Mozgu Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Jeżeli lubisz sie bawić samemu przy aucie to mozesz sobie ogarnąć bez problemu. Link do pomocy http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/25/
trepek Opublikowano 17 Lipca 2015 Opublikowano 17 Lipca 2015 Zawsze przy zdejmowaniu paska rozrządu konieczne jest sprawdzenie kąta wtrysku! Różne paski, różne stopnie ich zużycia, być może różne delikatne odchyłki przy naciąganiu napinacza i kąt będzie inny. Z resztą co to za znajomy, co nawet nie sprawdził rozrządu na znaki? Producent wyraźnie mówi: po złożeniu rozrządu obrócić silnikiem 2-3 razy, sprawdzić znaki i naciąg napinacza. Później sprawdzenie VAGiem. Bez wiedzy i narzędzi diagnostycznych niech ten człowiek naprawia maluchy bądź polonezy a nie dotyka się do 1.9 TDI. Bo później słychać, że to, że tamto nie działa. To, że silnik stary nie znaczy, że młotkiem się go naprawia. W silnikach 1.9 TDI na pompie robiłem rozrząd grubo ponad 100 razy (może i ponad 200, głównie przy wyciąganiu i uszczelnianiu pomp) i stosując się do zaleceń producenta nie było problemów z ustawieniem rozrządu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się