stray1 0 Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 jak wymienic uszcelki pod miska olejowa .[br]Dopisany: 28 Październik 2008, 16:20_________________________________________________Czy moze ma kos zdjecia do wklejenia ktore srobkisa do wykrecenia ,w szczegulnosci niewiem jak zdemontowac miske olejowa przy bloku silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GILI 2 Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Właśnie mi też zaczyna cieknąć będę robić to zimą,może ktoś zarzuci foty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otis8 1 Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 jestem dopiero co po tej robocie i w moim 2500tdi akn niema uszczelki od miską.. daje sie silicon. według katalogów częsci mozna zastosowac uszczelke ale nietrzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GILI 2 Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Też słyszałem,że jest sylikon tylko jakie śruby odkręcić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek213 0 Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 chcecie zlozyc nanowy klej mała czy duza miske bo sklada sie z dwoch czesci pozatym przy 99.9 % 2.5tdi przyczynawycieku niejest puszczanie z pod miski a z pod obudowy uszczelniacza na wale taka aluminowa pokrywka z przodu silnika jezelipatrzac od dolu silnka wyciek jest po lewej stronie to na bank z tejpokrywki. pociesze was ze trzeba rozbebeszyc wiecej jak do rozrzadu caly przod rozrzad napinacz i kolko na wale od paska rozrzadu (masakra). przerabialem to w swoim 2.5tdi. przy okazji rozbrania calego pszodu mozna oczywiscie dobrac sie do miski ale trzeba dalej rozbierac to znaczy trzeba odkrecic silnik z lap podniesc go delikatnie do gory z jakies 4 centymetry potem trzeba rozebrac mala miske tak gdzie jest korek spostowy. po odkreceniu nalezy odkrecic pompe olejowa rozpiac lancuszek napedzajacy ta pompe. potem mozna zabrac sie za sciagniecie pozostalej czesci miski czyli tak zwanej duzej miski. nastempnie kupujemy klej za 50 zl smarujemy wszystko i skladamy. Pod dekielkiem o ktorym wszesniej pisalem nalezy wymienic metalowa uszczelke ktora kosztuje w aso okolo 50 zl. podsumowanie kosztow: -50zl klej -50zl uszczelke -40zl uszczelniacz na wal -50zl uszczelka metalowa pod diekielek -robocizna mechanika okolo 1000zl czas okolo dwoch dni jak ktos da rade szybciej to jest cudo tworca tak ze zycze powodzenia panowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GILI 2 Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Właśnie taki scenariusz przewidywałem,poci się dokładnie w opisanym przez ciebie miejscu.Dzięki za opis W zimie mam trochę czasu wtedy będę się enerwował teraz trzeba jeździć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo 0 Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Potwierdzam. Od spodu te silniki wyglądają jak durszlak :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stray1 0 Opublikowano 30 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 U mnie jest to samo wyciek jest po lewej stronie jak patrzysz od dolu od strony alternatora.Zastanawiam sie w zwiazku ztym jesli trzeba rozebrac caly przod to co warto by wymienic,mysle nad kilkoma niewiem czy to wszystkie wymienione rze\zy profilaktyczne. Oki jesli sciagac przod jedna robota: -wymiana rozrzadu -wymiana termostatu -wymiana olej -wymiana pynu chlodzenia -wymiana paskow alternatora i wszystkich rolek -wymiana uszczelki na wale To co mi przychodzi do glowy przy powyzej 200tys. kilometrow naliczniku. Koszt zanosi sie na duzy ale niunia bedzie jezdzic jesz dlugo i bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GILI 2 Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 U mnie jest to samo wyciek jest po lewej stronie jak patrzysz od dolu od strony alternatora.Zastanawiam sie w zwiazku ztym jesli trzeba rozebrac caly przod to co warto by wymienic,mysle nad kilkoma niewiem czy to wszystkie wymienione rze\zy profilaktyczne. Oki jesli sciagac przod jedna robota: -wymiana rozrzadu -wymiana termostatu -wymiana olej -wymiana pynu chlodzenia -wymiana paskow alternatora i wszystkich rolek -wymiana uszczelki na wale To co mi przychodzi do glowy przy powyzej 200tys. kilometrow naliczniku. Koszt zanosi sie na duzy ale niunia bedzie jezdzic jesz dlugo i bez problemu. Jest pewność,że po takiej wymianie będzie sucho?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stray1 0 Opublikowano 30 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Opisalem tylko co mozna by profilaktycznie wymienic przy okazji wymiany uszczelek pod miska jedne pieniadze a mozna zrobic wszystko za jednym zamachem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vikis4 0 Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Kolega wyżej napisał,że wymieniał uszczelki pod miskami-ja już też jestem po tej robocie,ale nie wiem jak ustawić wałek wyrównoważający????????(napędzany łancuszkiem pompy olejowej) Założyłem nowego posta w tej sprawie,ale jak narazie zero odp! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek213 0 Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 ja sobie zaznaczylem jak walki byly ulozone przed rozpieciem lancucha i tak samo potem złozylem nie mam pojecia jak ustawia sie walki gdy sie nie zaznaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vikis4 0 Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Włśnie to był mój błąd! Ja niestety nie zaznaczyłem-tak to jest jak człowiek się spieszy!!! Szukam tych info po całym necie i nic! Może wiesz gdzie można coś takiego poszukać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek213 0 Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Jedynie znajomosci w aso moga pomoc musialbys zagadac z jakims mechanikiemktory pracuje w serwisie on napewno znalazl by ci w dokumentacji napraw silnika jak tosie ustawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vikis4 0 Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Też o tym myślałem,ale jak jestem aso to ciężko kogoś przyłapać,a na warsztat przeważnie nie ma wstępu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się