Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Witam. Siadł centralny VAG nic nie pokazuje


damian8p

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jak w temacie siadł całkiem centralny VAG nic nie pokazuje sprawdzałem bezpieczniki ale są dobre. Dwa lata temu instalowałem gaz LPG w serwisie BOSH od tego czasu mam problemy z rozładowywaniem się akumulatora i też nie mogę dojść przyczyny, akumulator na bank sprawny w zimę się rozładowywał bardziej, teraz rzadziej. Więc dwa problemy.
Może zastosować inny program do odczytu bo mam wrażenie że nie wszystko pokazało używałem Vag-Com 311 x64 gdyż mam system 64 bit i nie wiem czy jest inny program pod x64.

Address 01     -------------------------------------------------------
   Controller: 8D0 907 557 C  
   Component: 1,8L R4/5V  MOTR HS D08
   Coding: 04001
   Shop #: WSC 00000
3 Faults Found:
17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded  		/// kontrola spalania stukowego cyl. 3
            P1327 - 35-10 - - - Intermittent
17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded		/// kontrola spalania stukowego cyl. 4
            P1328 - 35-10 - - - Intermittent
16716 - Knock Sensor 2 (G66): Signal too Low				/// czujnik detonacji 2 , bank 2 lub obwud niskiego napięcia
            P0332 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A

Address 03     -------------------------------------------------------
   Controller: 4D0 907 379 D  
   Component: ABS BOSCH 5        7402
   Coding: 0265108005  
   Shop #: BB 37402
No fault code found.

Address 08     -------------------------------------------------------
   Controller: 8D0 820 043 H  
   Component: A4-KLIMAVOLLAUTOMAT_D65
   Coding: 00040
   Shop #: WSC 10580
3 Faults Found:
00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)			/// Silnik klapy nawiewu / odmrażania (V85)
            41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)				/// Nastawnik klapy spiętrzającej (V71)
            41-00 - Blocked or No Voltage
00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)	/// Potencjometr w V71 (G113)
            09-00 - Adaptation Limit Surpassed

Skipping Address 15-Airbags

Address 17     -------------------------------------------------------
   Controller: 8D9 919 033 C  
   Component: B5-KOMBIINSTRUMENT  D08
   Coding: 00142
   Shop #: WSC 00186
No fault code found.

Address 25     -------------------------------------------------------
   Controller: 4A0 953 234    
   Component: IMMO AUZ9Z0X0261404 D77
   Coding: 00000
   Shop #: WSC 22306
No fault code found.

End   -------------------------------------------------------
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to jest centralny VAG? Chodzi Ci o wyświetlacz między prędkościomierzem, a obrotomierzem? Jeśli tak to on nazywa się fis. Przyczyn może być wiele. Na początek zrób test zegarów za pomocą vagcoma. W grupie 17 wchodzisz w output test.

Co do aku, to może coś się dzieje z alternatorem i słabo ładuje, może pasek luźny, albo coś Ci zżera prąd na postoju. Sprawdź te rzeczy i daj znać co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mu chyba bardziej chodzi o pompkę centralnego.

Jak juz to odpal vag

Select -->35-Cent. Locks --> i sprawdz błędy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry po prostu nie dzieła centralny z kluczyka jak i z pilota ani jednego zamka. Programem VAG 3.11 sprawdzałem ale nic nie pokazuje. Gdzieś wyczytałem że jakieś kable trzeba wymienić w drzwiach ale jakie ile i gdzie dokładnie które to nie wiem i czy coś to pomoże. Jak ktoś wie niech poradzi.

tak zrobiłem Select -->35-Cent. Locks ale nic nie pokazuje nie chce się załączyć nie pamiętam co wyskoczyło zrobie jeszcze raz, chyba że brak błędu ale nie jestem pewny.

Akumulator był sprawdzany pobór w normie. Ale zdaje mi się że komputer od gazu pobiera najwięcej prądu w nocy na postoju. Bo za zwyczaj po weekendzie jak samochód nie był ruszany siada akumulator. A kable sprawdzałem ale są w dobrym stanie. A takiego kabla szybko złącza to mam szukać od strony butli z gazem?

Edytowane przez damian8p
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia standardowo mikrostyk w zamku i kostki w pomoce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompka centralnego do sprawdzenia w pierwszej kolejności

Myślę ze w 35-Cent Locks jakiś błąd powinien być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie słychać. Ale to by od pasażera chyba by działał chociaż. :) OK rozbiorę to zerknę.

4 szyby elektryczne działają co i tak niema nic wspólnego pewnie, no i rozebrałem i widzę kabelki hehe i nie wiem co i jak sprawdzić ruszam nimi ale i tak nic nie styka. Załamka nie kumam :( da się na krótko jakoś nie wiem te od strony drzwi wymienić tylko jak się dostać do drugiej strony kabla? rozbierać coś pod kierownicą próbował ktoś? jak to się robi?

A pomysł na akumulator, może podjadę do firmy zakładającej gaz i ich przycisnę tylko wolał bym się upewnić że to z ich winy.

POMPKA rozebrana, skruszył się kamień w pompce. Pompę szukać z tyłu w kombi koło spryskiwacza tylnego.

Edytowane przez damian8p
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

auto a4 b7 usa sedan.

po otwarciu drzwi kierowcy słychać buczenie gdzieś z tyłu jakby pod autem. dziś oprócz buczenia było stukanie, jakby coś było luźnie i tłukło się o obudowę. drzwi się ryglują i otwierają normalnie.

czy to jest ta pompka centralnego? gdzie jej mogę szukać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

auto a4 b7 usa sedan.

po otwarciu drzwi kierowcy słychać buczenie gdzieś z tyłu jakby pod autem. dziś oprócz buczenia było stukanie, jakby coś było luźnie i tłukło się o obudowę. drzwi się ryglują i otwierają normalnie.

czy to jest ta pompka centralnego? gdzie jej mogę szukać?

Ty już masz moduł komfortu a nie pompkę centralnego.

Z tego co kojarzę to moduł jest gdzieś w podłodze przy siedzeniu kierowcy ale mogę się mylić

Edytowane przez Fazii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ten dział. Proponuję zadać pytanie w dziale poświęconym dla b6/b7 :decayed:

Edytowane przez Fazii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...