zduno Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 Witam. Od dłuższego czasu planuję zakupa a4 b6 z silnikiem 1.8T.Auto prawdopodobnie będzie miało robiony:LPG, Wydech, program, dolot, FMIC, turbo(jak padnie ) celuję w 220-250HP Najlepiej wypadała dla mnie wersja 163KM Pytanie czym różnią się wersje 150 od 163. Chodzi mi np o otwory w głowicy, wałki, itp. Nie chodzi mi o takie różnicie jak wtryski, czy ICwiadomo, że wersja 163KM jest droższa od 150, ale czy będzie to miało znaczenie przy zmianie podzespołów z seryjnych wymienionych j.wPozdrawiam
SebolA4 Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 Z każdego zdrowego 1.8T przy turbinie hybrydzie lub bardziej wydajnej turbinie niż K03 oraz FMIC, TIPie, większych wtryskach, DP, nie koniecznie większej średnicy wydechu po dobrym programie powinno być ponad 230KM 320Mm. Jak celujesz do 250KM i masz zamiar robić takie przeróbki jak wspomniałem to większego znaczenia nie ma czy będziesz miał w B6 : AVJ, AMB, BFB, jedynie przy BEX jak bardzo zdrowym silnik i zdrowym turbo to zaoszczędzisz na turbinie bo tam siedzi K03s jak sprawna to wydajna do ok. 220-230KM. Ogólnie ważne żeby silnik był zdrowy z dobrym ciśnieniem w cylindrach i nie po jakimś programie gdzie wszystko cierpi.
KubaMpakiet Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 Ogólnie ważne żeby silnik był zdrowy z dobrym ciśnieniem w cylindrach . teraz pytanie ile powinien miec zdrowy?
zduno Opublikowano 10 Lipca 2015 Autor Opublikowano 10 Lipca 2015 Łukasz13 No własnie nikt nie jest pewny czy czasami nie różni się dociskiem sprzęgła, a tak poza tym to wtryski, i turbo to samo jest - tak wynika z info na necie SebolA4 Tylko z BEX jest taki myk, że za ten motor płaci się jak za zboże A skoro miałyby być przeróbki z IC to na nic mi z tego, że są tam 2 sztuki + to takie, że wtryski lepsze i turbo a - to cena
Rafalo84 Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Ogólnie ważne żeby silnik był zdrowy z dobrym ciśnieniem w cylindrach . teraz pytanie ile powinien miec zdrowy? Żeby silnik nie tracił dużo na mocy to min 11 moim zdaniem musi być i nie więcej jak 10 % różnicy między cylindrami. Mądre książki piszą,że minimum może być 7 z zachwianiem tych 10 % różnic, ale to już jest bida.Maks książkowe to 13, a wiem,że są silniki (moje poprzednie AEB miało 13,5 na każdym) co mają trochę więcej,więc koło 14 się zawinie przy idealnym silniku dobrze dotartym z nie dużym przebiegiem.
KubaMpakiet Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 (edytowane) Ogólnie ważne żeby silnik był zdrowy z dobrym ciśnieniem w cylindrach . teraz pytanie ile powinien miec zdrowy? Żeby silnik nie tracił dużo na mocy to min 11 moim zdaniem musi być i nie więcej jak 10 % różnicy między cylindrami. Mądre książki piszą,że minimum może być 7 z zachwianiem tych 10 % różnic, ale to już jest bida.Maks książkowe to 13, a wiem,że są silniki (moje poprzednie AEB miało 13,5 na każdym) co mają trochę więcej,więc koło 14 się zawinie przy idealnym silniku dobrze dotartym z nie dużym przebiegiem. To moj chrupek jeszcze troche polata 12.5/13/12.5/13.5 nakulane ponad 283 tysie Edytowane 13 Lipca 2015 przez KubaMpakiet
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się