Skocz do zawartości
IGNOROWANY

245/40 R17 na tył do Q 1BE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to znaczy ze kazde auto jest wsiowate w jakis sposob, bo ma inny rozstaw z produ i z tylu, nie jest symetryczne, kazdy mercedes powyzej slk jest wsiowaty, bo ma z przodu inne a z tylu inne opony ?

Nie porównuj B5 do SLK. Zresztą, Twoja sprawa, co sobie założysz i przed kim się tym będziesz szczycił.


podejrzewam ze mam ciut wiecej jak twoje TDI pod maska

A to dobre :grin::grin::grin::grin:


Powtórzę raz jeszcze - do napędu Q tylko i wyłącznie cztery JEDNAKOWE opony :)

Opublikowano (edytowane)

pewnie firma tez musi byc ta sama? :) no bo inny bieznik, opor itp zgadza sie nitroo?

nie wiem czemu upierdziles sie o ten lans, niby jak mam sie lansowac opona ? :D

Edytowane przez pioteros
Opublikowano

Quattro rządzi się swoimi prawami i chyba szkoda napędu przez niewłaściwe opony, nie sądzisz? :) Co do lansu rozmiaru, to rzecz gustu, ale takie jest po prostu moje zdanie, żeby nie przesadzać z nadmierną szerokością bez potrzeby i zachowując rozsądek odpowiedz sobie na pytanie, po co Ci to :) Im szerzej, tym gorzej na koleinach... A drogi w Polsce mamy, jakie mamy ;)

Opublikowano

ale koleiny tycza sie osi przedniej bardziej, i tu profil i ugiecie opony bardziej sie liczy a ten zostaje ten sam praktycznie, to samo tyczy sie napedu, obwod kola sie nie zmienia

Opublikowano (edytowane)

pewnie firma tez musi byc ta sama? :) no bo inny bieznik, opor itp zgadza sie nitroo?

nie wiem czemu upierdziles sie o ten lans, niby jak mam sie lansowac opona ? :D

Ponoć do Q najlepiej 4 identyczne.

Jednak to Twoje auto i zrobisz jak zechcesz.

Jedni piszą że jeżdżą inni że po zmianie opon wydali 2 tys.

Pierwszy lepszy :

" Wysłany: 2012-01-10, 20:32

te 2 tysiące to :

na przegląd jechałem i miałem z przodu prawie łyse opony i kupiłem używane (wysokość taka sama jak moich z tyłu taki sam rozmiar , inny bieżnik i producent)

wywalenie skrzyni i wrzucenie nowej 2x =1500zł (kupiłem skrzynie i dalej tak samo samochód jeździł) więc ją oddałem .

Wysyłka i olej do skrzyni około 500zł"

Ja bym się bał o swoje cacko :)

Edytowane przez Joziek79
Opublikowano

4 rok jezdze z innymi oponami "producentami" przod/tyl i nic sie nie dzieje, a czesta bolaczka przy wymianie skrzyni w q jest niewlasciwe dobranie glownego przelozenia dlatego ludzie zmieniaja nie raz po 2 razy z rzedu, producent podaje kilkuprocentowa tolerancje dla napedu jesli chodzi o obwod kola tak aby pokryla ona stopien zuzycia opon przod/tyl


zreszta obwod, srednica kola mozna latwo zmierzyc jak juz kolo jest zamontowane na aucie wiec jak nawet bedzie duza rozbieznosc mozna ja wychwycic i podmienic spowrotem, chociaz nie powinno byc zadnej rozbieznosc w moim wypadku

Opublikowano

4 rok jezdze z innymi oponami "producentami" przod/tyl i nic sie nie dzieje,

To zapytam.

Po chuuuuu...... ten twój temat ??????

Zakładaj,jeździj i nie zawracaj gitary.

Opublikowano

po to zeby ktos kto moze ma takie kola pokazał foty? pomyslales moze ? temat o b5 i nie potrzeba mi zbednych komentarzy ludzi co maja b6

Opublikowano

Na innym forum widzę kolega jakiś zakładał te samą konfigurację do ośki, niestety w tym poście jego fotki nie ma, a zalogowany nie jestem żeby głębiej pogrzebać :(

Opublikowano

niestety ośka to inna bajka troche, całkiem inna zawiecha z tyłu i koła też nieco inaczej leżą


tak na marginecie, s8 mtmu



z tylu ewidentnie szersza guma i felga, wystarczy odpowiedni dobor rozmiaru

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...