Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężko odpala rano i faluje obrotami pomocy


motooart

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Panowie mam problem z moim a4 od jakiegoś czasu odpalając rano silnik (po nocy) falują mi obroty, szarpie całym silnikiem przez kilka sekund po czym silnik wyrównuje i działa normalnie .

świece nowe sondy lambda i filtry , czasami zapala się check po podłączeniu komputera (delphi) wychodzi błąd sporadyczny modułu ? . Ostatnio jeszcze mam problem z rozruchem na zimno muszę dłużej kręcić rozrusznikiem albo dopiero za drugim razem odpala. Silnik (kod AVV) 307 tyś przebiegu . Proszę o pomoc

Pozdrawiam Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie błędy , podaj ich kody. Co wraca po skasowaniu?

jutro podłączę kompa i sprawdze kody to od razu je wpiszę. Kupiłem juz czujnik położenia wału korbowego jak myślisz słusznie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw błędy potem kasowanie potem sprawdź co powraca . Podaj kody to się zobaczy co i jak. Z czujnikiem ? trochę za wcześnie. Ale kto wie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw błędy potem kasowanie potem sprawdź co powraca . Podaj kody to się zobaczy co i jak. Z czujnikiem ? trochę za wcześnie. Ale kto wie.

aktualnie wyskakuje tylko taki błąd

17536

-MNOŻĄCA ADAPTACJA PALIWA BLOK 1 MIESZANKA UBOGA

-NIECIĄGŁY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakręć LPG na butli, wypal z układu i zobacz czy pomoże :)

W sumie to jest bez zmian a odpalanie rano sie pogarsza .. :( pompe paliwa juz też wymieniłem i nic nie pomaga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj jeszcze odpiąć mu przepływkę przed odpaleniem i zobacz czy pomoże :) Jeżeli to nie pomoże to zrób mu reset, czyli odepnij na noc aku i rano po podłączeniu robisz adaptację z kluczyka i odpalasz :) Najlepiej jak byś to wszystko robił na zakręconym LPG na butli, oraz oczywiście najważniejsze wypalonym z układu paliwowego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakręć LPG na butli, wypal z układu i zobacz czy pomoże :)

W sumie to jest bez zmian a odpalanie rano sie pogarsza .. :( pompe paliwa juz też wymieniłem i nic nie pomaga

Witam troche mnie nie było na forum... a z autem sie nic nie zmienia odepne ta prze3pływke i zobacze dziekuje za pomysł :) tego jeszcze nie sprawdzałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

mam podobny problem z autem, gdy temperatura jest blisko 0 auto ciężko zapala, złapie i zgaśnie dopiero za drugim trzecim razem odpala, błędów brak poza 17978 ale od spowodowany jest nie odpaleniem ( bląd immo), i teraz nie mam pojęcia co może być ? dodatkowy objaw to podczas jazdy jak mu przycisne zmienie bieg, to łapie zamułe musze puścić i dodać gaz od nowa i idzie ? jakies propozycje ? przepustnica ? przepływomierz ? robiłem remont silnika jak jest w plusie temperatura to problemu nie ma chociaż troszke nie równo pracuje na benzynie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mamy ok chodz troche benzyna rozregulowana, odpiąłem przepływomierz i zapalił o niebo lepiej, ale niestety pozostaje mi jeden problem, że samochód przy wcisnięciu gazu nie ma mocy, dopiero musze wcisnąć drugi raz i jedzie, nie mam pojęcia co to i szczegołnie odczuwalne na zimnym silniku. jak by się dusił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już Panowie sam nie wiem co robić ostatnio sie poprawiło z rana odpalał od strzała a teraz znow z nocy lub jak postoi ok 4-5 godzin musze długo kręcić , bład jaki wywala co jakiś czas raz na 2-3 tygodnie to mnożąca adaptacja paliwa....


Już Panowie sam nie wiem co robić ostatnio sie poprawiło z rana odpalał od strzała a teraz znow z nocy lub jak postoi ok 4-5 godzin musze długo kręcić , bład jaki wywala co jakiś czas raz na 2-3 tygodnie to mnożąca adaptacja paliwa....

napisze może co zrobiłem w aucie : świece i przewody nowe świece beru platyna przewody ngk pompa paliwa nowa wszystkie filtry dopiero co wymienione czujnik położenia wału korbowego , pompa paliwa (kraft troche słaba może to ona ??? ), przepustnica kalibrowana przepływkę odpinałem i w sumie jest bez różnicy :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obserwuj jak zachowuje się temperatura silnika może czujnik temperatury wysyła zły sygnał i komputer źle dawkuje paliwo co powoduje wyskakiwanie błędu o składzie mieszanki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie po ciężkich bólach poradziłem sobie z problemem winowajcą , ciężkiego odpalania był.... parownik instalacji gazowej , membrany puszczały gas do kolektora dlatego rano lub po dłuższym postoju kiepsko palił... Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...