Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wskaźnik Poziomu Akumulatora....


Husar 91

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie.

Mój problem wygląda następująco

Odblokowałem sobie w zielonym menu poziom naładowania akumulatora i zaczęło mnie niepokoić wskazanie. Mianowicie wsiadam rano do auta patrze a tam 10% naładowania...brak komunikatu o rozładowanu a auto pali od szczału. Przejechałem dosłownie 4km wyłączam silnik i jest 60%...Dodam że wartość zmienia się dopiero po wyłączeniu silnika, nagle wskakuje na 60%. Na wieczór po przejechaniu 40km na AUTOSTRADZIE jest 100% a rano sytuacja się powtarza, i tak już od kilku dni.

Pytanie moje jest czy warto wieżyć temu wskazaniu ewentualnie czy mogłem narobić coś w zielonym menu co powoduje rozładowanie aku? I czemu nie wyczerpuje się do 0 tylko zawsze 10%?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjedź sobie do specjalisty niech sprawdzi Ci aku, wskazania na MMI nie są dokładne ale coś w tym może być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem u mechanika i powiedział, że Aku "AGM" i jest padnięty.... cena z kodowaniem 400Euro...Trochę sporo. Pytanie moje jest czy mogłem coś narobić w zielonym menu i go jakoś "popsuc" ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jeśli spec Ci sprawdził i mówi że aku jest padaczka to nie sądzę żebyś go zepsuł ustawieniami czegokolwiek, aku po prostu nie trzyma prądu, a skoro mówisz że skala się zwiększa w trakcie jazdy znaczy się że ładowanie masz w porządku.

Ewentualnie możesz zrobić skana i zobaczyć czy nie ma błędów.

400€ to trochę cena z kosmosu :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile lat ma aku bo jeśli już leciwy to możliwe że koniec na niego przyszedł . Stało się to bez Twojej ingerencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

400€ to trochę cena z kosmosu :facepalm:

W ubiegłym roku płaciłem 1700PLN w ASO, widać takie ceny oryginałow. Vartę w IC można kupić za 1400.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akumulator byl kiedys zmieniany ? kodowanie było robione ?

AKU juz nie trzyma i dlatego tylko 10%


Tutaj cały temat :

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/246890-zmiana-i-kodowanie-akumulatora/#entry3549029

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ubiegłym roku płaciłem 1700PLN w ASO, widać takie ceny oryginałow. Vartę w IC można kupić za 1400.

Nie wiem skąd takie ceny na Vartę AGM, bo AGM-y z Varty zleciały z ceny na poczatku roku około 30%. IC nie zawsze powinien być wyznacznikiem cen na rynku. U nas kasuję za Vartę AGM G14 95Ah z adaptacją 800,0PLN, a za Vartę AGM H15 105Ah z adaptacją 850,00PLN, i to są normalne ceny detaliczne bez żadnych rabatów za ładne oczy u fajnej blondyny, czy dla znajomych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiem czy był kiedykolwiek wymieniany ale wydaje mi się że siedzi tam od nowości czyli jakieś 7 lat... W przyszły tygodniu będzie wymieniany. Cena w DE poniżej 350 euro niezejdzie...całe szczęście znajomości mnie ratują i wyniesie mnie to do 250 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tylko go dostane to napiszę bo ja go nie zamawiałem także nie wiem ;)

Jeszcze jedno pytanko. Dziś zauważyłem, że świeci mi się dioda na guziku z ręcznego....I to godzinę po zamknięciu auta... jest możliwe aby wyczerpała aku??

To tak aku mam VARTA 12V 110Ah 920A (en)

610 402 092 316 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...