz jaki to ma sens ???? Kolo dwumasowe wytrzymuje 250-300 tys przy orginalnej mocy wiec powiedz po co poprawiac cos co jest dobre.

A kto pisze o fabrycznej mocy ?

Dwumasa wytrzymuje 250/300tysi ??? Chyba fabryczna i to jak ktoś od nowości jeździł traktując delikatnie auto, chociaż w innych markach dwumasa padała już po 80tys.

Tu masz przykład w jakim stanie zdarzają się nowe:

Edytowane przez MAT1000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Z tego co rozmawiałem z BizonGarage tarcza sprzęgła musi mieć odpowiednio mocne sprężyny.
no to raczej nie bardzo, ja maiłem do wybory jeszcze VR6 które było mocniejsze i ludzie bardzo na to narzekali.

Tu masz przykład w jakim stanie zdarzają się nowe:
jak z chłopakami gadałem to mi odradzili 1mas, mówili że ludzie wracają, że skrzynie padają.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...