yoostee Opublikowano 4 Lipca 2015 Opublikowano 4 Lipca 2015 Witam, Problemem nie jest sam wyciek, a bardziej problematyczne jest uszczelnienie na tym czujniku. No wiec tak - pojawił sie ubytek oleju, nieznaczny ale jednak. Okazało sie, ze przy czujniku położenia wału korbowego brakuje oringu i tam sączy sie olej. Został założony oryginalny oring i wyciek ustał, a z kolei pojawił sie problem z odpalaniem auta. Nie za każdym razem, ale tez nie całkiem sporadycznie. I częściej cieżko odpala na ciepłym silniku. Cieżko odpala tzn nie tak bardzo, ze trzeba kilkakrotnie próbować, ale jednak po przekreceniu kluczyka kręci około 5 sekund i dopiero "załapuje". No i został sciągniety ten oring celem sprawdzenia czy to napewno przez to, i bez oringu odpala czy to na zimnym czy ciepłym zawsze od strzału... No ale znów oleju ubyło. I bez oringu na wyświetlaczu zdarza sie, ze wyświetla komunikat OLEJ SENSOR. No i juz nie wiem co począć... Dlaczego mu ten oring przeszkadza Czy ktos moze wie co na to poradzić ?
jacek70 Opublikowano 4 Lipca 2015 Opublikowano 4 Lipca 2015 Może to wina tego czujnika? Sprawdź przy okazji błędy.
yoostee Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Opublikowano 4 Lipca 2015 Nie ma błędu wlasnie. Czujnik wydaje sie sprawny, tak jak opisałam, zero problemu z odpalaniem gdy nie ma oringu.
jacek70 Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 To coś z odpowietrzeniem. Może odma, eżektor popatrz na to.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się