Husar 91 Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 Witam Serdecznie. Mój problem wygląda następująco Odblokowałem sobie w zielonym menu poziom naładowania akumulatora i zaczęło mnie niepokoić wskazanie. Mianowicie wsiadam rano do auta patrze a tam 10% naładowania...brak komunikatu o rozładowanu a auto pali od szczału. Przejechałem dosłownie 4km wyłączam silnik i jest 60%...Dodam że wartość zmienia się dopiero po wyłączeniu silnika, nagle wskakuje na 60%. Na wieczór po przejechaniu 40km na AUTOSTRADZIE jest 100% a rano sytuacja się powtarza, i tak już od kilku dni. Pytanie moje jest czy warto wieżyć temu wskazaniu ewentualnie czy mogłem narobić coś w zielonym menu co powoduje rozładowanie aku? I czemu nie wyczerpuje się do 0 tylko zawsze 10%?
andynl Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 Podjedź sobie do specjalisty niech sprawdzi Ci aku, wskazania na MMI nie są dokładne ale coś w tym może być
Husar 91 Opublikowano 11 Lipca 2015 Autor Opublikowano 11 Lipca 2015 Byłem u mechanika i powiedział, że Aku "AGM" i jest padnięty.... cena z kodowaniem 400Euro...Trochę sporo. Pytanie moje jest czy mogłem coś narobić w zielonym menu i go jakoś "popsuc" ??
andynl Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 No jeśli spec Ci sprawdził i mówi że aku jest padaczka to nie sądzę żebyś go zepsuł ustawieniami czegokolwiek, aku po prostu nie trzyma prądu, a skoro mówisz że skala się zwiększa w trakcie jazdy znaczy się że ładowanie masz w porządku. Ewentualnie możesz zrobić skana i zobaczyć czy nie ma błędów. 400€ to trochę cena z kosmosu
jacek70 Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 A ile lat ma aku bo jeśli już leciwy to możliwe że koniec na niego przyszedł . Stało się to bez Twojej ingerencji.
Yaro1 Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 400€ to trochę cena z kosmosu W ubiegłym roku płaciłem 1700PLN w ASO, widać takie ceny oryginałow. Vartę w IC można kupić za 1400.
wrclaguna Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 Akumulator byl kiedys zmieniany ? kodowanie było robione ?AKU juz nie trzyma i dlatego tylko 10%Tutaj cały temat :http://a4-klub.pl/index.php?/topic/246890-zmiana-i-kodowanie-akumulatora/#entry3549029
hortomagiko Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 W ubiegłym roku płaciłem 1700PLN w ASO, widać takie ceny oryginałow. Vartę w IC można kupić za 1400. Nie wiem skąd takie ceny na Vartę AGM, bo AGM-y z Varty zleciały z ceny na poczatku roku około 30%. IC nie zawsze powinien być wyznacznikiem cen na rynku. U nas kasuję za Vartę AGM G14 95Ah z adaptacją 800,0PLN, a za Vartę AGM H15 105Ah z adaptacją 850,00PLN, i to są normalne ceny detaliczne bez żadnych rabatów za ładne oczy u fajnej blondyny, czy dla znajomych.
Husar 91 Opublikowano 12 Lipca 2015 Autor Opublikowano 12 Lipca 2015 Niewiem czy był kiedykolwiek wymieniany ale wydaje mi się że siedzi tam od nowości czyli jakieś 7 lat... W przyszły tygodniu będzie wymieniany. Cena w DE poniżej 350 euro niezejdzie...całe szczęście znajomości mnie ratują i wyniesie mnie to do 250
Robberto Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 Podaj jaki typ akumulatora bo tez mnie czeka wymiana z tym ze chce to zrobic sam
Husar 91 Opublikowano 16 Lipca 2015 Autor Opublikowano 16 Lipca 2015 Jak tylko go dostane to napiszę bo ja go nie zamawiałem także nie wiem Jeszcze jedno pytanko. Dziś zauważyłem, że świeci mi się dioda na guziku z ręcznego....I to godzinę po zamknięciu auta... jest możliwe aby wyczerpała aku?? To tak aku mam VARTA 12V 110Ah 920A (en) 610 402 092 316 2
Rekomendowane odpowiedzi